Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

Volkolak

skąd te pomysły o ograniczeniu ilości surowców, czy brak ekranu miasta? Chyba że tam, gdzie nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.

Ekran miasta będzie ale w 2D, czyli taki jak np w HIII. Moim zdaniem nie ma sensu robić wielkich animacji ekranu miasta jak w HV (dzięki temu wczytywanie wejścia do zamku będzie krótsze, będą ciut mniejsze wymagania sprzętowe, prace zamiast nad szczegółowymi ekranami miast w 3D można będzie przesunąć w inne miejsce).
Co do surowców to sam ubolewam nad faktem że ich ilość ma być ograniczona. Według twórców spowodowane jest to faktem aby gracze walczyli o wszystkie surowce. W poprzednich częściach bywało tak, że najbardziej zależało Ci na głównym surowcu do Twojego zamku a resztę surowców się traktowało po macoszemu. Ja się z tym nie zgadzam, przecież nawet jak miałeś niepotrzebne surowce to i tak warto było je zbierać i wymienić na targu.

Valor

można tylko wiedzieć dlaczego wybrali ciebie ? masz jakieś interesy z ubi czy jak ,bardzo mnie zadowala fakt, że przy grze tworzoną na skale światową będzie czuwał jeden z naszych znajomych z forum. ;)

Uwierz mi sam byłem mega zaskoczony jak pewnego dnia podczas pobytu w Szczawnicy na wakacjach sprawdzam pocztę a tu mail od Ubi z zaproszeniem do ukrytego forum. Wcześniej nie miałem żadnego interesu z Ubi, aczkolwiek napisałem maila do ich Community Manager z prośbą o dodanie linka do Jaskinii Behemota na ich stronie na Facebooku.

Valor

a co tych jednostek już dawno było o tym mówione.
Moim zdaniem będzie tak ,że werbując tylko jeden rodzaj tych jednostek nie poradzimy sobie z przeciwnikiem gdyż powiedzmy miecznik może mieć umiejętność , które bardzo pomagają w walce z łucznikami itd.

Dokładnie tak ma być. Twórcy mają tak zbalansować jednostki aby opłacało się rekrutować każdą z nich. Czy im się to uda to wyjdzie w praniu.


Permalink

A jest jakiś filmik, na którym jest pokazana mapa miasta w 2D? Jak na razie zauważyłem, że miasta rozbudowuje się na mapie przygody i tam jest widoczny tego efekt. No...chyba że źle patrzyłem. Ograniczenie ilości surowców do trzech to trochę przesada, mogły pozostać chociaż cztery. Przecież do budowy wieży magów i rekrutacji jednostek 7-ego poziomu, wykorzystuje się nie tylko drewno i rudę. Z kolei złota nie uważam za "typowy" surowiec. Myślę że Heroes VI ma być takim Diablo II, czyli "RPG dla fanów Quake'a".


Permalink

Na razie to jest wersja alfa. Chyba nie trzeba dodawać co to oznacza.


Permalink

BAAARDZO nieoficjalny przeciek i raczej przypuszczenia (aczkolwiek kasują to gdzie nie znajdą, dlatego daję nazwy polskie):

Trzon:
Szkielet/Ghul/Duch
Elita:
Wampir/Lisz/Sfinks lub Lamia
Czempion:
Kobieta-pająk (nazywana też awatarem pająka) - zdurnieli do reszty


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.09.2010, Ostatnio modyfikował: Field

Permalink

I czym ma to niby się różnić od starego systemu 7-miu poziomów jednostek? Metodą wykupu? Jak dla mnie zaczyna to trochę przypominać King's Bounty: Legenda, z limitem punktów dowodzenia na zakup jednostek, bo w HoMM 1-5 ograniczała nas tylko ilość kasy i ilość dostępnych jednostek. Zresztą jak przyglądam się screenom z gry, to widzę jawne podobieństwo grafiki do HV+KB:L

Permalink

Field

BAAARDZO nieoficjalny przeciek i raczej przypuszczenia (aczkolwiek kasują to gdzie nie znajdą, dlatego daję nazwy polskie):

