Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

Może twórcy H6 wzięli sobie do serca skargi fanów serii i postanowili sprawić im prezent jeszcze pod tegoroczną choinkę? Miejmy nadzieję, że tegoroczny termin zostanie dotrzymany...

A tak na poważnie: jeżeli zmiany dotyczyły będą takich podstawowych rzeczy jak umiejętności jednostek oraz ich balans, to strach pomyśleć, kiedy ukaże się jakiś sensowny poradnik do gry? Może nawet nie poradnik, ale zwykły opis jednostek, broni, artefaktów wraz z podaniem ich cech, bonusów w liczbach, czarów, itp. który pokrywał się będzie z tym co się wyprawia w grze.

...a co do ekranów miast, to myślę, że gracze wykażą się cierpliwością w tym temacie i pozwolą Ubi skupić się na poprawieniu silnika gry i odpuszczeniu (narazie) wyglądu miast :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.12.2011, Ostatnio modyfikował: Vaderland

Permalink

Nasz sojusznik umieścił tłumaczenie wywiadu z Soft:Ubim. Co ciekawego można się z niego dowiedzieć? A no można popatrzeć sobie na Smoczą Utopię, poznać priorytety patchowania (taa... jasne, okna miast robią od pół roku), przeczytać o tym, że jak na razie nie przewidują normalnych oręży czy dowiedzieć się, że poprawianie balansu to delikatna sprawa. Ogólnie mało konkretów, dużo lania wody.
Odpowiedzi wydają mi się trochę śmieszne. Bronie Dynastyczne są po to, by miały model na mapie i na razie nie przewidują zmian. Szablonowe zdolności rasowe mają niski priorytet, bo przecież graczom nie o nie chodzi. To czy będą neutralne siedliska jest obecnie tematem dyskusji. Smoczych Utopii nie będzie, bo na razie jest wystarczająco dużo aren. Ogólnie na ważniejsze pytania nie odpowiedzieli, by Ezio nie zrobił im krzywdy.
Chyba najbardziej rozśmieszyło mnie tłumaczenie czemu nie było Smoczych Utopii. Otóż nasze gady występują teraz jako bossowie Ścieżki Krwi. Co z tego, że Aniołowie i Czarty występują zarówno jako jednostki półboskie i legendarne? Je jakoś mogli uwzględnić.
No, ale nic nie przebije zażenowania odnośnie tur jednoczesnych. Nie ma ich, bo... były zbyt trudne do implementacji ;( No i nasi wysoce kompetentni pracownicy nie wiedzieli, w którym dodatku zostały one wprowadzone do H5.
Swoją drogą pisali o podobieństwach pomiędzy H6, a CoH, ale alternatywne jednostki? Tylko ja ich nie widzę? Moment... na żadnej stronce też nie mogę znaleźć zastępczych oddziałów. Wiecie może o co chodzi? Poza tym Miecznik i Zmora nie zginęły tylko zmieniły nazwę i tak teraz są Gwardzistą i Duchem.
Całość do przeczytania pod tym linkiem


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 7.03.2012, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Nicolai

No, ale nic nie przebije zażenowania odnośnie tur jednoczesnych. Nie ma ich, bo... były zbyt trudne do implementacji ;( No i nasi wysoce kompetentni pracownicy nie wiedzieli, w którym dodatku zostały one wprowadzone do H5.

Zaś zapowiadano je już przed premierą podstawki, tylko Ubival się nie wyrobił.

Nicolai

Swoją drogą pisali o podobieństwach pomiędzy H6, a CoH, ale alternatywne jednostki? Tylko ja ich nie widzę? Moment... na żadnej stronce też nie mogę znaleźć zastępczych oddziałów. Wiecie może o co chodzi? Poza tym Miecznik i Zmora nie zginęły tylko zmieniły nazwę i tak teraz są Gwardzistą i Duchem.

W CoH-u masz 3 jednostki podstawowe i 2 sloty na pozostałe (Elitę, Czempionów i Sekretne). Tak więc z co najmniej czterech jednostek, musisz wybrać dwie do armii. Czempionów jest dwóch, elity zazwyczaj trzy, więc trzeba kombinować.
Co do Gwardzisty, to zastępuje on Pikiniera, a nie Swordsmana, a Zmora (Nightmare), to ten konik z HIV i HV, a nie Widmo (Spectre) czy Upiór (Wight).


Permalink

Jak donosi nasz sojusznik patch 1.4 został wydany, cały news poniżej:

Alamar

Z dużym opóźnieniem ukazała się łatka 1.4 dla gry Heroes VI (pierwotnie planowana na kwiecień tego roku). Tradycyjnie w razie problemów z automatycznym pobieraniem, wystarczy uruchomić plik gu.exe w katalogu z grą bądź ściagnąc ręcznie z serwerów Ubisoftu.

Zmiany w łatce 1.4:

- możliwość ściągnięcia brakujących map w lobby gry od hosta gry,
- dodano mapę Archipelag Starożytnych (znaną z konkursu gwiazdkowego), tym razem również w wersji dla wielu graczy,
- wbudowano pliki pomocy bezpośrednio do edytora map i usunięto okno nieaktywnej mini-mapy,
- i to wszystko.

