Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

13. Edytor Map

Przy zaangażowaniu Marzhina celem jest stworzenie go przyjaznym i wypuszczenie przed grą lub przynajmniej równo z nią.

PRZED? A w jakim celu, skoro nawet map nie będzie można przetestować? Reszta zmian jakoś ujdzie w tłoku, choć mnie nie zachwycają.


Permalink

Chciałbym się dowiedzieć jak ta konwersja dwellingów będzie wyglądać. Najbardziej oczywista, w związku z konwersją miast, czyli 2 poziom nekro na 2 poziom inferno, czy może możliwość przerobienia na innego dwellinga ze swojego zamku albo chociaż przerobienia nieulepszonego dwella na ulepszonego?

Unikalne budynki miast - trochę podobnie do dragonsharda widzę (jakoś negatywnie reaguję na wprowadzanie elementów z rts, ale to chyba jest ok). Skoro są 2 sloty i 4 do wyboru, to czy będzie można wybudować 2 takie same budynki? Np 2 dające specjalną zdolność na polu bitwy?

Zastanawia mnie sensowność podziału jednostek na te 3 poziomy. Rozumiem, że ich dwellingi będą miały przez to zbliżoną cenę, ale czy coś jeszcze poza tym do daje? Może to, że nie trzeba będzie żadnych wymagań dodatkowych do nich, w sensie 3 budynki od razu, bez dodatkowych budynków po drodze dla każdego, ale to już chyba rozwiązał system punktowy z H5. Chyba że budynki na danym poziomie będzie można dublować, czyli zamiast włóczników i łuczników mieć 3 budynki dające łuczników. Ale jeśli nic z tych rzeczy i to tylko nazwa dla pierwszych 3 poziomów i odpowiednio dalej, to nie wiem po co to :]

Obrażenia oblężnicze jednostek - czy można jakieś bliższe informacje? Znaczy bardziej jak w H4, gdzie nie było katapult i jednostki tłukły bramę, czy może będzie możliwe też burzenie odcinka murów (a zwłaszcza wieży) jednostkami?


Permalink

Ok. Najpierw pewna dodatkowa informacja na temat jednostek.

Na każdą kategorię jednostek przypada pewna pula czyli X głównych, Y elitarnych i Z czempionów. Od samego gracza zależy teraz które i ile jednostek najmie.
Mając pulę dajmy na to 50 jednostek można wziąc 10 łuczników i 40 włóczników lub samych łuczników bądź włóczników. Twórcy starają się tak dopasowac balans, że podczas gdy możesz masowo produkowac tylko jeden typ jednostek, będziesz zachęcony do spróbowania różnych kombinacji.

Field

PRZED? A w jakim celu, skoro nawet map nie będzie można przetestować? Reszta zmian jakoś ujdzie w tłoku, choć mnie nie zachwycają.

Hmm... Edytor zawiera wszystko co istnieje w grze prawda? Każdą jedną jednostkę, każdy jeden budynek, każde miast, artefakt etc... Wszystko co tylko istnieje ale grac nadal nie możesz :) Takie kuszenie trochę... Możesz za to ocenic czy to co zrobili podoba Ci się czy nie i ewentualnie podjąc decyzję w sprawie zakupu. Byc może twórcy chcą nawet do gry dołączyc mapy użytkowników jeśli będą one zrobione jeszcze przed wyjściem gry. Kto wie. Niemniej jednak nie jest to głupi pomysł jak dla mnie.

@Vandergahast

Zapewne tak jak mówisz. Level na odpowiedni level. Choc biorąc pod uwagę, że teraz 3 jednostka są w jednej kategorii i na tym samym mniej więcej poziomie to byc może będzie wybór. Nie wiem ale spytam kogo trza - może powiedzą :) Wątpię aby były ulepszone dwele, od zawsze były to nieulepszone wersje.

Co do specjalnych budynków nie sądzę aby można było robic dwa tego samego typu. Nigdy w Heroes nie było czegoś takiego. Każdy budynek miał jedna instancję, nawet biorąc pod uwagę ulepszenia. Skoro efekty z kilku tych samych się kumulują to tym bardziej obstawiam, że nie.

Dublowanie budynków raczej nie biorąc pod uwage informację o góry tego posta. Chcą zmusic do kombinowania a nie masowego jechania jedna jednostką. Myślę, że po prostu każdy z tych budynków będzie właśnie na jednym poziomie punktowym i sam decydujesz kogo budujesz najpierw.

