Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

Na maila dostałem stronę oficjalną.
Na stronie screenshoty, które 2 dni temu wstawiłem ( mają jeszcze ze 4 czy 5 dodatkowych, których nie było w dni temu).

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.08.2010, Ostatnio modyfikował: Adi

Permalink

N astronie oficjalnej jest 15 screenów, czyli 10 nowych :-)

Fajnie że rozbudowany zamek jest tak duży :-)


Permalink

Podobają mi się te jednostki. Wykonanie mobów moim zdaniem bardzo dobre. Oby tych 4 surowców nie było, to może zapowiadać się naprawdę dobry tytuł. Oby UBI dało nam więcej informacji podczas gamescom. Chyba po raz drugi podoba mi się rasa Necropolis (1 raz był w HV). To wygląda tak żywo realistycznie - idą w dobrą stronę. Gryfy też niczego sobie :). Podoba mi się też pomysł, że kusznicy są jednostką pierwszego poziomu. Na heroescommunity spekuluje się, że w Necro będzie jednak Sphinks. Też mi się tak wydaje.

Permalink

Przeglądając obrazki z oficjalnej już strony zauważyłem, że pod oddziałami "neutralnymi" broniących kopalni/skarbów/surowców na ziemi znajduje się znacznik, taki jak w H4 (screen 1 żółty krzyż pod "pikiniero-swordmen'em", screen 6 i 12: to samo pod marksman'em, screen 6 jest już z "logo" nekrosa pod szkieletami. Nasuwają mi się 2 wizje po co (bo chyba nie dla inf., że szkielety pochodzą z zamku Necro). Albo jednostki neutralne będą miały niewielki zasięg ruchu (jak w H4), ew. będą mogły "gonić" nieco dalej za bohaterem (jak w Kings Bounty), ale w obu przypadkach wystarczyłoby 1 neutralne "logo" dla wszystkich nieprzyjaźnie nastawionych ;). Inna możliwość, zaczerpnięta z H4, będzie można poruszać się oddziałami bez bohatera.

Znalazłem kolejne ciekawe informacje:
Podsumowując:
- będą bossowie do pokonania (nie wiem: czy jako super monster tak jak w KB, czy "normalnie" wypasiony bohater z wypasioną armią);
- będzie można przekształcić zdobyty zamek na zamek własnej nacji;

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.08.2010, Ostatnio modyfikował: LEVY

Permalink

Hans Zimmer będzie być może kompozytorem utworów do MM: H6. Posłuchajcie tego początku. Czyżby zbieg okoliczności??

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.08.2010, Ostatnio modyfikował: Adi

Permalink

Niestety szykuje się totalna chała. Filmiki nie budzą najmniejszych emocji, zrobili je amatorzy nieudolnie próbujący wykrzesać epickość z tego kiczowatego, cukierkowego świata. Rozwalił mnie ten miecz wyglądający jak ktoś wyrwał ramę od witrażu z kościoła. 0% klimatu.

6 lat temu z pianą na ustach klikałem na link mający mnie zaprowadzić do pierwszych screenów z HoMM5, dzisiaj nie chciało mi się nawet sprawdzać co to będzie. Potwierdziło się jedynie to, czego się spodziewałem.

Cóż, dzieciarnia kupi i będzie bawić się pokemonami, starzy zgodzą się ze mną - HoMM umarło wraz ze studiem NWC a to nowe coś to tylko jakoś klon/mod do Etherlords. Gówno.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.08.2010, Ostatnio modyfikował: Konquer

Permalink

Adi powątpiewam w tego Zimmera. Zresztą, nawet jakby go zatrudnili to i tak mało prawdopodobne że zaskoczy jakimiś ciekawymi kawałkami. Po tylu przesłuchanych OSTach jego autorstwa zaczynam dostrzegać między nimi zbyt dużo podobieństw. BTW ten kawałek nic mi nie przypomina.


