Imperium

Behemoth`s Lair

Haav Gyr

<[Avonu: Jakoś Hippopotamus zwie się [b]hipopotam[/b] a nie hippopotam. Ale to już dywagacje na temat kompetencji (bądź nie) tłumaczy. I żeby nie było, że idę w zapartę - w takim podręczniku do młotka jest akurat hippogryf.]> Zapominasz o jednym;) - jestem przygotowany do takich...
<[Setish: <[Haav Gyr: Bo żywy jest lepszy - ot co. A nie mechaniczny pająk:/ - co ma pająk do lewiatana?]> Jeżeli żywy jest lepszy, to dlaczego nie ma żywego golema :D]> BO GOLEM jest z założenia nie-żywy, jak ktoś mówi "Golem", to wie(lub nie jak widać) że to ożywiona maszyna...
Których? A choć by A.Sapkowskiego - którego wiedza na ten temat jest o niebo większa niż ludzi którzy piszą niektóre słowniki, bo oni nie badają literatury fantasy, nie badają mitow i legend. A dla takich [b]Hipogryf[/b] jest jedyną słuszną formą, ale dla mnie liczy się jeszcze...
Ano właśnie;) - wszystko zależy od mapy(bardziej) i od trybu gry(mniej) - nie ma lepszej i gorszej strategii.
<[ Bardzo ciężko było zgadnąć że nie pisał akurat właściwie tylko o 200% XL prawda? Dlatego trzeba było się przyczepić.]> Posłuchaj waść, właściwie nie napisał o niczym. Ktoś kto mówi o super strategii, bez opisu z góry jest skazany na krytykę. <[Nie pojmuje was...
<[Allo: A panie Haav Gyr(ze) ujmę to prze ciekawym stwierdzeniem mnie po prostu nie stać żeby budować kapitol (W 1 TYG!!) ograniczając swoją armię. Na dużych mapach stawiam kapitol w 2 lub 3 tyg. I ja na prawde nie wiem czym byś mnie zadziwił grając kapitolem on-line może ilością...
Ja powiem tylko tyle, każda strategia jest dobra jeśli prowadzi do zwycięstwa, setki potyczek na wszelakich mapach udowodniły mi, że każda gra czegoś może nauczyć nowego. Wystarczy tylko chcieć.
Kiedyś był podobny temat.... Zależy kim gramy, w co gramy itp... Inne zdolności trzeba wybierać grając Nekropolią inne Bastionem a jeszcze inne Twiedzą. Na XL niezbędna jest magia powietrza lub ziemi oraz logistyka, na mapach z dużą ilością bagien czy śniegu przydatne jest...
<[PenTus: <[Gwynbleidd: W obu przypadkach ostatnie starcie kończyło się po 3 turach.]> Nie za bardzo to rozumiem. mógłbyś wytłumaczyć?]> Też chetnie usłyszę;) <[Żeby nie było, że off top to też sie wypowiem: oczywiście zdając sobie sprawę, że jeśli chce dobrze grać z...
<[Lukbastion: Rozumiem że to było pisane do mnie gdyż w moich zdolnościach nie ma mądrości. Powiem tak na mniejszych mapach mądrość nie jest mi do niczego potrzebna, gra z reguły jest tak krótka że nie ma szans wybudować gildii magów na dostatecznie wysoki poziom. Na dużych...
<[Predrix: Oj panie Haav Gyr musze się nie zgodzić. W internetowych grach nie znajdziesz gracza na średnim i wysokim poziomie który bierze mądrość do zdolności bohatera nawet w długich grach. Wyjątek jest tylko jeden kiedy na mapie fix arena dostaniesz na start 2 magów. ]> W takim...
<[Gwynbleidd: Ja grałem w pierwszej grze Bastionem, a w drugiej Twierdzą. Kolega w obu przypadkach wybierał Zamek + Leonis. Finałowe bitwy kończyły się po 3 turach - dosłownie. Czyli w trzech posunięciach wszystkimi jednostkami, wybijałem całą armię przeciwnika. Kolega jak...
Gwyn, jedno pytanie co wybierzesz: Mądrość czy Nawigację(mapa bez wody prawie) lub Sokoli Wzrok?
Nie podchody;) - chodzi mi o to, że nawet gdy grasz on-line Mądrość ci się bardziej przyda niż inne zdolności, a na wyborze jej dużo nie tracisz. Poza tym jak już wpominałem to jedyna zdolność na którą zawsze trafisz.
Wiesz ja zawsze zracam uwagę na magię, bo już nie raz ocaliła mnie przed silniejszym. A Mądrość biorę nie dla Wrót Miejskich czy Latania, ale dla takich czarów jak Modlitwa, Antymagia, Szał, Inferno, Łańcuch piorunów, Zapomnienie czy Klonowanie. Gdy na wstępie gry uda mi się...
Chyba troche przesadziłeś;) - z tego co wiadomo TO Ubi nadzorowało pracę, więc jest w zasadzie również producentem. Ubi zleciło programistom z Nivalu zrobienie gry, jednak masa aspektów jak mechanika, fabuła itp.. Narzucił Nivalowi sam Ubisoft. A co do tematu - to może nie...
Na mapach autorskich gra trwa czasem i 6 miesięcy lub więcej. Są takie gry gdzie ma się pod koniec gry setki jednostek 7 poziomu. Ja natomiast nigdy nie słyszałem, o umawianiu się ludzi w trybie Hot-seats, na specjalne wyłączanie czarów itp.. Owszem główne ustalenia tyczą np:...
Foks dlatego w gruncie rzeczy jest kilka słabych rzeczywiście jednostek, cała masa średniaków oraz te najlepsze. Średniaki mają to do siebie, że przy odpowiednich warunkach mogę być mocne, ale nie zawsze;)