Pozwolę sobie skomentować.
1) Zniknie system umiejętności w dawnej formie. Nie będzie osobnych podstawowych i drugorzędnych umiejętności czy zdolności ani czarów(jak w HV). Wszelkie umiejętności, których może nauczyć się bohater, są uzyskiwaneza pomocą "punktów umiejętności".(...)
2) Magia: Magia też będzie w systemie zdolności, tak wiec czary będą dodawane jako umiejętności, a nie uczone w gildiach magii. Te zaś budynki najwidoczniej znikną.
Twórcy wyraźnie starają się wprowadzić więcej elementów znanych nam z RPG.
O ile do systemu umiejętności, nie mam zastrzeżeń, to mam mieszane uczucia co do magii. Rezygnacja z Gildii to znaczące zerwanie z tradycją serii...
(..)..bohaterowie mogą obrać jedną z trzech ścieżek: Życia, Śmierci i Neutralną...
A tego to do końca nie rozumiem...(marszczy brwi)
Reszta jak najbardziej pozytywnie! Byle z sensem i z pomysłem.
(...)Jedynie uproszczono zapoznawanie się z grą (gra jest łatwa do opanowania), lecz sama rozgrywka nie straciła nic ze swego bogactwa.
Pożyjemy zobaczymy.
5) Betatesty będą i to zapewne dla wszystkich fanów. Mają rozpocząć się od Francji i USA, a także od Węgier i Rumunii. Na obecnym stanie gra nadal jest w fazie alfa, jako że wciąż istnieją elementy zastępcze zamiast właściwych.
Otwarte Betatesty? Tak! :D
6) Czwarta frakcja nie zostanie na razie ujawniona.
Listopada dopiero początek więc...
7) Smoki znikną jako jednostki siódmego poziomu, ale wrócą jako bossowie. Spowodowane to było następującym powodem: smoki były zbyt silne jako jednostki (...)
Trochę naciągane jak dla mnie. Smoki były na tyle silne na ile pozwolili im twórcy.
Czyli nowe jednostki zajmują miejsce smoków, które lądują jak neutrale? W sumie...Może coś z tego będzie. Poczekamy zobaczymy.