Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

Po obejrzeniu tych filmików, jestem dobrej muyśli. Grafika znacznie(a może nieznacznie?) się poprawiła; jest mniej kanciastych kształtów, a efekty graficzne również wyglądają nieźle. Podoba mi się sposób poruszania bohatera. Jest bardzo realistyczny, wygląda o wiele lepiej od tego w HV. Co do walki, to jest ona zdecydowanie bardziej dynamiczna-mamy wrażenie, że ciągle coś się dzieje. Jednostki reagują, atakują i poruszają się w realistyczny sposób. Jak na razie, nieźle to wygląda.


Permalink

We wrześniowym numerze CDaction znalazł się artykuł dotycząco HoMM6. Czy ktoś bliżej wie co zawiera?


Permalink

Pobiegnę zaraz do kiosku i zakupię CD-Actiona :-)
Jak go przejrzę to dam znać czy są jakieś nowe, ciekawe informacje.


Permalink

Obawiam się, że wiemy już więcej niż oni :P


Permalink

W CD-Action pojawiło się kilka ciekawych informacji :) Fabuła będzie kręcić się wokół rodziny Grifinów - wszystko zaczyna się od zabójstwa ojca przez jego córkę - Irinę (nekromantka z trailera ^^). Tą zaś w ramach zemsty zabija jej brat - Anton, lecz nie spodziewa się, że jego siostra powstanie z martwych by walczyć przeciwko niemu dowodząc armią nekromantów. Jest jeszcze bliźniaczy brat Antona - Cyryl, ten w wyniku śmierci ojca "zaznał szoku" i stał się podatny na demona który opętał jego ciało. Reasumując:
- Anton to dowódca Haven
- Irina to dowódca Necropolis
- Cyryl to dowódca Infero
http://img26.imageshack.us/img26/1930/skanuj.jpg - Tutaj zrobiłem skan na którym widać "wielką trójcę" :)
Jakby ktoś chciał to mogę zrobić skan całego artykułu (4 strony).

Permalink

*double facepalm*
Czyli zapowiada się kolejna fabularna klapa...


Permalink

Oprócz tego screena co dał Kroater, znajdują się jeszcze dwa nowe artworki ulepszonego Ghula i ulepszonego "piekielnego dwugłowego psa" :-) Jakbyś mógł dać Kroater scany tych dwóch artworków to byłoby super :-)

Edit: Mnie historia się podoba :-)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2010, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink

Fabuła zapowiada się ciekawie, ale sam Cyrl jest przerażający... Płonący irokez...

Permalink

A mnie ciekawi cóż znaczy informacja, że "po raz pierwszy w świecie MM będzie dżungla". Przeca w H3 AB dodali dżunglowe roślinki, a i w H4 można było stworzyć dżunglę... Czy to znaczy że rozdzielą bagna i dżungle? Czy będzie tylko drugie. Zastanawiające...


Permalink

Wygląda na to, że będzie dżungla zamiast bagna i chodzi o teren, a nie o roślinki ;)

Co do samego arta:
Błędy, błędy, błędy ("Sylvanie"? Komentarze pod zdjęciami - "stój aniele, to cię zdzielę" - gdzie on anioła widzi? :P, czy "pora zjeść dziewczynkę" - umarłem i to bynajmniej nie ze śmiechu)... mam wrażenie, że autor grał w serię dość pobieżnie, poza tym co mu zostaje jak nie hurraoptymizm? I co to za tekst o miastach? To, co wprowadzają w VI, to novum, bo od trójki kanonem było, że wraz z rozbudową fortu, zmieniał się wygląd zamku. W piątce trzeba było się trochę przyjrzeć, ale zmiany też były widoczne.

Gem jako autor artykułu... nie wiem, czy tam pracuje dalej Czarny Iwan, ale facet miał pojęcie chociaż z czym się jadło Herosów. Tutaj mam wrażenie, że gość naczytał się promo tekstów z Ubi i tyle jego wiedzy o grze.

