Pentacz wcale nie marna:P Bo jak widzisz sam dobrze wiesz że o ciebie chodzi.
A Bazyliszki ogólnie są mocniejsze, być może nie strzelają, ale wykorzystują to co meduza, ale znacznie lepiej(ze wzglądu na staty).
Haav Gyr
imperium: "Dyskusje ogólne" /
A tak na złość skomentuje co nieco:P
Pentacz nie porównuj gry w lidze z zawodostwem, to nie ten typ.
Zawodowstwo polega przede wszystkim na czerpaniu z gry jakiś korzyści materialnych(nagrody itp)
Więc jak w każdym sporcie możesz być amatorem o wysokich umiejętnościach, jak i...
imperium: "Dyskusje ogólne" /
Tryb gry JEST bardzo ważny:P poza tym większość graczy off-line gra między sobą, a nie z komputerem więc ciągle powtarzany argument o głupim SI, jest bzdurą w ocenie graczy i jest mitem o off-line wśród, (zawodowców) on-line:P. A chodzi tu o wielkość map, questy, liczbe zasobów...
imperium: "Dyskusje ogólne" /
<[Dragonthan: Wszystko zależy od tego kto ile gra. Większość graczy off-line, którzy przerzucają się na rozgrywki on-line dostaje baty, bo nie potrafią odnaleźć się w nowym świecie, gdzie inaczej myśli przeciwnik.]>
Tak jak większość graczy, którzy za wczasu przesiadli się na...
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Ale Mag też jest bardzo dobry, zwłaszcza jak na strzelca. Więc jego wybór ma sens.
imperium: "Dyskusje ogólne" /
<[Pentacz:
Ja nie wiem jak to było po prostu ktoś (raczej bliski PAH, w przeciwieństwie do ciebie:)chyba nawet w temacie mag vs wojownik rzucił, że wyjadacze on-line pojechali tych offline na PAHu i nikt się nie sprzeciwił ty też nie.]>
Wiesz "ktoś" prawdopodobnie, troszke wprowadził...
imperium: "Dyskusje ogólne" /
............A w mapki z PAH grałem już nie raz.
[color=yellow]Autocenzura[/color]
imperium: "Grafika Heroes of Might and Magic III" /
Ja też nie lubie 3D w herosach, ale zniósłbym to gdyby to całe 3D było wykonane jak trzeba, bez mangi i tanich efektów świetlnych, tylko precyzja wykonania i realność.
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
Po pierwsze to nic dziwnego, że neutralne nacje raz współpracują ze złymi albo z dobrymi. To ich neutralność daje im "wolność" wyboru.
Po drugie żołnierzami Tatalii byli głównie Ludzie a nie potwory jak z zamku Fortress. Podobnie jak w Krewlod gdzie spora część barbarzyńcow to...
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
Ależ Mroczne Elfy z Jadame były złe, Ghulk. Poczytaj sobie ich wypowiedzi, zobacz co sądzą o swoich "kuzynach", sprawdz odzywki przechodniów. Zobacz wnętrza budynków Elfów, masa mrocznych pracuje z Nekromantami. Żadne "dobre" istoty nie mogłby w tak łatwy sposób być okrutne i lubić...
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
<[Avonu de Odihs:
Podaj przykład, bo jak na razie wszyscy wieśniacy zachowują się uprzejmie w MM8, a straż tak jak wszędzie (zajrzyj do np. Harmondale).]>
Raczej? Nie każdy wieśniak chodzi z nożem.
<[Avonu de Odihs:
Taa... a Ty poczytaj opisy przedmiotów - elfy i ich mroczna...
imperium: "Jarmark czasu" /
A przypadkiem Market nie miał służyć do "zapominania" umiejętności?;)
[color=green]Widze że musze zamiast linków, do których ludziom nie chce się wejść, pakować całe tony tekstu z opisem pochodzącym z tych linków.[/color]
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Wszystko zależy od rodzaju mapy, ustawienia surowców oraz rozmiaru mapy.
Gdy gram na 160% lub 200% na S/M autorska, ten kto ma rozum, nigdy nie postawi na rozbudowe tylko generatorów, lub tylko kapitolu/zamku. W pierszej sytuacji braknie mu kasy pod koniec 2 tygodnia, a z generatorów wykupi...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
94.) Która jednostka potrafi "zadziałać" swoimi zdolnościami przed swoim ruchem, chodzi o efekt wywołany przez gracza, a nie automatycznie typu: Obniżanie szczęścia Arcy diabłów.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Częściowo odpowiedź nawet dobra, ale nie dokońca;) - Magowie mają stały wpływ tej zdolności.
Dla ułatwienia dodam, że ten efekt następuje przed właściwym ruchem. I ta zdolność powiązana jest ściśle z ruchem tej jednostki. Jednak jest pewien wyjątek, o który mi chodzi, kiedy...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
94.) Zgadza się, chodzi o Czarodzieja(Enchanter).
Dla zainteresowanych mogę wyjaśnić, że opisana przeze mnie sytuacja następuje gdy:
Rozdzielimy Czarodziejów na dwa sloty i mamy jeszcze jedną jednostkę o tej samej prędkości. Wtedy dochodzi do sytuacji gdy, przed atakiem jeden...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Dziwny wybór:P rzekłbym nawet bardzo dziwny.
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
<[Migilet:
[color=blue][b]Heav Grav[/b][/color], na dużych mapach liczysz na kapitol, ale przez 2 tygodnie ile terenu podbijesz, przejmiesz kopalni i wszystkiego ? Przeciwnik nie musi cię atakować od razu a przewaga z początku to ważna rzecz. Tak wiele rzeczy trzeba przewidzieć na pewno...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Wiem że można mieć:) Tylko taka przewaga nie wynika na pewno z obranej taktyki. Chyba że jest tak jak wspomniałem, że jego kolega po prostu zagapił się z rozwojem armii. Bo grając na niskim poziomie anioły można mieć na początku trzeciego tygodnia, a behemoty w pierwszym tygodniu. Co...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Takeda - Strategie dobiera się zarówno pod mapę jak i pod zamek;) Pewne zamki sprawdzają się lepiej na pewnych mapach, albo przynajmniej ławiej się gra. Choć większość (ok. 70%) strategii układa się pod specyfike mapy.
Co do oceny twoje w większością się zgodze.
Jednak pewne...