Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

Awww, Nicolai... Jakiś czas temu miałem ochotę napisać identyczny niemal post, ale ręce mi opadły i skończyło się tylko na trzech cytatach ;) Ale są one i w Twojej wypowiedzi. Odnośnie tego artykułu, podobnie było w przypadku recenzji Heroes V (sporo głupot, na forum skomentował co niektóre kawałki Konquer). W artykule odnoszą się do Heroes III i V dlatego że to najbardziej znane części. I i II pewnie w ogóle nie biorą pod uwagę, III to wiadomo, co do IV to pewno wychodzą z założenia, że wszyscy fani tej części nienawidzą (bzdura), a V to najnowsza część.
Współcześnie takie artykuły są specjalnie pisane w ten sposób, czyli pod publikę, do zwykłych "prostych" graczy, bo środowiska fanów powoli zaczynają zanikać. Teraz trzeba zadowolić wszystkich, a nie "elitę". Redakcja gazety wcale nie musi wiedzieć dużo o grze. Oni po prostu mają napisać to, co można znaleźć odnośnie gry w sieci (hehe), trochę to urozmaicić, podkoloryzować, pododawać jakieś wymysły. Wszystko po to aby zachęcić graczy. A jak jacyś starzy fani się zainteresują to tylko plus dla producenta (klient więcej).
Co tu dużo mówić, takie czasy. Dlatego ogólnie nie czytuję takich artykułów, czy recenzji - właśnie ze względu na różnorakie kwiatki (czepianie się czego popadnie, autor jest fanboyem grafiki, ma marne pojęcie o recenzowanej grze itp.), czy lekko żenujące tekściki ("Stój aniele, zaraz cię zdzielę"...).

Mówię Wam - Zaczekajcie na premierę gry, aż pojawią się opinie graczy (i fanów) którzy grali i ukończyli. W całości. Jedyne obecnie opinie, którym jestem w stanie uwierzyć to oceny graczy. Ale graczy w sensie graczy, a nie miłośników detali.
Gdy gra będzie wydana będziemy wiedzieć na 100% co zawiera, grając na własnej skórze odczujemy, czy gra ma klimat, grywalność itd. Dlatego trzeba czekać i w międzyczasie komentować kolejne materiały... Które mnie dosyć martwią dodam.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 2.09.2010, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Parę stron wcześniej pisałem żeby wszyscy zaczekali na więcej nowości, to mnie nikt nie słuchał :P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.09.2010, Ostatnio modyfikował: Adi

Permalink

Fentir

Wszystko po to aby zachęcić graczy. A jak jacyś starzy fani się zainteresują to tylko plus dla producenta (klient więcej).

Przecież to jest jasne jak słońce. Gry są tworzone po to , aby:
-zarobić
-wypromować firmę, markę
-zrobić dobrą grę
-...
-...
-...
-zadowolić garstkę hardcorowych graczy,którzy zawsze mają największe wymagania i oczekiwania, najbardziej wybrzydzają i stanowią 0,5 % wśród kupujących gry

I niestety trzeba się z tym pogodzić.


Permalink

Douger, wszystko okej tylko "zrobić dobrą grę" powinno być przedostatnie.


Permalink

Krótki filmik dotyczący przyjazdu fanów HVI i prezentacji gry:
http://www.youtube.com/watch?v=vm_JxE3ihEc

Nic szczególnego w nim niema, muzyka jednak może być z najnowszych Herosów.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.09.2010, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink

Tristan

Nic szczególnego w nim [color=red]nie ma[/color], muzyka jednak może być z najnowszych Herosów.

Z Dark Messiaha.


Permalink

Podobno mała garstka nowych informacji. Przetłumaczy ktoś na nasz jężyk??:
What about the area of control?
There are still mines on the adventure map. You still have to flag them in order to gain resources. The new stuff is now all mines are in the "area of control" of a city or fort. Once you own the fort/city of an area and flagg the mines, the only way to take the mines from you is to capture the city/fort that controls the area.