Z innej beczki: "zdaniem autorów, 7 rodzajów bogactw rozmyło ich znaczenie" - WTF?! Matko i córko, takie uzasadnienie to niech sobie wsadzą nie powiem, gdzie. Te 7 to był kanon i tego się, moim zdaniem, nie powinno ruszać. Wymuszało to inną taktykę w zamkach (przynajmniej na początku rozgrywki) i naprawdę było fajnym elementem. A tu get rid of that i jakieś kryształki smocze? Cytując 4chanowców: "7 kinds of resources or GTFO" -_-"

Muzyka podobnie - wątpię, czy uda się uciągnąć standardy wytyczone przez Kinga i Romero, choć, tutaj trzeba przyznać, w piątce obniżyli oni loty.

Fabuła - ujdzie w tłoku. Nie oczekiwałem cudów, ale mogło być gorzej.

EDIT: Na co mi Avonu zwrócił uwagę - ten tu o Irinie (nawiasem mówiąc Irina była chyba w Haven, niekonsekwencja totalna), a reszta serwisów o Anastazji...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2010, Ostatnio modyfikował: Field

Permalink

Kroater

Fabuła będzie kręcić się wokół rodziny Grifinów

Gryfów lub Gryfitów

wszystko zaczyna się od zabójstwa ojca przez jego córkę - Irinę (nekromantka z trailera ^^).

To dziwne, że wszystkie inne serwisy mówiły o Anastazji i żaden z fanów byłych na Gamescomie tej informacji nie skorygował. Dobra, sprawdzę to jeszcze raz na wszelki wypadek.
EDIT: Sprawdzone - Gry Online i Gamestar.de mówiły o Anastazji. Reszta serwisów nie wymieniała imion.

Jest jeszcze bliźniaczy brat Antona - Cyryl

Kiril w oryginale, ale niech będzie.

Ogólnie to można się pośmiać w niektórych momentach tej zapowiedzi ("nie kreskowata jak trójka i piątka", "podświaty", "ulepszone animacje jednostek, które stały się superpłynne" - patrz filmik z walką :P). Poza tym mam wrażenie, że wiele rzeczy tam opisanych, to domysły autora, który nie wiedział co dalej napisać, a coś musiał.
No ale dobre i te dwa nowe obrazki.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Dzięki za artykuł. Jest w nim trochu nowinek, trochu głupotek, ale zawsze można sobie poczytać. Są i dwa nowe arty. Jest Ghul i Ortos. Matko, co oni zrobili z Nekropolią? Błękit i szarość z H3 dawały o niebo lepszy klimat niż toksyczna zieleń. Jeszcze te akcesoria fetyszystów. Po kiego dawali nieumarłemu jakieś brzytwy i haki? By wyglądał jak nieszczęście? Ghul osobiście mnie przeraża. Wygląda jakby uciekł z planu horroru klasy b. I te szpony zakoszone Wolverine'owi. Ortos będzie nieulepszonym Cerberem? Mam nadzieję, że nie. Widziałem go jako alternatywę, ale one zapewne będą w dodatku.


Permalink

Nicolai

Ortos będzie nieulepszonym Cerberem?

Ulepszonym : nieulepszony piesek.

Nicolai

Jest w nim trochu nowinek

W którym dokładnie miejscu? Bo jeśli śledziłeś tłumaczenia Tlaloka, to według mnie CDA nic nowego nie napisało (pomijając wszelakie bzdury).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Avonu

W którym dokładnie miejscu? Bo jeśli śledziłeś tłumaczenia Tlaloka, to według mnie CDA nic nowego nie napisało (pomijając wszelakie bzdury).

Parę jest, chociażby ciut więcej o systemie reputacji, ukrytych terenach (drogach na skróty - info o przejściu pod wodospadem), czy nagrodach za zabicie bossów.


Permalink

Kroater

Fabuła będzie kręcić się wokół rodziny Grifinów - wszystko zaczyna się od zabójstwa ojca przez jego córkę - Irinę (nekromantka z trailera ^^). Tą zaś w ramach zemsty zabija jej brat - Anton, lecz nie spodziewa się, że jego siostra powstanie z martwych by walczyć przeciwko niemu dowodząc armią nekromantów. Jest jeszcze bliźniaczy brat Antona - Cyryl, ten w wyniku śmierci ojca "zaznał szoku" i stał się podatny na demona który opętał jego ciało.