Trzon:
Szkielet/Ghul/Duch
Elita:
Wampir/Lisz/Sfinks lub Lamia
Czempion:
Kobieta-pająk (nazywana też awatarem pająka) - zdurnieli do reszty

Jesli to jest prawda (szczególnie ta kobieta pająk na 7 poziomie zamiast kościanego smoka) to sobie nieźle polecieli... :/

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.09.2010, Ostatnio modyfikował: Damian

Permalink

Field

Kobieta-pająk (nazywana też awatarem pająka) - zdurnieli do reszty

Bóstwem nieumarłych jest Asha, którą nazywają Pajęczą Matką i chyba ten fakt twórcy mają na myśli tworząc taką jednostkę.


Permalink

AAA
Co to za kobieta pająk ?
Jakby nie mogli dać jakiegoś kościanego giganta albo starego poczciwego kościanego smoka .

Permalink

Osobiście też wolałbym kościanego smoka, ale cóż widocznie developerzy HVI wiedzą lepiej jaka jednostka ma być championem w zamku Necro;-/

EDIT: Pojawił się też wywiad z Ubisoftem na stronie Tawerny ale nic w nim nowego się nie dowiedzieliśmy za wyjątkiem jednej rzeczy mianowicie będzie 7 szkół magii. 6 podstawowych (Powietrza, Wody, Ognia, Ziemi, Światła, Ciemności) plus jedna- "Primordial" [pierwotna, starożytna].


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.09.2010, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink

Pierwsza moja myśl, że te Primodial to będą czary mapy przygód. Następnie zgodnie z historią świata Ashan każda z frakcji teoretycznie miałaby jakąś główną szkołę magii dla siebie (Haven-Światło, Elfy-Ziemia, Nagi-Woda.. etc.)
Tylko kłopotliwe były by dwa zamki:
1) Akademia - bez smoka/boga nad sobą za to kojarzący się mocno z magią- mieli by dostęp do wszystkich szkół magii? W zasadzie Ok.
2) Inferno - Jako, że te 6 szkół powstało z "podziału" Smoka Ładu (Ashy) to Inferno powinno posiadać cała odrębna i to dość potężna szkołę Chaosu (skoro przewodzi im Urgash)?!
Takie to moje rozmyślania. Czekamy na dalsze info :)

EDIT: Odnośnie Spiderwomen. Ja jestem mimo wszystko za.
Po pierwsze, będzie to coś nowego czego jeszcze w Homm nie było.
Po drugie, nekro w tej "historii" jest kultem pajęczej królowej - czyli pasuje.
Po trzecie, legion ;) ludzi krzyczał, że jest za dużo smoków jako 7lv jednostki (mimo, że miało to sens w związku z "historią" tego świata - i jeżeli już to ona powinna być opluwana a nie jednostki heh).
Po czwarte, (znów odnosząc się do "historii" świata) nekro nie jest pod żadnym smokiem-bogiem więc smoka mieć nie musi (tak jak Akademia) a może nawet właśnie nie powinno skoro owe smoki są "awatarami" odpowiednich bogów to ich dusze/szczątki mogłyby być dla Nekromantów niedostępne - sensownie.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.09.2010, Ostatnio modyfikował: Kafi

Permalink

Drider1
Drider2

Pewnie chodzi o coś na kształt dridera z D&D


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 22.09.2010, Ostatnio modyfikował: Douger

Permalink

Driderzy pachną D& D. Także nieźle. Ale jako czempioni - bez jaj! To coś ma walczyć z aniołami, smokami, tytanami itd?! I ma im dorównywać siłą?!


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 22.09.2010, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Jak już ma być to coś w nekropolii to niech to wstawią do elity a nie na czempiona!!! Jak się dowiedziałem że prawdopodobnie sfinks będzie za kościanego smoka to już sie załamałem, a teraz ta pajęcza sucz? masakra...

