Imperium

Behemoth`s Lair

[mod]: Two Islands

Czy podoba ci się mod?

  • Tak
  • Nie
Permalink

A moze dasz linki co kto i kiedy powstaje A nie tylko 2 obrazki :/


Permalink

Zamki tworzy TI Team mający stronę pod adresem http://ti.heroespl.org/portal/, a lewiatany stworzył Kallen (w jaskinii Haav Gyr).


Permalink

No No nawet fajnie sie to zapowiada :] szkoda tylko, ze nie podali daty ... tak okolo...

Pozatym kurcze troszke malo statystyk jednostek itp jest podane :/

Moze cos ktos na forum wyczytal :)


Permalink

Jeśli chodzi o staty jednostek - to wszystko jest jeszcze kwestią otwartą. O balans sie jednak nie martwcie, bo zmianba statystyk jednostek to tylko zmiana cyferek w kodzie;). Gorzej będzie dodać te 2 zamki... Co do daty premiery - wszystko zależy od tego - jak szybko pójdą prace. Pozdro


Permalink

Usilnie poszukujemy mapmakerów. Mamy tylko 2, z czego jeden jest zajęty nauką do egzaminu.


Permalink

A na jakiej zasadzie mapmakerzy mają tworzyć? Mają już fabułę, czy mają ją sami wymyślić? Rozumiem, że mapy w formacie WoG? + umiejętność pisania skryptów ERM?

Permalink

Mapy w formacie WoG. Skrypty są pisane przez programistów. Fabuła jest.


Permalink
Potrzebujemy też grafików;) zarówno od jednostek jak i budynków. Nie pogardzimy też programistą lub kimś kto się zna na Skryptach ERM.
Permalink
:) :) Eleganckie Jednostki, naprawdę, dopracowane i dobrze wyglądające :) :)
Mod bardzo mi się podoba, wprowadza fajne i dobrze wykonane jednostki, mam nadzieję że kiedyś będę mógł już w niego zagrać...
Powodzenia w dalszych pracach!
Permalink
Oczywiście na razie trudno cos powiedzieć - zapowiada się ciekawie na razie, tylko, że lementów jest za mało by oceniać.

Mam jedną subiektywną uwagę - hipocamp i koziorożec - przegięliście - koń z ogonem rybim :D
Permalink
Hipokampa nie będzie. Zajmował 3 kratki. Vori cały czas jest jednak w fazie dyskusji, w przeciwieństwie do Regny.
Permalink
Regna spoko Vori slabszy. Ja osobiscie juz dawno nie gralem w Heroesa. wlasciwie od kiedy przeszedlem kampanie w wogu. Zagralbym znow z checia gdyby weszlo cos nowego i dlatego ten projekt mnie bardzo interasuje. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
Co do wprowadzenia nowego zamku to coprawda nie znam sie zupelnie na skryptach itd. ale przeciez jak tez dodano wrota zywiolow do pierwotnwj wersji wiec moze da sie to jakos zrobic przez analogie, porownujac podstawowa wersje i ta z dodatkami. Ale zaznaczam ze sie na tym nie znam. Zastanawiam sie tez czy nie daloby sie dogadac z tworcami woga i zrobic wspolny projekt. Zapewne gdyby sie udalo dadac jedno miasto z kolejnymi bylby mniejszy problem. Hmm to by byla piekna latka +3 miasta... a moze nawet 5 bo przeciez jescze Forge i Growe...
Permalink
Mod bardzo ciekawy, niestety trudny do wykonania... Trzymam kciuki!!

PS. Moim zdaniem Vori jest ciekawsze, Regna taka sobie...
Permalink

Gandalf

[...] Co do wprowadzenia nowego zamku to coprawda nie znam sie zupelnie na skryptach itd. ale przeciez jak tez dodano wrota zywiolow do pierwotnwj wersji wiec moze da sie to jakos zrobic przez analogie, porownujac podstawowa wersje i ta z dodatkami. Ale zaznaczam ze sie na tym nie znam. Zastanawiam sie tez czy nie daloby sie dogadac z tworcami woga i zrobic wspolny projekt. Zapewne gdyby sie udalo dadac jedno miasto z kolejnymi bylby mniejszy problem. Hmm to by byla piekna latka +3 miasta... a moze nawet 5 bo przeciez jescze Forge i Growe...



Z cyklu: Życzenia, niekoniecznie do spełnienia, to dorzuciłbym jeszcze parę numerków, np: powiększenie map do rozmiarów 288x288, lub od razu do rozmiaru 432x432 z podziemiami i (nowość!!) z niebem. Tak, tak niebem! Tzn. żeby można było robić przejażdżki na pegazach do różnych lokacji, które byłyby dostępne tylko dla map z zaznaczoną opcją "Niebo".
Permalink
Caar Xoffek, ciekawy pomysł, ale raczej ma szansę znaleźć się w Heroes VI.

Pozdrawiam
Permalink

Caar Xoffek

Z cyklu: Życzenia, niekoniecznie do spełnienia, to dorzuciłbym jeszcze parę numerków, np: powiększenie map do rozmiarów 288x288, lub od razu do rozmiaru 432x432 z podziemiami i (nowość!!) z niebem. Tak, tak niebem! Tzn. żeby można było robić przejażdżki na pegazach do różnych lokacji, które byłyby dostępne tylko dla map z zaznaczoną opcją "Niebo".



Tez kiedys mylalem o czyms takim ale w sensie jakichs latajacych wysp i wchodzilo by sie na nie przez specialne wieze podobnie jak do podziemi. Tylko wejscie na wieze pownno zabierac wmiare duzo pkt. ruchu
Permalink
Regna zastępuje Cytadelę, a Vori Fortecę. Można tworzyć mapki 252*252. Do WoGa da się dodać tylko 2 miasta: będzie to (prawdopodobnie) Bastion i miasto do oskryptowania. Niebo jest do zrobienia: tylko 40000 linijek skryptów ERM na najmniejszy rozmiar mapy.