...
Boże, ty widzisz i nie grzmisz... Jak dla mnie brzmi to jak Moda na Sukces. Córka zabiła ojca, jej brat się zemścił, jednak siostrzyczka powstała z martwych i szykuje swój odwet, jednakowoż do walki rusza brat bliźniak opętany przez demony... Wszystko naraz i w banalny sposób.

A teraz odnośnie artykułu CD-Action:

Powiadają, że magia w grach umarła, że straciły one duszę i przestały być sztuką. Że ich autorzy nie kierują się już głosem serca, że słuchają tylko brzęku pieniądza.

To jest prawda. Aczkolwiek co do drugiej części tej wypowiedzi, nie zgodzę się, że w Ashan "tworzy się gry z miłości do ich samych"

"Szóstka" ma być przystępna także dla tych, którzy dotąd nie grali w nic bardziej skomplikowanego od shooterów.

Czyli dostaniemy grę "dla wszystkich". Mniej surowców, mniej frakcji, pewnie mniejsze mapy... Choć mam nadzieję, że to tylko domysły autora artykułu.

To wciąż stare, dobre "hirołsy", z tym, że są to "hirołsy" nowe i lepsze

Skąd oni to wiedzą? Ukończyli całą grę? ;)

Chciałbym jeszcze pocytować, ale już nie mam ochoty ;) Generalnie dużo mydlenia oczu i wszystko to, co już wiedzieliśmy. "Dynastia Gryfinów", czy "Sylvanie"... nie powiem, rozbawiło mnie to trochę. Tak samo jak rymowanki na screenach. Mam wrażenie, że autor tego artykułu łyknął wszystko co zaprezentował Soft: Ubi, bez żadnej popitki ;)

No nic, napisać coś trzeba było. Artykuł wybitnie pod publikę, dla ludzi, którzy niewiele wiedzą o serii, a mogli by zainteresować się "szóstką".

Permalink

Tristan

Parę jest, chociażby ciut więcej o systemie reputacji, ukrytych terenach (drogach na skróty - info o przejściu pod wodospadem), czy nagrodach za zabicie bossów.

Parę, czyli dwa? ;P
O reputacji już było wcześniej, o poruszaniu się na nowej mapie nie - to fakt.
Ciekawi mnie jeszcze, skąd oni wiedzą o nagrodach za pokonanie bossów, skoro prezentacja kończyła się na animacji tej błękitnej chińszczyzny, a potem były pokazane podziemia (walki nie było). Uwierzyli na słowo?

Ale racja - kilka nowych informacji jednak się pojawiło.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Field

Z innej beczki: "zdaniem autorów, 7 rodzajów bogactw rozmyło ich znaczenie" - WTF?! Matko i córko, takie uzasadnienie to niech sobie wsadzą nie powiem, gdzie. Te 7 to był kanon i tego się, moim zdaniem, nie powinno ruszać. Wymuszało to inną taktykę w zamkach (przynajmniej na początku rozgrywki) i naprawdę było fajnym elementem.

Ja bym raczej nie demonizował. Do czego sprowadzała się owa taktyka? Do tego, że konkretnym miastem musieliśmy zdobyć konkretną kopalnię w pierwszej kolejności. Ewentualnie później zbudować magazyn zasobów. Reszta zawsze tak samo.
Podoba mi się wytłumaczenie twórców , dlaczego zdecydowali się na takie rozwiązanie. Zobaczymy jak się to sprawdzi w praktyce, ale jestem dobrej myśli.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2010, Ostatnio modyfikował: Douger

Permalink

Douger, if I may, bo ja to napisałem :P Oprócz tego, co wspomniałeś, dochodziły jeszcze kombinacje z targowiskiem i zastanawianie się, co się najpierw opłaca wybudować. Na najwyższych poziomach trudności było to w stanie skomplikować sprawę.

Poza tym, jakby nie patrzeć, był to jeden z wyznaczników serii.