Permalink

Też myślę, że te Primordiale to będą czary w stylu przyzwania okrętu czy town portal. Szkoły magii jakby zbliżały się do podziału z M&M.
Nie podoba mi się drider jako jednostka siódmego poziomu. Z jednej strony, fajnie, że coś nowego, ale mogliby się wysilić i dać jakąś nieumarłą jednostkę. Bo jakoś nie wydaje mi się żeby avatar bóstwa był równie nieżywy (i tępy :D) jak zombie, więc nie powinny na niego działać czary takie jak na resztę przegniłej zgrai, w stylu bless, animacja (znaczy - nie wskrzeszenie) czy klątwa. Co może trochę posypać taktykę nekro, bo idąc tym tokiem rozumowania, główna umiejętność bohaterów - wskrzeszanie jednostek w czasie bitwy - też nie będzie na jednostkę 7 poziomu działać.

Poza tym, kwestionuję sensowność czczenia bóstwa od pająków przez nekromantów. Jakiś rozkład, zniszczenie, ból, zgnilizna, a przede wszystkim śmierć, to chyba powinny być słowa wiążące się z czczoną przez nich istotą. Z pająkiem kojarzy się zaś z tego ewentualnie ból no i trucizna na dokładkę. Ale jakoś nie widzę potężnego nekromanty, który przywołuje legiony szkieletów, a chodzi i patrzy cały czas pod nogi, żeby przypadkiem pająka nie rozdeptać, bo się bożek wkurzy :]


Permalink

Vandergahast

Poza tym, kwestionuję sensowność czczenia bóstwa od pająków przez nekromantów. Jakiś rozkład, zniszczenie, ból, zgnilizna, a przede wszystkim śmierć, to chyba powinny być słowa wiążące się z czczoną przez nich istotą. Z pająkiem kojarzy się zaś z tego ewentualnie ból no i trucizna na dokładkę. Ale jakoś nie widzę potężnego nekromanty, który przywołuje legiony szkieletów, a chodzi i patrzy cały czas pod nogi, żeby przypadkiem pająka nie rozdeptać, bo się bożek wkurzy :]

One was the image of Asha as a spider, spinning the web of life, administering death through her mandibles when one's allotted time was up.
The other was the temptation of the alternative to life; death was not an end, merely a transformation. The petty desires and needs of the flesh, the destructive passions of the heart, the unreasoning decisions of the brain that piloted this mass of humours and conflicts -- death was the answer to all of that, the reduction of existence to its purest and most changeless form.

Nekromanci czczą Ashę tak dla jasności.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.09.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

O ile aluzja do pająka tkającego linię życia jest ok, o tyle już do pająka zajmującego się śmiercią (jak to głupio brzmi w ogóle :]) to się średnio kupy trzyma. Co ten pająk tka? Linię śmierci? A jak tamten tka linię życia i przestaje ją tkać bo ktoś umiera, to ten drugi szybko przybiega i snuje ją dalej żeby ten ktoś stał się nieumarłym? Pająki nie kojarzą się ze śmiercią i tyle. Oplecenie, trucizna, 8 nóg i wszelkie okto-cosie, pajęczyna, wcinanie opleciony małych stworzonek i ogólna obleśność (:D) to są rzeczy z jakimi kojarzy się pająk, nie śmierć, rozkład, nieumarli. Już bardziej bym tego niebieskiego feniksa widział jako zbliżonego do śmierci - on jednak umiera i się odradza. To cytat z ideologi nekromantów tak w ogóle? A skoro czczą Ashę, to muszą czcić w aspekcie pająka, nie mogą w aspekcie wielkiej czachy, rozkładu, nieumarłego smoka, moru, zgnilizny czy czegośtam?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.09.2010, Ostatnio modyfikował: Vandergahast

Permalink

Przeczytaj sobie.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 23.09.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Eksluzywny wywiad z developerami Ubisoftu z Tawerny HoMM (lub MM:H jak ktoś woli). Wywiad sprzed dwóch dni, więc nie wiem czy warto newsować. Potwierdzenie o czterech surowcach; będzie nowa szkoła magii (magia pierwotna; starożytnych ??) i uspokajanie portfeli graczy, że nie muszą nadzwyczaj pracować.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.09.2010, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Im to powiedzą! A nam? "Nie możemy na razie nic powiedzieć". Skandal:P!