Dragonthan ale taka zabawa sprawia, że te testy są właśnie pozbawione realności. Dlatego jedyny sens w testach by doprowadzić do najszybszego starcia. Bo to najbardziej przypomina grę.
Hellburn - gdyby nie przyrosty, to prawie bym się z tobą zgadzał;). Ale mimo że lubie takie...
Haav Gyr
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
<[Dragonthan: A ty co? Jak się bijesz to leziesz wszystkim co masz do przodu? Żeby jak najszybciej stoczyć bitwę? Właśnie takie testy jak ten są całkowicie pozbawione realności, bo do takich starć nigdy nie dochodzi.]>
Tu się mylisz, bo zawsze idziesz do przodu lub bronisz się, ale...
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
<[Dagon:
Raczej zawsze gra się tak żeby ograniczyć straty, ewentualnie zabić jak najwięcej i uciec. Dlatego w walce JEDNOSTKA vs JEDNOSTKA - Driadą najlepiej trochę się "pobawić". w przeciwnym wypadku jest to po prostu niewykorzystanie najważniejszych atrybutów: Szybkości i Braku...
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
<[Dragonthan:
Takie podejście wyniosłeś właśnie z gry off-line, gdzie komputer zawsze atakuje, nigdy nie unika ciosów, jeśli ma możliwość. A na on-line ludzki gracz jest bardziej cfany niż komputer.
I to jest właśnie ten czynnik jakiego brakuje w tych testach - człowiek. Trza...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
TYlko że jeśli nie stać cię na postawienie Cytadeli w pierwszym tygodniu, to w drugim tygodniu nadal masz 2 behemoty nie 3;). A nawet jeśli przyjąć twoją optymistyczną wersje, to różnica wynosiłaby 4 czyli przy 20behemotach przeciwnik ma około 16Archaniołów.
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
<[Dragonthan: No i sam widzisz, że w testach wychodzi co innego, a w bitwach co innego :)]>
A kto i gdzie tak powiedział? Zgonie to na późną porę, bo czytasz coś gdzieś miedzy tematami i krytukujesz nie wiadomo z jakiej przyczyny? Jeśli ci się nie podobają wyniki to mów. Ale ty z...
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
<[Dragonthan: Cały czas próbuje napisać, że jest pełno niewiadomych, które nie są brane pod uwagę w tych testach. Wszystko jest prowadzone wg jednego schematu, a tymczasem można by z tego rozpisać całkiem spory algorytm.]>
Ale to przywilej autora tematu, który tak a nie inaczej...
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
W zasadzie mam podobne wyniki, choć pewne różnice są:
5Poziom.
1) Gorgon
2) Rok
3) Minotaur
4) Ent
5) Lisz
6) Czart
7) Dżin
8) Mnich
9) Żywiołak
Tutaj Rok uplasował się wyżej, ponieważ zawsze atakuje pierwszy. To duża przewaga. Wygrywa czasem tam gdzie Minotaur nigdy nie...
imperium: "PAH3 - sezon 4" /
Już dawno miałem to zrobić, ale niestety nie posiadam obecnie SoDa(pożyczyłem "nowemu" fanu Herosów). Jednak i tak przejde te mapki, bez względu na puchary, czas czy okoliczności.
imperium: "[WoG] Nowe zamki - temat zbiorczy" /
Jaskier - większość z tych projektów jest po prostu martwych, albo w stanie śpiączki.
Po prostu większość ludzi zrezygnowała(słomiany zapał), myśleli że to zabawa. A te projekty które nie umarły "czekają" na Slavę, który może już nie wróci do modowania H3. Nie oszukujmy...
imperium: "Miasta" /
Konqer - Tak szczerze, to też uwielbiam H3, ale równie szczerze znalazłbym kilka rzeczy do poprawki, np:
1) Specjalista z łucznictwem w Tower
2) Krasnoludy w Tower
3) Zmniejszenie Necromancji
4) Zwiększenie przydatności takich zdolności jak: Eagle Eye
5) Większy balans cen...
imperium: "Miasta" /
Pentacz troche przesadził z tymi ilościami, ale ma rację że Nekropolia jest przegięta ze względu na nekromancje. Jednak wystarczy mieć WoGa, aby Nekropolia nie była za silna, Szkielet o statystykach porównywalnych z Impem rozwiązuje strawę, nie trzeba specjalnie ograniczać Nekromancji...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Teraz ja coś powiem.
1) Bez nerwów proszę.
2) Obie strony mają rację, ale wygląd na pewno nie jest kryterium oceny, są takie jednostki których nie lubie, ale nie ze względu na wygląd, tylko na to jak walczą w bitwie.
Prawdą jest jednak to, że w bitwie nie każda jednostka wypada...
imperium: "Miasta" /
Pentacz znowu zapominasz że "twoja" liga nie jest całym światem Heroes3. WNa randomkach może i uzbierasz takie ilości, bo masz masę słabych jednostek neutralnych. Ale randomki to nie cały heros. Dlatego mówię że przesadzasz z ilościami.
imperium: "Rozważania i teorie" /
Hmm...trochę chyba oklepany temat, bo nie wiem czy tu się sprawdzi. Zobaczymy.
imperium: "[mod]: Two Islands" /
Pragnę zauważyć że to kiepska konkurencja;P o ile miasto samo nieźle się prezentuje. To jednostki znacznie gorzej, część z nich nie nadaje się, bo mają inną perspektywę animacji. To będzie bardzo widać w samej grze. Poza tym projekt ten jest uzależniony od prac WoG teamu i...
imperium: "Muzyka" /
Kopiowanie w celu kopii zapasowej lub też kopiowanie w celach niekomercyjnych jest dozwolone.
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
A może coś złego?
Wszystkim brakuje trochę Cytadeli, a co byście powiedzieli na jej mroczną i złą wersję?
Zamiast zielonej dżungli, martwe mokradła, które spowija mgła, zgniliznę i śmierć czuć w powietrzu.
Z stworzeń można by tutaj umieścić:
- Błędny Ognik(lata)
-...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Ehhh....nie wiem naprawde co wy macie z tymi półsmokami:/ M&M nie było czegoś takiego, a po "ubóstwieniu" smoków przez Ubi, pommysł jest jeszcze bardziej chybiony.
imperium: "Wybieramy najlepszy zamek Heroes 2" /
Wybrałem zamek Czarodzieja, ale Czarnoksiężnik jest tuż za, mój wybór padł głównie ze względu na sentyment do Tytanów.