Permalink

OK, zobaczymy. Ciekawe kiedy wyjaśni się kwestia 4 surowców...mogliby zrobić chat z kimś od UBI, tak jak kiedyś był z Fabrice'm. Pierwszy wywiad już jest, ale nie za wiele się dowiedziałem z niego.

Permalink

Faktycznie :P Dzięki MiB.

Jeśli chodzi o muzykę z trailerów, to zwykle wykorzystuje się muzykę z filmów. Nie ma w tym nic dziwnego i rzeczywiście o niczym nie świadczy. Aczkolwiek ciekaw jestem autora, w HoMM V było soundtrack był niczego sobie.


Permalink

Hmmmm, możemy sami zrobić wywiad:-) Spróbować zawsze można :-)
Co wy na to?


Permalink

Pomysł nie jest zły, tylko czy zdradziliby jakieś tajemnice. Ubi nie należy do tych co bardziej wygadanych firm, a jak już gada to zwykle bredzi :P


Permalink

Fragment z Onetu:
"Początek akcji w "Might & Magic Heroes VI" będzie miał miejsce 400 lat przed wydarzeniami z "Heroes V", zobaczymy bohaterów w ekscytującej, epickiej historii w której Anioły będą spiskowały, by wznowić pewną, niedokończoną wojnę. Legendarny generał, Archanioł zabity podczas wojny Dawnych Ras, powraca zza grobu, by się zemścić."
Chodzi mi o te "400 lat". Jak mniemam, gdzieś koło H9 albo H11 cofniemy się (do tyłu rzecz jasna) 1356 lat przed wydarzenia z Kings Bounty... Kurdebalans, nie da się już zbudować spójnej fabuły, która by niczego nie powielała, ale rozwijała grę. Bo nie wiem - H6 to będzie seprekłel, czy presekłel...


Permalink

Po ostatnim obrazku i opisie arta na nim widać, że zmienią się statystyki bohatera - opis mówi o cecha takich jak magic attack i magic defence. Z jednej strony może to oznaczać totalne uproszczenie - magiczny i atak i obrona i fizyczny atak i obrona, z drugiej strony daje szansę, że cechy bohatera będą bardziej wyglądać jak te z Disciples. Choć pewnie bardziej prawdopodobna jest pierwsza opcja.


Permalink

"Na heroescommunity spekuluje się, że w Necro będzie jednak Sphinks."

Jakoś nie podoba mi się pomysł przerobienia nekropolii w jakieś wymarłe egipskie miasto... Sphinks zamiast koscianego smoka w nekropolii? To tak jakby w lochach zamist czarnych smoków były feniksy...

Praktycznie jeszcze nic mi się nie spodobało z tego całego Heroesa 6... No może Gryf im wyszedł i kilka jednostek nieulepszonych, a cała reszta to wielkie G. Pozostali przy bajeczkowej grafice, ulepszenia jednostek są za barddzo wypasione pod względem różnorakich dziwacznych ozdóbek, nekropolia przekształciła się w piramidę itd. itp. Ciekawe co będzie dalej... Na razie nie skreślam jeszcze tego tytułu, chociaż wg mnie to komedia i tragedia w jednym ale pożyjemy zobaczymy.

Permalink

Jakby na to nie patrzeć to piramidy i sfinks w Gizie też są nekropolią. Niejedna mumia tam spoczywa :D


Permalink

Muzyka w Heroesach moim zdaniem od części IV się znacząco popsuła, zwłaszcza w miastach. Nie podobały mi się te chórki i śpiewy (zresztą większość tekstów związana z religią chrześcijańską ale po łacinie). Myślę że w VI się nic nie zmieni na tym polu. Nie ma to jak podkład z III - jak teraz sobie puściłem po raz kolejny takie utworki z trójeczki (wszystkie są w katalogu z grą jako mp3) jak Water, Underground czy Grass to nie wydaje mi się żeby pobił je nawet sam Zimmer gdyby to on tworzył OST. :(

A co do ulepszeń, to czy im wyższy stopień tym więcej na jednostkach musi być świecidełek i kolorków? Przecież niektóre jak choinki z bombkami wyglądają.