Co do obrażeń oblężniczych to nie mam więcej informacji. Spróbuje podpytac. Sam myślę, że i bramę i mury będzie można tłuc. Wieżyczki juz raczej nie.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.08.2010, Ostatnio modyfikował: Tlaloc

Permalink

"Jednostki nie są już podzielone na sukcesywne poziomy zależnie od ich siły. Są podzielone na: Trzon, Elitę i Czempiona.
Dwie pierwsze grupy mają po 3 jednostki oraz Czempion, który jest jeden. Na przykładzie Przystani: łucznik i pikinier będą mieli porównywalną siłę gdyż oboje są zaliczani do trzonu armii."

To dobry pomysł o ile nic nie sknocą ;] Mam nadzieję że teraz różnica między poziomami i siłą istot będzie znacznie większa :)

Fajnie by było gdyby można było nająć wszystkie jednostki dostępne w grze (zamkowe, neutralne i bossów) w ich własnych siedliskach, tak jak miało to miejsce w 3ce :)

Permalink

Pierdyl

To dobry pomysł o ile nic nie sknocą ;] Mam nadzieję że teraz różnica między poziomami i siłą istot będzie znacznie większa :)

Wszystko wskazuje na to, że tak właśnie będzie. Pierwszopoziomowy łucznik ma aż 30 hp. Strzelam, że elita będzie w granicach 100-200 natomiast czempion to coś koło 500. Czempioni będą zapewne horrendalnie drodzy zarówno w budowie jak i rekrutacji tak aby ich pozyskanie i obecnośc w bitwie nie była tylko kolejną mocną jednostką jak dotychczas 7 level ale kimś kto może nawet zmieniac przebieg całego starcia.
I thx za "Trzon". Główne pasuje tu faktycznie jak pięśc do nosa...

Pierdyl

Fajnie by było gdyby można było nająć wszystkie jednostki dostępne w grze (zamkowe, neutralne i bossów) w ich własnych siedliskach, tak jak miało to miejsce w 3ce :)

Zamkowe i neutrale pewnie tak. Bossów watpię. Są za duże. Nie wejdzie wojo w trybie taktycznym. Zresztą walki z bossami mają byc czymś epickim i niepowtarzalnym więc wątpię aby można je było najmowac. No ale wyjdzie w praniu.

A i kolejna informacja. Ponieważ dwele działają na zasadzie kopalni nie będzie jednak karawan bo są zbędne. Nie wiadomo czy jest automatyczny sposób przenoszenia jednostek z zamku do zamku jednak patrząc na system puli jednostek do rekrutacji to chyba po prostu każde miasto składa się na ta pulę a to gdzie już zrekrutujesz jednostki zależy od Ciebie. Pasowało by nawet w ten sposób zrobic w związku z punktami kontrolnymi. Jeśli potrzebujesz bronic dopiero co zdobytego fortu/miasta to miło miec możliwośc rekrutacji wszystkiego na froncie a nie w bazie. No ale tego nie wiadomo. To by ograniczyło także dosyc żmudną robotę związaną z łańcuszkami bohaterów a przyspieszenie rozgrywki to jeden z priorytetów całego projektu. Bynajmniej jeśli tak faktycznie jest to mamy kolejne zbliżenie do stylu disciples gdzie eliminację lub ekspansję zaczyna się od brzegu całego obszaru wroga i sukcesywnie podbija kolejne włości.


Permalink

Informacja z 3 rodzajami jednostek (trzon, elitarni, czempioni) i dowolną ilościowo rekrutacją każdego z rodzajów jednostek brzmi bardzo ciekawie. Boję się jednak że może być źle zbalansowana w związku z czym wszyscy będą na maxa rekrutować jedną najlepszą jednostkę.


Permalink

Tristan

Informacja z 3 rodzajami jednostek (trzon, elitarni, czempioni) i dowolną ilościowo rekrutacją każdego z rodzajów jednostek brzmi bardzo ciekawie. Boję się jednak że może być źle zbalansowana w związku z czym wszyscy będą na maxa rekrutować jedną najlepszą jednostkę.

