gem
Są jednak miejsca gdzie magia jest wciąż żywa, a gry tworzy się z miłości do nich samych.
Chyba nie mówicie o tym molochu Soft: Ubi, który z myślą o fanach wprowadza takie zabezpieczenia antypirackie, że uczciwi gracze nie mogą spać po nocach.
gem
Inwersja ta zdaniem moim rozmówców, pozwoli też wzmocnić markę Might
Że niby jak? Zmiana nazwy 15-letniej serii ma jej wyjść na dobrze? Chyba specom od marketingu coś się pomieszało.
gem
Rosjanie ze studia Nival Interactive - zajęci innymi projektami nie podjęli się zadania stworzenia ciągu dalszego sagi.
A ja słyszałem Soft: Ubi nie było zadowolone i im podziękowało.
gem
Świat Ashan zachowuje więc swój baśniowy charakter wymyślony i ukształtowany przez rysownika Oliviera Ledroit.
Ashan jak na razie nie był baśniowy. Był za to cukierkowy (H5), mangowy (CoH) i poważniejszy (DM), ale do baśniowości daleka droga. Szkice Ledroita jakoś do mnie nie przemawiają, a poza tym finalne produkty odbiegały od jego wizji i dobrze.
gem
"szóstka" ma być przystępna dla tych, którzy dotąd nie grali w nic bardziej skomplikowanego od shooterów.
To w końcu jak? Rozwijają tę grę czy ją upraszczają?
gem
Podobny los spotkać ma nazbyt skomplikowany zdaniem twórców system surowców
Tego to ja osobiście nie rozumiem. Jak się nie podobało im, że duża liczba surowców pozwalała na równoczesny rozwój armii to może lepiej było obniżyć liczbę kopalń na mapie?
gem
W tym przypadku historia zaczyna się od nieoczekiwanego wskrzeszenia legendarnego generała Archaniołów, poległego w czasie antycznej Wojnie Starszych.
Czyli podczas walk z Bezimiennymi?
gem
Stanie się tak m.in. dzięki temu, że kampanie nie będą tak liniowe jak wcześniej.
Widzę, że autor tego artykułu to prawdziwy znawca tematu.
gen
Zamieszanie wprowadzą także osobiste powiązania wodzów każdej armii - jak się okazuje - są bardzo blisko spokrewnieni. To rodzeństwo!
Czy ja wyglądam na fana telenowel? Zwaśniona rodzina, zemsta, intryga i nienawiść. Wszystko co w operach mydlanych najlepsze. Skoro wszyscy są ludźmi to raczej kolejne zamki będą tak zbudowane, by Gryfowie mogli się zaadaptować do jego społeczeństwa. Wiec pewnie jednak będzie ta Akademia. Tak na marginesie, zzemu tamte rodzeńśtrwo wygląda jak manekiny?
gem
Stój, aniele, to cię zdzielę.
No comment...
gem
Innymi słowy twórcy rezygnują z największej innowacji poprzedniczki.
Jak dla mnie największą innowacją były alternatywy, a nie inicjatywa.
gem
Zmieniła się jednak nie tylko technologia, ale i styl graficzny projektu - pozostaje stylizowany, ale już nie kreskówkowy jak "trójka" czy nawet "piątka".
Jeśli trójka była kreskówkowa to ja nie wiem. Widać, że ten co to napisał ma marną wiedzę na temat serii HoMM. Odnosi się jedynie do H5 i jedynie do H3. Szkoda tylko, że fragmenty o Trójce są błędne. No chyba, że tylko ja nie zauważyłem kreskówkowości tej gry.