Wiesz tylko czym innym jest przycisk o standardowym użyciu, o którym wiadomo wszystkim że istnieje, a czym innym jest "ukryta" opcja. Zwłaszcza wyłączanie zdolności, bo z nią smok przegrywa sromotnie.
Haav Gyr
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
Nie porównywałbym Berserka i Hipnozy. Hipnoza nieźle działa ale przy bardzo mocnych magach(wysoka moc + Talent magiczy) i to głównie przeciwko neutralnym armią(w których komputer rozdziela najśliniejsze jednostki na mniesze liczebie grupy. A Berserek to czar Potęga, jeden z najlepszych...
imperium: "Drużyna Marzeń" /
Ja od dawna mam taką super(własną) armie:
1) Centaur
2) Harpia/Gargulec - Harpia lepsza, ale przy gargulcu brak negatywnego morale.
3) Elf
4) Mag
5) Rok
6) Naga
7) Archanioł
imperium: "Najgorsze jednostki" /
:O To co napisałeś to są najgorsze jednostki?! Bo znaczna część z nich jest bardzo mocna. Więc nie rozumiem:/
imperium: "Cena każdego zamku" /
Zgadzam się, to raczej niedużo pomoże nowym graczom. Ponieważ zlicza wszystkie dostępne budowle w zamkach, a prawda jest taka że do zwycięstwa w takich Tower czy Dungeon wcale nie potrzeba budować np: sprzedawcy artefaktów, ściany wiedzy, wiru magii itp.... W jednym z tematów sam...
imperium: "Pytania i problemy" /
Bo komputer daje ci na 25 poziomie, tylko ilość pkt do podstawowych umiejętności, wynikających z awansu na następny poziom. A normalnie odwiedzasz też budowle, które tee statystyki polepszają.
imperium: "Cena każdego zamku" /
Zestawianie wszystkiego osobno ma tylko połowiczny sens(jednostki, budynki +dodatki) To takie ogólne stwierdzenie.
@Logos - ciesze się że kogoś jeszcze interesują takie smaczki w grze, a nie opiera się na opiniach(nie zawsze prawdziwych) panujących w necie.
@Konqer - SoD w ostatniej...
imperium: "Miasta" /
<[Relen: Moim skromnym zdaniem najpotężniejszym zamkiem są Lochy. Praktycznie brakuje im słabych jednostek ]>
Ehh.. ja tam widze mase słabych jednostek, meduza czy mantykora :P
imperium: "Drużyna Marzeń" /
:) Tylko że jak sam napisałeś obniżają obrone, więc automatycznie zwiększają sobie zakres uszkodzeń, smoki przy nich miękkną po prostu.
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
Zgadzam się z Takedą, inaczej gra się w lidze inaczej poza nią. Jeśli ktoś się wypowiada to wedle swojego doświadczenia, niestety duża grupa osób nie potrafiła zaakceptować, że można jeszcze grać innaczej. To był właśnie problem tej dyskusji.
Zgadzam się również z tym, że...
imperium: "Miasta" /
Ale mantykore szybko stracisz(bez smoka ona nie ma szans), Meduza nic specjalnego, nawet zamiana w kamień nie wiele daje, bo przyatakować czymś silniejszym i większość meduza pada.
Troglodyci, kupa armatniego mięsa, nic specjalnego. Jeśli damy osłabienie lub klątwe to większość...
imperium: "[mod]: Two Islands" /
Potrzebujemy też grafików;) zarówno od jednostek jak i budynków. Nie pogardzimy też programistą lub kimś kto się zna na Skryptach ERM.
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
Tylko że temat jest ogólny, sprowadzanie dyskusji (jak to miało już miejsce) do zasady że wojownik jest lepszy w grze on-line, bo tylko żywi gracze grają na nie głupie AI, jest wielkim błędem i o zawsze będe walczył z takim podejściem graczy do tematu. Gdyby wyłączyść specyfikę...
imperium: "Miasta" /
<[Avonu de Odihs:
Nieprawda - mantykora ma paraliż, meduza skamienienie - dwie jednostki przeciwnika wyłączone z rogrywki (szanse na zadziałanie tych umiejętności, to już osobny temat na dyskusję). Więc nie są one złymi jednostkami i szybko możesz je nie stracić.
Zapomniałeś o...
imperium: "Miasta" /
Takeda cała zabawa aym polega, znać dobre i złe strony każdej nacji. Czasem płaca się ostawić na swoich plusach, a czasem na minusach wroga.
Z mięsa armatniego to o wiele lepsi są halabardnicy, Centaury, Gremliny przez dwie tury nieruszane też sporo narobią szkód zwłaszcza...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
<[Ptakuba: <[Relen:
-Powrót do świata z H3
]>
Nie wiem czy po dwóch zmianach świata to się opłaca, zwłaszcza kiedy Antagarich i Enroth zostały zepsute i rozniszczone. Ashan jest ok]>
Tu nie chodzi nawet o Antagarich czy Enroth, chodzi o fabułę światów z M&M. Starożytnych,...
imperium: "Miasta" /
<[Pentacz:
... ale potem już chyba nie będę odpisywał bo to bez sensu haav ma swój świat jak to masa osób już twierdzi...]>
Nie zaprzecze że Ty też masz swój świat i na bank nie jest on moim światem, zwłaszcza jeśli chodzi o grę Heroes of Might & Magic
<[Pentacz: Tak...
imperium: "TODO - uzupełnianie działów Heroes..." /
Ja kiedyś zgłaszałem chęć do pomocy przy dziale H3, niestety osoba odpowiedzialna za to przysneła troche:P i moja pomoc ograniczyła się do wymiany zdań na GG. Nadal jednak moja ofera jest aktualna. Choć dużo nie mogę zaoferować to nadal mam chęci(troche gorzej z czasem) ale lepiej...
imperium: "Drużyna Marzeń" /
<[Ghulk: <[Dagon: Arch devil]>
Arcydiabeł byłby doskonałą jednostką gdyby nie jego wytrzymałość (200HP?).]>
Wiesz, pod Arcy diabła trzeba mieć specjalną taktyke, dzięki temu może on się równać z najlepszymi. Oczywiście niezbędne jest Wskrzeszenie.
P.S. Hellburn - u Ciebie...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Krasnoludy używa się do osłony Elfa, podobnie jak Enta;)
A co do meduzy i mantykory, to musisz uważać, bo ktoś ci może zarzucić że się nie znasz;) - bo według niektóry to świetne jednostki:P;)