Will there be any town screen?
YES, totally. In the demo shown in Köln, they used a temporary screen. The final one is said to be in 2D, more like H3 and H4 and not as complex as the H5 ones. Erwan Le Breton, the game producer, said it himself
Erwan Le Breton: "There will be 2D animated town screen in the release version of the game"

What is the new mechanics for creature production?
Creature dwellings will work as resource production buildings. Basically, when you first capture a creature dwelling you will receive a first batch of creatures that you can integrate straight away to your army. The building will then work as a resource building meaning that it will add creatures to your creature pool every week as a gold mine would add gold to your resources. These creatures will then be hirable via the cities and forts you control. So there is no need for caravans.

What are the Town unique buildings?
2 slots, 4 buildings per town, each with a different ability (economy booster, creature production booster, gives a special ability on the adventure map or the combat maps) Having several similar unique buildings in different towns improves their efficiency (a bit like the marketplaces).

What are the general principles of the revised RPG system?
- Heroes can be male, female, Might, Magic - Heroes have faction and class specific abilities - Heroes gain skill points when they level up, that they can spend consciously on “general” abilities organized in skill categories – they have total control over their development – no more “probability-based” limited skill choices offered to the player - Heroes can unlock advanced classes that will change their appearance and grant them an ultimate ability

What will bring more variety in the combat arenas?
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)
- Boss fights!

How about the Initiative system?
Back to H3 mechanics but with a H5-like INI bar interface.

What is the new Creature Tier System?
Core, Elite, Champion (like Clash of Heroes)

What about Creature Siege Damage?
Creature stacks can now damage the fortifications (but are obviously less efficient than catapults)

What about the fixed camera angle?
On the adventure map, to remove the necessity of rotating the camera to locate hidden items. Easier to manage for players and map designers, feels like 2D navigation but with the benefit of 3D coolness

What about the creatures?
no secondary / alternative upgrades
Obvious in the concept arts.

What about the Artifact Sets?
Nothing special – you collect them all and you get a bonus.

What about the different tile sets?
Jungle, Plains (Summer AND Autumn), Lava, Wasteland (Necropolis), Underground

What about the presence of critters on the adv map?
You’ll find turtles, dolphins, birds, etc.

What is the Campaign structure?
5 campaigns of 4 maps, 1 per faction, playable in any order, with an optional tutorial map and a mandatory prologue map.

What about the Map editor?
Marzhin is REALLY involved and there is a goal to make it user-friendly at the latest to be shipped with the game, but if possible and the quality is good enough it will be released BEFORE the game.

Permalink

Nic nowego - poczytaj posty Tlaloka.


Permalink

Kolejna porcja PR-owskiego bełkotu, prosto z facebooka ;) Tłumaczone na BARDZO szybko:

Might & Magic: Heroes VI będzie miało miejsce w roku 564 RSS, jakieś 400 lat przed wydarzeniami z poprzedniej części. Dokładniej: w czasie drugiego Zaćmienia Krwawego Księżyca i podczas Powstania Kha Beletha, Władcy Demonów.

Legendarny dowódca-archanioł, zabity w wojnie Starszych, zostaje wskrzeszony. Pod pozorem przygotowań na nadchodzącą inwazję demonów, przygotowuje spisek mający na celu odzyskanie mocy i przejęcie władzy nad Ashanem oraz zniszczenie swoich przeciników.
Nie docenia jednak mocy zbyt ludzkiej dynastii Gryfinów.

Będziemy mieli 5 kampanii jako scenografię historii ludzkich bohaterów Świętego Imperium Sokoła (Przystań). Wszyscy oni są członkami jednej rodziny - to synowie i córki potężnego władcy Księstwa Gryfinów.

Wszyscy zaczynają z wielką potęgą, ale i z wielkimi zobowiązaniami wobec swojego ojca i ze złożonymi relacjami rodzinnymi, z którymi będą musieli sobie poradzić.

W końcu odkryją, że "coś śmierdzi" w Imperium, jednakże wciąż będą powiązani bardzo silnie z historią swojej rodziny.

A zatem będziemy mieli morderstwo, zemstę, romans, tajemnicę, braterstwo... i bratobójstwo!

Ujęcie

Historia jest "rodzinną tragedią", pełną politycznych rozgrywek i intryg spod znaku płaszcza i sztyletu.

W ujęciu i charakterze jest ona bardzo bliska nie tylko "Pieśni lodu i ognia" G. R. R. Martina, "Rzymowi" (serialu HBO), "Dynastii Tudorów" (serialu Showtime), "czy też Diunie" F. Herbeta, ale również "klasycznym" szekspirowskim dramatom jak "Hamlet", "Król Lear" czy "Makbet".

