Dlatego teraz temat Mag vs. Wojownik ma dopisaną małą zasade na początku. 1 strona tematu.
Kumbat: Temat miał początkowo być zamknięty do dziś, bo wczoraj już nie chciało mi się go przerabiać. Jednak jakoś znalazłem czas na to wczoraj, skasowalem więszkość swoich wypowiedzi...
Haav Gyr
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Gwynbleidd: Ludzie przytaczają Swoje doświadczenia, ponieważ chcą zaznaczyć, że nie grali tylko i wyłącznie online, ale również wiele wynieśli z gier ofline. Ty jednak ciągle to ignorujesz. Jeśli chodzi o wyśmiewanie i ubliżanie, to zauwarzyłem z Twojej strony więcej takich...
imperium: "Dyskusje ogólne" /
Podejrzewam że sprawa leży raczej w odpowiednich kodekach;).
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
Co do "słabej" hipnozy - przed 2 godzinami oglądałem mały pojedynek, gdzie 11 poziomowy mag zahiptnotyzował 7 behemotów:) i wygrał z wojownikiem, bo ten nie mógł rozproszyć czaru, a jego behemot rozwalił pół wlasnej armii przez 5 kolejek. Dodam że tym magiem nie był Astral.
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
Ten Heros miał grubo powyżej 10 pkt mocy(artefakty), exp magii powietrza, a behemoty rzeczywiście przeciwnik podzielił, 2:2:3 na swoją niekorzyść.
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
Bardzo popularnny jak się gra na odpowiednich mapach, więc teoria to jego skrajność raczej. To praktyka.
imperium: "[Heroes III] Pomysł na miasto" /
No właśnie, od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pomysł stworzenia nieco "większego" moda do H3, owy mod składałby się z dwóch podstawowych elementów:
1) Nowości:
- Nowe jednostki, nowe budynki, nowe zamki(raczej odnowione).
2) Zbalansowanie rozgrywki, tak wiem, wielokrotnie to...
imperium: "[Heroes III] Pomysł na miasto" /
Wiem że to ogromna praca, wlaśnie dlatego zakładam tak dużo, by zrealizować minimum. Wiem też ile czasu już poswtają inne tego typu projekty, dlatego licze się z długimi miesicami pracy. Ale icze też na to że jeśli zaoże tak dużo, to może przynajmniej zrobie coś mniejszego, ale...
imperium: "[Heroes III] Pomysł na miasto" /
Jedno co mnie martwi to nie "czas" czy ogrom pracy, tylko same chęci, wielu właśnie dlatego rezygnuje, bo na wstępie słyszą o tych trudnościach:P
To jest niestety nasze polskie podejście do czego kolwiek, gdyby w takich Stanach, ludzie tak pochodzili bo życia, to pewnie nadal tkwili...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
A to są dwa małe dowody, na to że Mag nie oznacza gorszy, zrobione tego samego dnia w grze w kafejce, oraz na to że L nie oznacza gry przez miesiąc. data gry to połowa 3 miesiąca.
http://the_abyss.w.interia.pl/mag.jpg
http://the_abyss.w.interia.pl/woj.jpg
Wystarczy spojrzeć na...
imperium: "[Heroes III] Pomysł na miasto" /
A powiedz ile osób ci pomaga?(nie mowie o opiniach) Sam teraz potwierdziłeś, to co powiedziałem, napisaleś "próbujcie" :P Wlaśnie dlatego nigdy niczego się nie dorobimy. Pojedyńczo nikt niczego dużego nie zrobi.... Nadal pozastajemy w tyle za Ameryką, Europą czy Rosją.
imperium: "[Heroes III] Pomysł na miasto" /
Noo:)) wkońcu odrobie wiary i pomysłu...
Może marzy ci się coś niewykonywalnego, ale jednak marzy, to dobry znak, ten temat ma was nieco "pobudzić".
Czy trzeba coś nowego? Niekoniecznie, wystarczy zrobić od początku do końca.
U mnie nowością miałoby być migracje(znane tylko z...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
Ja wczoraj na tej samej mapce grałem, najpierw Warlockiem a potem Rangerem i mimo podobnych poziomów To Warlock miał mnie problemów z magią i dzięki mistycyzmowi wgrałem najtrudniejszą walkę, bo stoczyłem kilka walk podrząd i nagle zauważyłem, że zamiast 90 mam 18 pkt many, na...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Anubis: H.G. ja zadnej tam kariery nie chce robic na tym forum ani na zadnym innym po prostu napisalem to co kazdy mysli a nie chce powiedziec, i nie jestem niekulturalny wprost przeciwnie, uwazam sie za osobe o wysokiej kulturze osobistej. Dziekuje]>
Masz pecha:) - bo akurat trafiłeś na...
imperium: "Dyskusje ogólne" /
Moim zdaniem(subiektywne odczucie) to dla mnie właśnie klimat w tym zamku jest najlepszy(obok Tower i Inferno) może przez skrajne warunki klimatu(pogody itp) Tu bagna, tu mroczne wulkany a w Tower mroźne góry.
Ale to już gusta każdego:)
Pentacz - Nie napisalem odpowiedzi do tego,...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Val Gaav:
Wnioski :
-Mój Irvin aż do 3 tygodnia nie miał książki i żadnego czaru, mimo wszytko radził sobie b. dobrze.]>
Wiesz, jak ja gram magiem, to po reszte czarów najczęsciej wracam się po 2 tygodniu, bo wcześniej one nie są magowi na tyle potrzebne i też poradzi sobie bez...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Val Gaav:
Tak tylko omijasz fakt, że są wojownicy co zaczynają z taktyką od razu a magowie z magią to tylko w conflux (przez to jedni z lepszych BTW).]>
Nic nie pomijam, chodzi o to że nie można osądzać całej klasy woj/mag na podstawie jednego czy dwoch bohaterów, mających dobrą...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
Dlatego w takim Tower czy Dungeon najważniejsze jest wybudowanie 4 levelow i ich ulepszenie oraz, żeby było nas stać na wykupienie wszystkiego. To plus mage guild plus szybki City hall daje tym zamkom moc. Z tego też wynika pewna zależność, teoretycznie mocniejsze zamki(Castle, Tower,...
imperium: "Top 10 bohaterów" /
Ja wymienie po 1 z każdego zamku:P
1) Neela
2) Loyins
3) Mephala
4) Alamar
5) Terek
6) Aislinn
7) Alkin
8) Xyron
9) Brissa
Ulubieni:) i najlepsi.
imperium: "Pytania i problemy" /
Z tego co wiem to się nie da normalnie, ale coś mi się obiło o uszy, że WoG i skrypty pozwalają na takie rzeczy:)