Myślę że nie i mam nadzieje zarazem .
Tlaloc nam wyjaśnił że ekipa z BH postara się nas zmusić do kombinowania z jednostkami.
Napisze jak ja to widzę . Np. Załóżmy że trzon armii składa się z mieczników ,włóczników i kuszników z racji ,że zawsze lubiłem jednostki atakujące z dystansu najmuje samych kuszników ,fajnie się walczy zdobywam poziomy likwiduje słabe neutrale i nagle przychodzi konfrontacja z przeciwnikiem, i posiada on zróżnicowany trzon armii , powiedzmy że miecznik jest typowym tankiem(często się tak zdarza) i jego zdolnością jest redukowanie obrażeń od strzał itd. I w ty momencie nasz trzon odpada bo po prostu sobie nie radzi z tym typem jednostek ,myślę że możemy się czegoś takiego spodziewać .

Poza tym ... Tlaloc kurcze naprawdę masz wtyki tam gdzie trzeba ;)

A mam takie pytanie , nikt się nie pyta nic o artefakty ani o magie ,
interesuje mnie czy będzie duża różnorodność zaklęć(tych użytecznych oczywiście)

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 27.08.2010, Ostatnio modyfikował: Valor

Permalink

Informacje od kolejnych dwóch "źródeł", które były na Gamescom z francuskiej strony Archangel Castle:

- czwarta rasa zostanie ogłoszona w listopadzie, jest to rasa znana z poprzednich części

- piątą rasę poznamy w styczniu i będzie to całkiem nowa rasa

- jednostki należące do tej samej kategorii ( trzon, elita ) będą miały podobne staty ale ich zdolności będą odpowiadały za rolę pełnioną na polu walki

- podczas oblężeń możemy umieścic strzelców na wieży głównej

- powrócą fosy obronne

- jednostki nadal będą posiadały zdolności aktywne i pasywne ( np. gryfy dalej pikują - który to rodzaj pikowania nie wiadomo )

- pewien rodzaj systemu "linii wzroku" ponownie powróci ( na pewno działa on w przypadku przeszkód, co do jednostek nie wiadomo, powoduje on raczej redukcję obrażeń niż niemożliwośc strzału - ta ostatnia informacja nie jest pewna jednak )

- jednostki nie będą mogły się poruszac po mapie bez bohatera

- punkty kontrolne i system dweli mają na celu położenie większego nacisku na głównego bohatera zamiast kupowania i tworzenia łańcucha bohaterów

- feniks ponownie będzie jednostką neutralną, będzie niebieski ponieważ ma powiązanie z księżycem ( Ubisoft stara się stworzyc swój własny bestiariusz dla uniwersum M&M )

- konwersja miasta będzie bardzo droga i zajmie kilka tur ( nie wiadomo ile dokładnie); gracz może przerwac konwersję atakując miasto

- podczas konwersji, budynki wspólne dla wszystkich miast nie zostaną zniszczone ( targ, tawerna, ratusz )

- na początku scenariusza, przewijane okienko pokaże "kluczowe miejsca" ( points of interests )

- rzadki surowiec nosi nazwę "skrystalizowana smocza krew"

- można umieszczac jednostki w fortach kontrolujących obszar

- areny do pojedynków z bossami będą miały oryginalny design

- sporo pracy poświęcono na animacje każdej jednostki: pasywne, zadawanie obrażeń, otrzymywanie obrażeń ( gryfy podobno dużo piszczą :) )

- Sveltana ma seksowny głos ;)


Permalink

Łojoj, ale się porobiło, niebieskie feniksy bo mają powiązanie z księżycem? Cóż, wygląda to dziwnie, ale przynajmniej płynie stąd informacja, że w świecie Ashan księżyc jest niebieski :]

Ta 5 rasa mam nadzieję będzie kolejną wersją zamku z podziemi. A przynajmniej jeśli nieznana, to pozbędziemy się na jakiś czas elfów. Choć to pewnie sprawi, że pojawią się w którymś dodatku (jak w disciples, notabene)