Trzeba przyznać, że jak na tak długi okres oczekiwania na łatkę, to zmiany są zatrważająco znikome.

Oprócz tego zapowiedziano zmiany w balansie dla patcha 1.5 (który ma się ukazać według planu pod koniec czerwca), czyli:
- zmiany w punktach życia i obrony jednostek podstawowych,
- większe zróżnicowanie w obronie i obronie magicznej w zależności od ich przynależności,
- osłabienie Nekropolii i wzmocnienie Inferna,
- zmiany w przyrostach niektórych jednostek podstawowych i elitarnych,
- wzmocnienie mocy Szczęścia poprzez zwiększenie tej statystyki u jednostek, szczególnie Inferna,
- zmiany w umiejętnościach związanych ze Szczęściem, z Przywództwem oraz z Siłą ataku i z Obroną,
- zmniejszenie mocy czarów i umiejętności leczących (Leczenie, Regeneracja, Wyssanie Życia, Wskrzeszenie) oraz u jednostek (szczególnie u Kapłanek Przystani),
- zwiększenie mocy czarów zadających bezpośrednie obrażenia, szczególnie obszarowych (jak Kula ognia),
- zwiększenie mocy zdolności: Masowa nieustępliwość, Masowe bohaterstwo, Strzelectwo I,
- zmniejszenie mocy zdolności Oświecenie do 20%,
- zwiększenie mocy czarów: Trująca chmura (oraz czasu oczekiwania), Masowa agonia, Osłabienie.

Nie chcę nic mówić, ale skoro Soft:Ubi ma miesięczną obsuwę przy wydaniu łatki dodającej jeden scenariusz i kilka plików pomocy to widzę przyszłość w ciemnych barwach. Do tego rozpiska kolejnej łatki nie napawa optymizmem. Gra potrzebuje głębokich zmian w mechanizmie, a nie drobnych korekt statystyk. No i kiedy u licha zrobią Ekrany Miasta? Przecież to miał być ich priorytet.


Permalink

Na forum Heroes Community ArchWarlOck wykopał w plikach najnowszego DLC informacje, a raczej elementy wskazujące na przygotowywanie kolejnego "Adventure Packa" pod tymczasową nazwą: "Macabre", czyli "Makabra" ;), opowiadającym o Lukrecji i kimś zdecydowanie bardziej... legendarnym ;).
Wszystko wskazuje, że bossem DLC będzie Dragonwraith, a opis wskazuje, że nekromanci robią wszystko by stworzyć kościane smoki. Gdy stworzyli już widmo, czy w dużym dodatku pojawi się alternatywny czempion - w postaci kościanego smoka?

Z listy "nowych" bohaterów możemy wywnioskować również obecność kolejnej mapki "ze starego świata" opowiadającej o Coraku i Sheltemie.

Oto link do tematu: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37834

Co o tym sądzicie? To, że Ubi planuje nas doić to pewne, ale ostatnio... Spodobała mi się idea małych dodatków opowiadających nawet krótką historię "starych" bohaterów. Może w ten sposób testują Limbic przed "dużymi" dodatkami? Oby. Czekam już na Akademię, Loch i Sylwan już bardzo długo. Za długo.

Permalink

Kurcze... może jeszcze raz zacznę grać w tę 6czkę... Mechaniką strasznie mnie ta gra odrzuca, ale może jakoś da się to obejść.
Idea wypuszczanych co jakiś czas nowych kampanii i mini-dodatków bardzo mi się podoba i zdecydowanie zachęca do gry. Widać, że H6 nie jest traktowana po macoszemu jak jej poprzedniczka(aż żal tyłek ściska że H5 została zostawiona sama sobie mimo, że wystarczyłby raptem jeden patch) i myślę, że z czasem potencjał tej gry będzie rosnąć. Najbardziej odpycha mnie rozwój bohatera - jakiś taki męczący, ale fakt faktem grałem ostatni raz jakoś w marcu i nawet żadnego patcha nie ściągnąłem. Trzeba by sprawdzić te wszystkie poprawki :)
Zobaczymy, zobaczymy... :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.07.2012, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Give it a try. Rozwoju nie poprawili za bardzo (ciut zbalansowali), ale wreszcie nie powinno być sytuacji, w której core rozstawia resztę jednostek po planszy ;) Ja czekam do powrotu do Polski, zainstaluję grę z powrotem, pościągam co trzeba i hajda z Cragiem ;)


Permalink

Próbowałem, czy raczej naprawdę chciałem.
Wróciłem do domu(fakt, faktem, trochę nabombiony) i myślę sobie: odpalę H6. Niestety czas jaki wymagany jest do rozruchu windowsa przeznaczyłem na refleksję na temat rozwoju bohatera...
- NieeEEEeee!
Nacisnąłem power i poszedłem spać :x

Naprawdę chciałem...
Liczę, że może na konwencie zdarzy się sposobność, abym zmienił zdanie.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.07.2012, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Jak odnajdę wreszcie swój dysk instalacyjny, to Cię posadzę na konwencie i nie odejdziesz, póki nie skończysz przynajmniej jednej mapy Iriny :P (albo zagramy na multi :P) Na razie okazało się, że Złota Orda w postaci mojej mamy zrobiła mi najazd na pokój i dvd z H6 gdzieś zginęło :/