"Rozwalił mnie ten miecz wyglądający jak ktoś wyrwał ramę od witrażu z kościoła. 0% klimatu." - Konquer

Z powyższym zgadzam się w zupełności, niestety tak widzę tą całą grę właśnie jak wyrwany witraż z kościoła, co by to wszystko ładnie świeciło i błyszczało. :/

Permalink

Ludzie poczekajcie na gameplay. Od razu marudzicie, a nic prócz screenshotów nie widzieliście...poczekajcie trochę i dajcie im szansę. Nikt nawet nie wspomni o tym jak trudno jest w ogóle coś takiego zrobić, ile to czasu i wysiłku trzeba...poczekajcie na gameplay albo demo i później narzekajcie. Mnie się akurat H6 podoba i jedyne co teraz mnie gnębi to ilość surowców. Bez ryzyka nie ma sukcesu (lub porażki). Poczekajmy i zobaczymy jakie naprawdę zmiany będą.

Permalink

Konquer

Rozwalił mnie ten miecz wyglądający jak ktoś wyrwał ramę od witrażu z kościoła.

I tak nic nie pobije widoku filigranowej elfki włóczącej za sobą ogromniasty miecz przewijającego się przez większość współczesnych gier fantasy. Nie wiem czemu, ale twórcy mają tendencję do upodabniania swoich produktów do siebie. I teraz elfy z uszami zahaczającymi o każdą gałąź w lesie to nic nadzwyczajnego. Rycerze ruszają do boju w paradnych zbrojach, w które wkomponowano kościelne ornamenty. Nekromanci natomiast wyglądają jak fetyszysta masochista z horroru klasy b. Z umarlakami jest najgorzej, bo tragicznie wyszli zarówno w wersji podstawowej jak i ulepszonej. Jakoś nie jestem zbytnim fanem ćwiekowanych zbroi z zamontowanymi halogenami. Czy twórcy nie znają umiaru? Podstawowy Paladyn mógłby spokojnie robić za ulepszonego, ale nie. Trzeba napakować jego pancerz kretyńskimi ozdobnikami i wsadzić złotego ptaka na łeb. Macie rację jak na razie HoMM VI wygląda jak Warhammer na silniku H5. Na razie będę patrzał w jakim kierunku będzie się to rozwijać chociaż zbytnich nadziei nie mam.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.08.2010, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Adi

Ludzie poczekajcie na gameplay. Od razu marudzicie, a nic prócz screenshotów nie widzieliście...

Trudno żeby finalny produkt aż tak bardzo się różnił do tego obecnie zaprezentowanego.
Jak mamy nie narzekać, skoro gdy tylko zobaczyłem wszystkie screeny, to każdy kto podszedł do monitora pytał - o, nowy dodatek do HV? :)

A co do wyglądu jednostek, postaci, ogólnej grafiki - wydaje mi się, że w grach powinien powrócić dawny trend - klimatyczna, miejscami mroczna, ale i jednocześnie baśniowa grafika, taka jak z gier właśnie typu HoMM3, Diablo, Baldursy, Wizardry czy wiele innych. Dzisiaj niestety wszystko świeci jak choinka, a 3D wygląda miejscami paskudnie. :(

Permalink

... ciężko mi nieco właśnie pojąć podejście do graczy albo użytkowników i to nie tylko przez twórców gier. Coraz częściej czuję się jakbym to ja miał być dla tego co mnie otacza, a nie na odwrót. Śmieszne, ale prawdziwe... tylko w tym wszystkim jest też jedna rzecz. Zawsze masz wybór, możesz się odwrócić i zmienić to otoczenie. Możesz nie kupować gry i dalej ciągnąć grę w III albo inną odsłonę. Końcem, końców i tak chodzi o grywalność, o to gdzie i jak lubimy spędzać czas.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.08.2010, Ostatnio modyfikował: Mr. Rabbit