skąd te pomysły o ograniczeniu ilości surowców, czy brak ekranu miasta? Chyba że tam, gdzie nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
Ekran miasta będzie ale w 2D, czyli taki jak np w HIII. Moim zdaniem nie ma sensu robić wielkich animacji ekranu miasta jak w HV (dzięki temu wczytywanie wejścia do zamku będzie krótsze, będą ciut mniejsze wymagania sprzętowe, prace zamiast nad szczegółowymi ekranami miast w 3D można będzie przesunąć w inne miejsce).
Co do surowców to sam ubolewam nad faktem że ich ilość ma być ograniczona. Według twórców spowodowane jest to faktem aby gracze walczyli o wszystkie surowce. W poprzednich częściach bywało tak, że najbardziej zależało Ci na głównym surowcu do Twojego zamku a resztę surowców się traktowało po macoszemu. Ja się z tym nie zgadzam, przecież nawet jak miałeś niepotrzebne surowce to i tak warto było je zbierać i wymienić na targu.
można tylko wiedzieć dlaczego wybrali ciebie ? masz jakieś interesy z ubi czy jak ,bardzo mnie zadowala fakt, że przy grze tworzoną na skale światową będzie czuwał jeden z naszych znajomych z forum. ;)
Uwierz mi sam byłem mega zaskoczony jak pewnego dnia podczas pobytu w Szczawnicy na wakacjach sprawdzam pocztę a tu mail od Ubi z zaproszeniem do ukrytego forum. Wcześniej nie miałem żadnego interesu z Ubi, aczkolwiek napisałem maila do ich Community Manager z prośbą o dodanie linka do Jaskinii Behemota na ich stronie na Facebooku.
a co tych jednostek już dawno było o tym mówione.
Moim zdaniem będzie tak ,że werbując tylko jeden rodzaj tych jednostek nie poradzimy sobie z przeciwnikiem gdyż powiedzmy miecznik może mieć umiejętność , które bardzo pomagają w walce z łucznikami itd.
Dokładnie tak ma być. Twórcy mają tak zbalansować jednostki aby opłacało się rekrutować każdą z nich. Czy im się to uda to wyjdzie w praniu.