Co do oblężeń jeszcze. Skoro wrócą fosy, to atakowanie umocnień wręcz będzie trochę utrudnione. Więc poza moimi poprzednimi pytaniami o oblężenie, czy mógłbyś się spróbować dowiedzieć, czy strzelcy też będą mogli atakować umocnienia (i o te mury/bramę) a także czy wieże same z siebie będą strzelały, czy może zamek bez strzelców w ogóle nie będzie strzelał? Hmm a co za tym idzie, czy ilość strzelców w oddziale na wieży będzie wpływać na obrażenia tej wieży, czy może będzie tak - łucznicy w armii - to oni na wieżach, łucznicy i strzelcy wyższego poziomu - to ci 2 na wieżach, a sama zmiana to tylko podmiana animowanego gostka na wieży? (Choć naprawdę nie sądzę żeby na takie szczegółowe pytania odpowiedzieli, ale intryguje mnie to :])

Skrystalizowana smocza krew - kolejne nawiązanie do Dragonsharda. Mam wrażenie, że fabuła będzie leżeć, skoro nikomu nie wadzi wprowadzanie zamiast starych, nowego, dziwnie nazwanego surowca. Już chyba lepiej by było żeby pozostał po prostu kryształem.

Choć co do smoczej krwi, to pozwolę sobie wysnuć bardzo optymistyczny (bo nawiązujący do M&M) i prawie niczym nie poparty wniosek, że jednym z bossów na jakie natrafimy będzie kryształowy smok. A przyszło mi to do głowy dlatego, że jakoś nie widzę innego uzasadnienia fabularnego dla tej smoczej krwi.

A i jak zwykle dobra robota, Tlaloc :]

EDIT: Trzeba by te informacje jakoś ładnie zebrać i newsa walnąć


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.08.2010, Ostatnio modyfikował: Vandergahast

Permalink

Co do piątej rasy - wątpię, czy będzie to kolejna modyfikacja Dungeon. Te czterysta lat w tył dało całkiem niezłe możliwości. Zakładając, że gra się toczy ok. 570 RSS, mamy kilka możliwości:
1. Broszura Necro mówi o Akademii - więc tą czwartą frakcją może być właśnie Akademia, ale po gruntownym liftingu - 50 lat wcześniej w historii gry magowie stworzyli rózne hybrydy typu harpie, centaury, czy minotaury - to by było ciekawe, zagrać taką Akademią ;)
2. Elfy dopiero niedawno urządziły split-up. Wątpię, czy zdążyły zejść pod ziemię.

Nowa rasa zatem - sądzę - będzie zamkiem nag. Mieliśmy ich resztki (jeden budynek w edytorze map) już w piątce, ponadto przed wydarzeniami z piątki ich frakcja została starta z powierzchni ziemi. Fabularnie uzasadnione byłoby wsadzenie ich do gry.

No i, jak zwykle, dzięki, Tlaloc - skąd Ty bierzesz na to czas? ;)

EDIT: Po namyśle - mogą być jeszcze Faceless, ale w to wątpię, bo nawet nie mam najmniejszego pomysłu, co to by miało być ;) Mam nadzieję, że Ubi nas miło zaskoczy.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.08.2010, Ostatnio modyfikował: Field

Permalink

Zamkiem który znamy i zastanie ujawniony w listopadzie to raczej czarodzieje , wszystko na to wskazuje a nowy zamek to będzie powiązanie cytadeli z h3 i nag o których wspomniał ktoś wyżej tak uważam , a może inaczej , tak bym chciał .

Tylko się trochę boje,że przez te dokładne animacje itd. gra będzie miała monstrualne wymagania ...
Skrystalizowana smocza krew ... Na razie ni komentuje .
Niebieski feniks hmm czemu nie , niema nigdzie reguły że musi być czerwony czy tam w barwach płomieni , jeżeli jakoś to sensownie wytłumaczą to jak najbardziej tak .

Konwersja miast ma być potwornie droga , i dobrze tak być powinno .

Fajnie że chcą dać większy nacisk na głównego bohatera .

Chciałbym się dowiedzieć nieco więcej o magii , bo na razie nic nie wiemy praktycznie ...

