Imperium

Behemoth`s Lair

Haav Gyr

Wiesz chodziło o jakąś wspólną rzecz;). Bo w sumie nigdzie też nie ma zamku/frakcji Dungeon, ale ogólny klimat mrocznego złego zamku, czarnych smoków itp... wstęupje w dużej ilości w grach, nie tylko turowych. Ja osobiście z H5 mimo zarabizowania i zmangowania(gry) nadal lubie...
Ale to nie świat FR wyznacza te "trendy":P Bo wielu myśli, że to ludzie z Wizards of the Coast wymyślili mroczne elfy, a to jest już grube nadużycie:// Zresztą sami też łamią prawa autorskie Orków Tolkiena. Żałuje jednynie tego że mroczne z H5 nie są podobne do tych z M&M8;P
<[Vandergahast: Tak, ale te jednostki z TI są paskudne, widziałeś hippokampa? Ja się zazwyczaj nie czepiam, bo wiem jak to trudno zrobić, ale Regna to praktycznie wyłącznie piraci, a w każdym razie ludzie z różnymi dodatkami, Vori się trochę różnią, ale chociaż nad nazwami by sie...
Może za mało rodzaji elfów;) Ale jeden elf na zamek powinien wystarczy;P.
Pojawiły się już o wiele wcześniej:) w mitach i legendach. A żeby nie było całkiem nie na temat. To bardzo się ciesze bo widze, że Akademia mimo komiczno-tragicznych dżinów i gargulców oraz troche śmiesznych Gremlinów czy Rakszas, jest w czołówce ankiety.
<[Pentacz: Dlaczego gdzie nie spojrze ciągle haav gyr z kimś dyskutuje lub się kłóci?:| Ciągle nie rozumiem tych wiecznych debat nie tylko haava ... najgorsze jednostki to te które w grze się najgorzej sprawdzają i mają najgorsze statystyki czy coś więcej trzeba tu dodawać? po co?...
Zapomniałeś o Lochach;) - też cholernie drogi zamek siarka i ruda niezbędna do czegokolwiek. A Zamek(castle) też jest bardzo drogi, nawet w ostatniej wersji H3 droższy niż Tower czy Dungeon. Bo potrzebuje niemal wszystkiego w znacznych ilościach i klejnotów w jeszcze większych. Siłą...
Ależ udzielaj się:) i to często po to jest forum. Bez tego jest martwe, więc gdyby wszyscy tylko chcieli się sprawdzać w grze on-line, to forum byłoby martwe całkiem;) Bo po co cokolwiek pisać jak można udowonić swoją racje wygrywając. Tylko zastanów się czy zawsze wygrywający ma...
No racja, z tym że to jest forum dyskusyjne, tutaj wszystko jest teorią, więc chcą czy nie musisz umieć się też tym posługiwać. Nie jest ważne jak gracz jest dobry, takie tamaty jak ten ma przynajmniej przybliżyć nas do jakiś obiektywnych wniosków.
Ale sam przyznaj, że nie można w ten sposób podchodzić do przydatności jednostek(czary i jakieś kombinacje), bo w ten sposób niemal wszystkie jednostki będą dobre i żadnych słaby;). A co do pierwszej sprawy, to brak dobrego uzasadnienia nie wyklucza z rozmowy;) więc gusta graczy...
Nie zgadzam się i to dość stanowczo, większość z was całkowicie spłyca grę i pojednek off vs. on do bardzo nieobiektywnego schematu. Po pierwsze gra off-line to głównie mapy autorskie, gra na 200% lub 160% procent oraz gra z również z żywym graczem! Niestety większość z was...
<[Dragonthan: Jeśli ktokowiek stworzył by jakąkolwiek arcytrudną mapę dla off-line, ta mapa ta będzie miała podobny charakter do innych - jeśli popełnimy błąd, nikt nie udowodni nam, że go popełniliśmy. Dlaczego? Bo możemy WCZYTAĆ sejwa sprzed kilku tur i tą samą bitwę...
Różni się i to dość znacznie: 1) Brak praktycznie jakikolwiek zakazów typu: czary, herosi, zamki 2) Jedyne zasady dodatkowe dotyczną właściwie oprawie pojedynku. Np; nie oglądanie, bitew, czy też całości ruchu przeciwnika. Ustalenie czasu gry, czy też rodzaju wygranej(mapa)....
Nie tyle testów 1 na 1, co zdolności jednostek, tych "suchych" bez wspomagaczy;) Na przykład: Brak Kontrataku - jedna z najlepszych zdolności, brak wad. A Odporność na magie(smok) - niby plus (przy armageddonie), ale takie Archaioły zawsze można wskrzesić i wykończą smoki...
Porażka - ja patrze głównie pod kontem Sagi, bo to cały świat M&M stworzył nasze Imperium, więc chwalenie produktu, który tylko nazwą przypomina Herosów jest dla mnie bluźnierstwem. W innych okolicznościach, na innym forum, oraz gdyby gra nie miała nazwy "Heroes of Might and Magic"...
<[Tristan: cała mechanika gry jest identyczna, ba nawet zdecydowana większość budynków oraz jednostek jest taka sama jak w Heroes III (budynki na mapie niemalże wszystkie). Dalej mamy 7 jednostek na zamek plus ulepszenia, bohatera z 4 atrybutami. Taki sam system rekrutacji jak w HIII,...
Być może grasz w inną wersje WoGa, bo w mojej wersji Tytani(8 poziom) stali się jeszcze potężniejsi. Owszem przegrywają ze Smokiem, ale diamentowym. Mroczny smok to niewypał. Ponieważ Tytani bez trudu wygrywają, bo powrót smoka na miejsce sprawia że tytani z dystansu atakują 2 razy +...
Po pierwsze nie gadam głupot, więc prosze o nie używanie takich kolokwializmów rodem z polityki. BO: 1) Po pierwsze w ty co napisałem nie ma fałszu. 2) W opisie smoków nie ma czegoś takiego: "kliknij w czasie walki na dany przycisk, to wyłączą się właściwości wogowskie" . Owszem...