Struktura

Pięć kampanii będzie ze sobą ściśle powiązanych, rozegrać je można jednak w dowolnej kolejności. Każda z kampanii składa się z 4 map.

Zostanie również wprowadzona mini-kampania jako prolog oraz tutorial. Opowie ona historię Księcia Gryfinów, ojca piątki bohaterów, zanim jeszcze urodziły się jego dzieci.

__

Postawili sobie nieźle poprzeczkę tymi tytułami, nie powiem :P


Permalink

Czyli zaczął się etap powtarzania tych samych informacji. Kilka ostatnich newsów tak na dobrą sprawę nic nowego nie wniosło. Chociaż teraz jakby było więcej bełkotu marketingowego. Porównując się do tych tytułów postawili sobie wysoko poprzeczkę, ale nie oszukujmy się to jest zagrywka wyłącznie piarowa. Fabuła oparta na rodzinnej intrydze zbytnio śmierdzi mi telenowelami brazylijskimi, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
PS. Nie "Grifinowie" tylko "Gryfowie".


Permalink

Gryfici


Permalink

Hmmm, być może nie jest to w gruncie rzeczy nowość dotycząca stricte Heroes VI, ale miło jest mi zakomunikować że Jaskinia Behemota będzie miała wpływ na wygląd oraz ostateczną formę Herosów VI. Wczorajszego dnia zostałem zaproszony bo zamkniętego forum Ubisoftu jako jeden z tzw. "konsultantów".
Będę na tym ukrytym forum stale komentował nowe informacje, screeny, artworki itd. Nie mogę niestety wyjawić Wam żadnych nowych informacji dotyczących Heroes VI, ponieważ jestem związany NDA.
Postaram się jednak powalczyć jak najbardziej tylko będę w stanie aby kolejna odsłona Herosów była hitem co najmniej na miarę HIII oraz aby zarówno Jaskinia Behemota jak i cała społeczność polskich graczy jak najwięcej na tej współpracy zyskała!


Permalink

Nie ujawniaj, tylko daj sobie konto zhakować :D


Permalink

Tristan - świetna wiadomość! Gratuluję :-)

Pozdrawiam


Permalink

Słyszał ktoś o czymś takim i może to potwierdzić lub temu zaprzeczyć?

There will be a shared pool for the 3 core creatures another shared pool for the elite creatures and a pool for the champions.

Instead of having 20 archers, 15 pikemen and 10 swordsmen, we'll be able to recruit 45 core creatures and we can choose any combination of those 3 creatures.

External dwellings will boost the corresponding pool.

Niezbyt mi się ten pomysł podoba.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.09.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

To już zdaje się było w poście Tlaloca jakieś 3-4 strony temu. Takim dużym :] (jakoś nie przepadam za opcją cytowania)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.09.2010, Ostatnio modyfikował: Vandergahast

Permalink

Też gdzieś o tym czytałem. Jeżeli będzie tak że część populacji będzie można przeznaczyć na inne jednostki to ok, zawsze to dodatkowy element strategiczny - wyprodukuje np więcej łuczników niż pikinierów bo ci pierwsi bardziej mi się przydadzą. Ale jeżeli balans gry będzie słaby to wtedy każdy będzie całą populację przeznaczał na tylko 1 jednostkę.


Permalink

Cieszy mnie, że Tristan będzie miał jakiś wpływ na wygląd Heroes VI, ale skoro przy produkcji czuwają zaproszeni przez Ubisoft fani, to skąd te pomysły o ograniczeniu ilości surowców, czy brak ekranu miasta? Chyba że tam, gdzie nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.


Permalink

Tristan gratuluje ;)
można tylko wiedzieć dlaczego wybrali ciebie ? masz jakieś interesy z ubi czy jak ,bardzo mnie zadowala fakt, że przy grze tworzoną na skale światową będzie czuwał jeden z naszych znajomych z forum. ;)

a co tych jednostek już dawno było o tym mówione.
Moim zdaniem będzie tak ,że werbując tylko jeden rodzaj tych jednostek nie poradzimy sobie z przeciwnikiem gdyż powiedzmy miecznik może mieć umiejętność , które bardzo pomagają w walce z łucznikami itd.

Pozdrawiam