Permalink

@Vandergahast

Mnie też intryguje ale pojechałeś trochę po bandzie ;)
Pytałem o te wcześniejsze Twoje rzeczy. Nie wiedzą. Tak ogólnie to ta grupa działa na zasadzie wspólnego forum ale każdy z członków ma uprawnienia do czego innego, współpracuje przy czym innym i otrzymuje co innego. Np. było "rzekome" ekskluzywne info dla HC, wczoraj dla tej francuskiej strony, jednak wiadomo, że to się rozniesie po całym środowisku od tak w ciągu kilku godzin zaledwie. Niby zręczna polityka aby zyskac w oczach fanów ale takie szczątkowe info na każdą osobę to celowe gierki. Do tego dochodzą jeszcze po prostu kawały, które niektórzy sobie robią zamieszczając fake info. Potem w razie co jak ktoś coś chlapnie to nigdy nie ma pewności i szybko można z tego wyjśc :)

@Field

Tia, rasy to właśnie ulubione poletko do pogrywania z fanami. Niby Underground wskazuje na Faceless/Dungeon ale zaś daty na co inne. Tu Akademia bo odłam od Necro, jednak dwa rodzaje Plains ( Lato i Jesień ) na Elfy. I bądź tu mądry. Można tylko strzelac. Nowa rasa to przypuszczalnie Faceless ( jest jakaś normalna polska nazwa dla tej rasy ? poza dosłownymi Beztwarzowcy :) ) lub Nagi. Byłby jednak mega zonk, gdyby wyskoczyli z czymś zupełnie nie z tej ziemi. Czymś co nawet nie jest brane pod uwagę. Nie wiem, ja dałem sobie na luz. Fabuła to akurat ta jedna dziedzina heroes, w której jestem cieńki jak barszcz w porównaniu do pozostałych. Nie zagłębiam się.
Bynajmniej tak jak Van wyżej lekko napomknął o disciples, podział elfów i powstanie ich mrocznych rówieśników to całkiem niezły materiał na jeden z dodatków. Okres z tego co wyczytałem w jakiś postach chyba pasuje choc nawet w przypadku jakiś nieścisłości to wątpię aby Ubi się tym przejmował...

Field

No i, jak zwykle, dzięki, Tlaloc - skąd Ty bierzesz na to czas? ;)

Nie jest to aż tak czasochłonne. Po prostu te informacje do mnie spływają. Nie szukam. Na dole jest tylko krótka dopiska - red light, green light :) Tłumaczenie idzie szybko bo na codzień śmigam po angielsku także taka porcja informacji jak wczoraj to raptem 10 minut przed snem. PDFy były nieco dłuższe przyznaje ale byłem ciekaw po prostu. Nie ukrywam, że po tym co dotychczas ujawniono deko się napaliłem na gierkę jak małolat. Więc kopię głębięj :) Mam nadzieję, że się nie przejadę.

@Valor

O magiach właśnie cisza jak makiem zasiał. Dlatego chciałem podpytac w tym wywiadzie Waszym. Albo osoba, która ma o nich wiedzę czeka z ujawnieniem się aby nie było wszystko od razu. Zainteresowanie grą bije rekordy. Liczba odwiedzin tematów o H6 jest kosmiczna. Czeka nas dalsze porcjowanie. Na magię trzeba pewnie troszkę poczekac.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.08.2010, Ostatnio modyfikował: Tlaloc

Permalink

Witam!

Ostatnim razem wypowiedziałem się na forum Jaskini chyba przed premierą H5. Ale do rzeczy (i tak nikt nie może mnie pamiętać ;) ): Mimo początkowego sceptycyzmu, każda informacja coraz bardziej wkręca mnie w nową odsłonę sagi. Myślę, że panowie z "Czarnej Dziury" mają szansę stworzyć coś czym mógł być Heroes 5.
Martwią mnie tylko surowce i liczba miast, zamków, er... frakcji. Sami wiecie o co mi chodzi. Chciałbym zadać pytanie naszemu "ulubionemu szpiegowi" - Tlaloc, czy możesz potwierdzić, że frakcji w H6 będzie tylko 5? Czy (mogłem przegapić taką informację) zostało to potwierdzone? Jedną z podstaw tej teorii jest ujawniona liczba kampanii. Ale w "trójce" nie wszystkie "zamki" miały swoje, więc może i tym razem tak będzie?

