<[Sheogorath: Zastanawia mnie tylko jedno - liczba postów w dziale o HOMM III - około 2300
w dziale o HOMM IV - około 350
o HOMM V - prawie 3500
To znaczy że ludzie grają w tą szmirę jaką jest HOMM V (no przepraszam, ale nazywajmy rzeczy po imieniu) a w HOMM IV raczej nie (chociaż...
Haav Gyr
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
<[moonman:
może najlepsze to za dużo powiedziane... ale H5 jest dobre...
co tu ma wspólnego M&M? H5 to zupełnie nowy świat, bohaterowie i historia...]>
Jakby nie miało nazwy Heroes of Might & Magic, to może ta gra byłaby coś warta.
<[moonman:a przede wszystkim H5 to STRATEGIA -...
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Może powiem inaczej bo nie trafiło, spójrz ile jest pozytywnych a ile negatywnych postów o danej części gry. Zajrzyj do archiwum, jak tak bardzo chcesz liczyć posty:)
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
Dwie sprawy
<[Codhringher:
I to jest dla niektórych najważniejszą cechą tej gry, a nie fabuła, nazwy i wygląd jednostek, itd. A pod względem np rozwiązań na polu bitwy H5 ma o wiele więcej wspólnego z cyklem HoMM niż H4.]>
Mimo wszystko najważniejszą cechą gry jest...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
<[Avonu de Odihs:
Bzdury piszesz - po pierwsze fabuła Disciples jest ciekawsza od tej z hirołsów (choćby zwroty akcji, zdrajcy, czy różny punkt widzenia na dane wydarzenie, zależnie od wybranej rasy). Po drugie to nie takie proste, że AoW czy Disciples się nie sprzedały jak hirołsi,...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Laysander: No dobra powiedzmy ,że się zgadzam ale co to są te dodatkowe miasta z
połączenia dwóch frakcji ?
Przystań pozatym chyba powinna być miastem głównym ?]>
Ależ jest głównym miastem, to że "czerpie" z dwóch sfer nie oznacza że jest drugorzędne.
Jest bardziej...
imperium: "Ile godzin graliście najwięcej w..." /
H2 - niecałe 2 h
H3 - zdażyło się prawie 10h
H4 -4/5 godzin, mniej więcej
H5 - 20minut :D i dość miałem.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Feanor: Haav... Mały komentarz. Wydaje mi się, że dajesz zbyt potężne zdolności jednostkom z niskich poziomów...
Strzelanie przyblokowanym dla 2 lvlu? Nieograniczony kontratak dla 1? Wydaje mi się to nieco przegięte.]>
Czy ja wiem czy potężne? Strzelanie przy bloku, to nadal...
imperium: "Stare gry" /
<[MiB:
I na koniec perełka, której przedstawiać nikomu chyba nie trzeba:
[[http://pl.wikipedia.org/wiki/Unreal_Tournament Unreal Tournament]]
.........
Jak dla mnie ta gra bije pod każdym względem Q3A... również wymaganiami i to był chyba główny powód nie tak dużej...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Kolejne Miasto: Preserve/Rezerwat
Bohaterowie: Driud/Strażnik
1) Poziom
Leprekaun->Brownie lub Hobgoblin
Brownie jest szybszy, Hobgoblin ma więcej życia i zadawał więcej obrażeń.
Zdolności: Czar Szczęście, Brownie dodatkowo blokuje kontraatak i ma czar: Rozpraszanie Magii....
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Następne miasto: Necropolis/Nekropolia
Bohaterowie: Rycerz Śmierci i Nekromanta
1) Poziom
Kościotrup->Kościotrup Wojownik->Kościotrup Łucznik
Zdolności: Strzelanie, Nieumarły(tak wiem, że wiele osób ma obiekcje czy to zdolność, ale są pewne rzeczy które bezpośrednio...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Avonu de Odihs:
Po pierwsze zombi (lub jak kto woli angielski, to zombie), ale nie zombii. Tak samo z ghulem (ghoulem). Co do gorgona - to przypomnę Ci, że w MM gorgon to był przerośnięty minotaur, a nie byczek (spiżowy) z Cytadeli. Arcy- piszemy razem ze słowem, nie osobno...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Avonu de Odihs:
Owszem, ponieważ masz (nie)szczęście popełniać najbardziej rażące (mnie) błędy.]>
Ok, sprwadźmy je:
<[: [[http://img81.imageshack.us/img81/6827/gorgonav2.jpg Gorgon]] też był.]>
Tu niestety nie jest mój błąd, bo to twórcy pomylili nazwy. Gorgon to...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Avonu de Odihs:
Nie - to błąd wg Ciebie, bo uważasz że twórcy powinni trzymać się sztywno mitologii. Dlatego wskazałem Ci te nieumarłe ghule czy upiór->banshee, bo Twoja argumentacja ich "opisów" [b]nie była[/b] dla mnie zbyt logiczna (skoro wiem, że tak bardzo przywiązujesz...
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Nie zgodze się z przedmówcą, bo mimo ciasnoty H3, miasta wyglądały bardziej realnie, w H4 system "schodów" bardzo szybko sie nudzi, jedynie zmienność otoczenie sprawia że miasta są ciekawe. Gdyby połączyć te dwie rzeczy, postwałby idealny niemal obraz miast.
Swoją drogą...
osada: "Rozbijamy świnkę skarbonkę" /
<[Crazy: Proponowałbym przede wszystkim zabezpieczyć Jaskinię nie na dwa, ale na cztery najbliższe lata: 2*550 to 1100, do tego dodałbym jeszcze 100 złotych na wypadek zmiany kursu dolara. Czyli 1200.
Resztę rozłożyć na najbliższe konwenty i nagrody (gry) w turniejach, jeśli...
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Gryfy mają zdolność: Nieograniczonego liczebnie kontrataku, to znaczy ze kontratakują wiele razy a nie raz jak inne jednostki. Ale nie mogą kontratakować gdy atakuje je jednostka z zdolnością: Blok kontrataku. np: Wampir, Naga czy Cerber.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Kolejny zamek - Akademia/Academy
Bohaterowie: Czarodziej i Obrońca
Od razu zaznaczam, że odbiega ona trochę od dotychczasowych wizji, a raczej rozwija część charakteru znanego z H3 czy H4. Miasto jest utrzymane w klimatach starożytnej Grecji i Rzymu i więcej w nim ludzi. Mniej arabskich...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Gargulce akurat nie są zbyt charakterystyczne dla magów. Bo w H1 i H2 były po "przeciwnej" stronie (Czarnoksiężnik), a w H4 należały pod Nekromantów.
Ale z Jednorożcami masz racje, one, elfy i enty to chyba podstawa, która powinna być razem.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Jest tak jak napisałem, więcej nie napisze, po prosu przemyśl to:) Cliford