<[Avonu: Jakoś Hippopotamus zwie się [b]hipopotam[/b] a nie hippopotam. Ale to już dywagacje na temat kompetencji (bądź nie) tłumaczy.
I żeby nie było, że idę w zapartę - w takim podręczniku do młotka jest akurat hippogryf.]>
Zapominasz o jednym;) - jestem przygotowany do takich...
Haav Gyr
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
<[Setish: <[Haav Gyr: Bo żywy jest lepszy - ot co. A nie mechaniczny pająk:/ - co ma pająk do lewiatana?]>
Jeżeli żywy jest lepszy, to dlaczego nie ma żywego golema :D]>
BO GOLEM jest z założenia nie-żywy, jak ktoś mówi "Golem", to wie(lub nie jak widać) że to ożywiona maszyna...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Których? A choć by A.Sapkowskiego - którego wiedza na ten temat jest o niebo większa niż ludzi którzy piszą niektóre słowniki, bo oni nie badają literatury fantasy, nie badają mitow i legend. A dla takich [b]Hipogryf[/b] jest jedyną słuszną formą, ale dla mnie liczy się jeszcze...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Od 60 paru dokładnie;) - zróbcie jedną własną animację, to zaczniemy traktować was(Gildię) poważnie.
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Ciekawe;) - na 200% nie masz z czym przychodzić, na XL każdy kto postawi Kapitol ma czym się obronić;)
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Ano właśnie;) - wszystko zależy od mapy(bardziej) i od trybu gry(mniej) - nie ma lepszej i gorszej strategii.
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
<[ Bardzo ciężko było zgadnąć że nie pisał akurat właściwie tylko o 200% XL prawda? Dlatego trzeba było się przyczepić.]>
Posłuchaj waść, właściwie nie napisał o niczym. Ktoś kto mówi o super strategii, bez opisu z góry jest skazany na krytykę.
<[Nie pojmuje was...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
<[Allo:
A panie Haav Gyr(ze) ujmę to prze ciekawym stwierdzeniem mnie po prostu nie stać żeby budować kapitol (W 1 TYG!!) ograniczając swoją armię. Na dużych mapach stawiam kapitol w 2 lub 3 tyg. I ja na prawde nie wiem czym byś mnie zadziwił grając kapitolem on-line może ilością...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Ja powiem tylko tyle, każda strategia jest dobra jeśli prowadzi do zwycięstwa, setki potyczek na wszelakich mapach udowodniły mi, że każda gra czegoś może nauczyć nowego. Wystarczy tylko chcieć.
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Kiedyś był podobny temat....
Zależy kim gramy, w co gramy itp... Inne zdolności trzeba wybierać grając Nekropolią inne Bastionem a jeszcze inne Twiedzą.
Na XL niezbędna jest magia powietrza lub ziemi oraz logistyka, na mapach z dużą ilością bagien czy śniegu przydatne jest...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
<[PenTus: <[Gwynbleidd: W obu przypadkach ostatnie starcie kończyło się po 3 turach.]>
Nie za bardzo to rozumiem. mógłbyś wytłumaczyć?]>
Też chetnie usłyszę;)
<[Żeby nie było, że off top to też sie wypowiem: oczywiście zdając sobie sprawę, że jeśli chce dobrze grać z...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
<[Lukbastion:
Rozumiem że to było pisane do mnie gdyż w moich zdolnościach nie ma mądrości. Powiem tak na mniejszych mapach mądrość nie jest mi do niczego potrzebna, gra z reguły jest tak krótka że nie ma szans wybudować gildii magów na dostatecznie wysoki poziom. Na dużych...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
<[Predrix: Oj panie Haav Gyr musze się nie zgodzić. W internetowych grach nie znajdziesz gracza na średnim i wysokim poziomie który bierze mądrość do zdolności bohatera nawet w długich grach. Wyjątek jest tylko jeden kiedy na mapie fix arena dostaniesz na start 2 magów. ]>
W takim...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
<[Gwynbleidd:
Ja grałem w pierwszej grze Bastionem, a w drugiej Twierdzą.
Kolega w obu przypadkach wybierał Zamek + Leonis.
Finałowe bitwy kończyły się po 3 turach - dosłownie.
Czyli w trzech posunięciach wszystkimi jednostkami, wybijałem całą armię przeciwnika.
Kolega jak...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Gwyn, jedno pytanie co wybierzesz: Mądrość czy Nawigację(mapa bez wody prawie) lub Sokoli Wzrok?
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Nie podchody;) - chodzi mi o to, że nawet gdy grasz on-line Mądrość ci się bardziej przyda niż inne zdolności, a na wyborze jej dużo nie tracisz. Poza tym jak już wpominałem to jedyna zdolność na którą zawsze trafisz.
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Wiesz ja zawsze zracam uwagę na magię, bo już nie raz ocaliła mnie przed silniejszym. A Mądrość biorę nie dla Wrót Miejskich czy Latania, ale dla takich czarów jak Modlitwa, Antymagia, Szał, Inferno, Łańcuch piorunów, Zapomnienie czy Klonowanie. Gdy na wstępie gry uda mi się...
imperium: "Kiedy wyjdzie H6?" /
Chyba troche przesadziłeś;) - z tego co wiadomo TO Ubi nadzorowało pracę, więc jest w zasadzie również producentem. Ubi zleciło programistom z Nivalu zrobienie gry, jednak masa aspektów jak mechanika, fabuła itp.. Narzucił Nivalowi sam Ubisoft.
A co do tematu - to może nie...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Na mapach autorskich gra trwa czasem i 6 miesięcy lub więcej. Są takie gry gdzie ma się pod koniec gry setki jednostek 7 poziomu.
Ja natomiast nigdy nie słyszałem, o umawianiu się ludzi w trybie Hot-seats, na specjalne wyłączanie czarów itp.. Owszem główne ustalenia tyczą np:...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Foks dlatego w gruncie rzeczy jest kilka słabych rzeczywiście jednostek, cała masa średniaków oraz te najlepsze.
Średniaki mają to do siebie, że przy odpowiednich warunkach mogę być mocne, ale nie zawsze;)