Pozdrawiam i przepraszam wszystkich za gdybanie.
Darkem

Permalink

Tak, 5 ras w podstawce to potwierdzona informacja. No chyba, że aż tak ostro przygrają w * :)


Permalink

No mnie zamek łączący Bagno z Nagami bardzo odpowiada, a oto i dlaczego:
Bagno :]

A co do magii, to jak nie ujawnią poszczególnych szkół czy specjalizacji czarów konkretnych zamków (a tego przed ujawnieniem zamków to raczej nie ma się co spodziewać) to chociaż mogliby się podzielić tym czy będzie gildia magów jak do tej pory i 5 poziomów czarów czy może jakieś inne rozwiązanie) Zwłaszcza, że to chyba jest fragment gry który można zmieniać dosyć swobodnie, bez drastycznych zmian w grze. Ot, zrobimy tylko 3 poziomy czarów, tak jak będą 3 stopniowania siły jednostek na przykład. Albo za naukę każdego pojedynczego czaru trzeba będzie zapłacić skrystalizowaną smoczą krwią. Lub jej odłamkiem. Albo kawałkiem/częścią/fragmentem. Właściwie żadne określenie pojedynczej jednostki tej smoczej krwi się nie nadaje, nie uważacie?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.08.2010, Ostatnio modyfikował: Vandergahast

Permalink

Moim zdaniem:

- starym zamkiem będzie Sylvan/Rampart, nie wyobrażam sobie Herosów bez zamku natury!

- nowym zamkiem będzie zamek związany z nagami, będzie to zamek jaszczuroludzi:-)

Mnie by bardzo ucieszyło gdyby były te dwa zamki. Osobiście mogę się obejść bez zamków Dungeon i Academy - oba od czasów HIV były mało klimatyczne.


Permalink

Trzeba to wszystko zanewsować, bo potem inne serwisy pozmieniają ze dwa wyrazy i przypisują sobie trud Tlaloca. A nowych informacji nie powiem zebrało się sporo. Przez ciebie Tlal nie mamy o co pytać BH :P
Podzielenie jednostek na trzy kategorie pachnie mi to Disciplesem. Tylko proszę niech to będzie dopracowane. W H4 Było coś podobnego, ale zrobili to w tak genialny sposób, że niektóre jednostki prawie w ogóle nie były ruszane.
Nie będzie alternatyw? Smutno, no cóż, czekam za dodatkiem.
Siedliska działające na zasadzie kopalni to jak dla mnie bomba. Jest to jeszcze lepsze rozwiązanie niż to z karawanami. Nie jest to jakieś drastyczne uproszczenie, ale na pewno przyśpieszy rozgrywkę.
O to mi chodziło z umiejętnościami. Jak to rozwiążą. Podejrzewałem, że pójdą w tę stronę. Czyli mechanizm podobny do tego z King's Bounty.
Pięć frakcji z czego jedna nowa? Słowo "nowość" w ustach specjalistów od marketingu ma trochę inne znaczenie, więc spróbuję strzelić jakie to będą nacje.
Nagi - Zamek podobny do Cytadeli z H3. Swoją drogą kto powiedział, że wycięli je przed H5? Nie spotkałem się z takim info.
Magowie - Przykro mi, ale Elfy odpadają z przyczyn fabularnych. Skoro mamy Nekromantów, którzy jeszcze nie zostali wygnani to naturalną koleją rzeczy jest to, że to właśnie Akademia będzie piątym miastem.
Spodziewam się dwóch dodatków. W jednym dojdzie Bastion i Loch. Będzie on opowiadał o Schizmie w społeczeństwie Elfów. Drugi natomiast będzie o buncie Orków i dojdzie ich Zamek, czyli Twierdza.


Permalink

EDIT:

4. Will be returned Naga and crystalline dragon (indeed in beta they they were, yes even on the site recently "crystalline scale" it were mentioned)?

Not they will be. In the fifth heroes it lost fight for the survival.

Z forum Nivalu (hi, Avonu :P) przy okazji omawiania dodatków do Heroes V (oryginalnie było po rosyjsku, tłumaczenie z Babelfisha).


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.08.2010, Ostatnio modyfikował: Field

Permalink

Nicolai

Drugi natomiast będzie o buncie Orków i dojdzie ich Zamek, czyli Twierdza.

Orki uciekły od magów i rycerzy jakieś 50 lat wcześniej. A opowieść o tym jest już w HV - dwa scenariusze z ToE: Battlecry Freedom i The Cup of Thunder.


Permalink

Vandergahast

No mnie zamek łączący Bagno z Nagami bardzo odpowiada, a oto i dlaczego:
Bagno :]

Nie chciałbym cię martwić Van, ale to nie jest nowy pomysł;] jeszcze zanim wyszło H5 pisałem o takim zamku, skupiającym stworzenia wodne, bagienno-moskie. Niemniej fajnie byloby widzieć Fortess znowu;]