Kolejna porcja informacji i dobrych wieści jak mniemam, przynajmniej dla mnie :)
Tym razem jest to post użytkownika serwisu CelestialHavens, który był pośród grupy fanów współpracujących z Ubisoft. Czyli producent nie kłamał o forach, zaangażowaniu grupy fanów itd. Jednak im szczerze zależy jak widac. Ok, do rzeczy. O to co napisał użytkownik Marzhin:
Cześc chłopaki :-)
Kiedy już Heroes VI został oficjalnie ogłoszony nadszedł chyba czas aby się ujawnic. Tak więc, jestem częścią zespołu Ubi, zostałem zatrudniony około rok temu do pracy nad projektem poziomów do gry ( między innymi ).
Dostrzegam sporą dezorientację ( oraz porcję niezdrowego szaleństwa także :-) ) w kwestii faktów ujawnionych na Gamescom, głównie z powodu screenów z dema. Ponieważ dopiero co wróciłem z targów, pomyślałem, że wpadnę aby wyklarowac pewne sprawy :-)
Oto fakty, które można znaleźc w różnych recezjach gry ale chyba dobrze jest je miec w jednym miejscu.
Oczywiście nie mogę ujawnic tego czego do tej pory nie ujawniono ale o to co mogę powiedziec:
- Gamescom demo było wszesną Alfą więc sporo animacji, dźwięków oraz elementów interfejsu brakowało lub po prostu zajmowało miejsce. Pamiętajcie o tym :-)
- Ekran miasta: nadal jest ekran miasta lub ściślej okno miasta. Każde miasto nadal posiada własną muzykę oraz całą resztę. Jest to animowany w 2D ekran miasta. Ekran miasta Przystani był tylko kawałkiem brakujących elementów dlatego zastąpiono go jedynie demkowym screenshotem.
- Można uzyskac znacznie więcej informacji o mieście na jego modelu 3D na mapie przygód ( nie tylko ratusz lub fortyfikacje ). Sporo dowiesz się o strategii swojego wroga obserwując rozwój miasta.
- Nadal są kopalnie na mapie przygód. Wciąż trzeba je zając aby czerpac surowce. Nowością jest, że wszystkie kopalnie są na "obszarze kontroli" miasta lub fortu. Jeśli już jesteś właścicielem fortu/miasta tego obszaru oraz zająłeś kopalnie to jedynym sposobem na odebranie ich jest zdobycie fortu/miasta kontrolującego obszar.
- Jest jednak nadal możliwe okupowanie wrogiej kopalni przez jednego z Twoich bohaterów aby wykradac surowce. Jak tylko odejdziesz z miejsca to kopalnia automatycznie zacznie produkowac dla właściciela obszaru kontroli.
- Zdaję sobie sprawę, że wielu z Was przewiduje sporo zmian w stosunku do klasycznych Heroes i rozumiem, że zmiany mogą straszyc. Nie ukrywam, że zareagowałem dokładnie w ten sam sposób na początku :-) Mogę jedynie doradzic abyście poczekali z wyrokami dopóki nie zagracie :-) Zapewniam, że wciąż czujesz i grasz w Heroes. Gra wnosi nowości lecz nie próbuje byc rewolucyjna lub zmienic Heroesa w coś zupełnie innego. Jednak, nie, nie jest reedycja Heroes 3. I myślę, że to dobrze :-)
To by było na tyle. Mam nadzieję, że jest jaśniej :-)