<[TomaszTEO:1).
Posiadając artefakty zwiększające profesję "Łucznictwo" ["Archery"] czyli np. "Cięciwa..", "...anielskie pióra.." itd. w aktywnym ekwipunku, to zwiększają one ŁĄCZNIE (bodajże o +30%) profesję łucznctwo, czy brany jest pod uwagę tylko ten artefakt co ma...
Haav Gyr
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Ja z ogromną chęcią widziałbym jakiś edytor, który pozwoliłby na szybkie zastępowanie bitmap, oraz dodawanie ilości zamków, zmianę statystyk jednostek, zdolności itp.. ale że nie było trzeba pisać trudnych skryptów...:)
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Dragonthan:
To ja mam na to kontrdowód, ponieważ kilkakrotnie mając wojownikiem poziomy mniejsze niż 15 posiadałem jakąś magie na experta, więc sugerowanie się tableami i prawdopodobieństwiem jakie tam pisze jest nieobiektywne i jest jedynie matematycznym spojrzeniem na sprawe.]>...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Ja wiem o tym edytorze;) a mowilem o prawdziwym edytorze, nie takim który tworzy skrypt wklejany do mapki;P Chodzi o prawdziwe narzędzie i zmianę gry całościowo.
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Dragonthan:
Hehe, mamy błędne koło :) Przydał by się ktoś trzeci aby wyraził swoje zdanie...]>
Dobrze, że to zauważyleś;) , bo od jakiegoś czasu staram się to pokazać.
<[Dragonthan: Nie to komentowałem. Mój komentarz tyczył się wypowiedzi na temat rzucania czarów...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Dragonthan:
Jak to nie musi, skoro ma bardzo ograniczone pole wyboru (jeden czar na jedną jednostke). Mag ma zapchaną księge magii, otwiera ją i sobie wybiera. Prosta kalkulacja (mowa o czarach, które można użyć masowo):
Mag:
1. Otwieramy księgę
2. Wybieramy czar
3. Rzucamy...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Dlatego są to tylko moje marzenia:) To mogłoby być nawet zestaw edytorów. Byle nie trzeba było wklejać skryptów itp. ;) Wtedy każdy bardziej wytrwały fan herosów, mógłby stworzyć własne mody.
Ja już od dawna chciałem lekko ubarwnić grę, zmieniając nieco statystki jednostek i...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Dragonthan:
Jeśli nawet wojownik posiada jedną szkołę magii to typowy mag ma ich od dwóch do trzech, czyli (idąc Twoim matematycznym rozumowaniem) szansa wojownika, że do danej sytuacji przyda się czar masowy z magii, którą posiada jest mniejsza niż u Maga. Przykład chybiony?...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Dragonthan:
P.S. mówie oczywiście żartobliwie :)]>
Ok, powiedzmy że tą kwestię zostawamy żartom.
<[Dragonthan:
No wiesz, cały czas pisałeś nam swoje przykłady z czystym magiem i czystym wojownikiem, więc przytoczyłem Ci przykład opierajacy się na twoim założeniu]>
A ja...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Krewal:
Hav-napisałeś, że wolisz turnieje offline-z tąd twoje rozumowanie:)
Pozatym ja napisałem wyraźnie, że wychodze bez strat ale w bitwach przeciwko jednostkom neutralnym!!! A także wszystkim innych sterowanych przez komp!!! Czytaj uważnie!!!!]>
Stąd;) moje rozumowanie, bo...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Gwynbleidd: Ciężko się już połapać we wszystkim co tu piszecie, a Haav jeszcze by chciał, żeby każdy przedstawił swoją taktykę... he he he. Gdyby tak się stało, to pewnie w krótkim czasie, każdy z nas miałby taką ilość postów co On.]>
Nie, chciałbym po prostu, aby zamiast...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Czyli jak rozumiem, można tak zmodyfikować grę, by stworzyć całkiem nowy system? Bo jeśli zmienimy wszystkie WoGowskie zdolności jednostek, które zdobywają doświadczenie i ustawimy nowe zdolności na 0 poziomach, to zdobywane doświadczenie już nie będzie istotne?
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
Nikt nic nam nie postawi, wierz mi, nie raz próbowałem jakoś zagrać. Ale nic z tego. Praktycznie w większość gier nie mam szans pogrania on-line. A co do ograniczeń, to dla mnie są bzdurne. Eliminują szczęście? Szkoda tylko, że gra polega też właśnie na tym;) aby umieć...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Gwynbleidd: Jakie porównywalne czary? wymieniłem tylko; przyśpieszenie, odwrócenie zaklęć i wzmocnienie. To są najpopularniejsze czary, ze skromnej palety wojownika, do których można jeszcze dodać, chociażby spowolnienie i błogosławieństwo(wszystko pierwszy poziom). Nie wiem o co...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
OK, dzięki, jak ściągnę WoGa i resztę, to się zgłosze jeszcze ;) , a teraz zakończmy to, bo mały offtop robimy.
A trochę na temat, co do zamków, to chyba Grove jest bliski końca. Bo ostatnio widzałem screeny z walki?
!!(blue)Lepszy mały offtop niż kilka tematów prawie o tym...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Dragonthan:
To pewnie wiesz, że w grze jest kilka bugów :)]>
Nikt nie jest idealny prawda?;))
<[Dragonthan:
Nie każdy może je zdybyć, a morale działa na każdego]>
Dlatego mag jest lepszy;P. A morale może być różne i mag może go nie mieć wcale:P
<[Dragonthan:
Czary w gildach...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Dragonthan:
Dlatego dążąc do ideału wprowadza się poprawki :)]>
Czyżbyś chciał powiedzieć że w turnieju budujecie IV RP?
<[Dragonthan:
Sprawiedliwiej? Gość w ciągu 2 tygodni jest wstanie zdobyć +20 do współczynników i to zupełnie za darmo. Gra wtedy nie ma najmniejszego...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
No ale w przeciwieństwie do innych projektów(oprócz może Bastionu), to Grove przynajmniej widać. Nawet ciągłe zmiany w wyglądzie jednostek i ich podmiana sugeruje że jednak coś robią.
Być może Bastion jest bardziej zaawansowany, ale czeka na jednego człowieka. Grove zastępuje...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Gwynbleidd: Coś ci się pomieszało. Ten kto robi mniej pomyłek jest po prostu lepszy. Jak można mieszać w to szczęście i rachunek prawdopodobieństwa?
Rozwaliłeś mi wątrobę.
Szczęście to by było wtedy, gdyby gracze losowali bierki jakimi mają grać, i jednemu wypadło by np;...
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
<[Dragonthan:
Hehe, w tym przypadku to tak jakbyś chciał przeprogramować offica na photoshopa, a ja raczej mówiłem o czymś w formie patchów do Heroes.]>
Nie patchy, tylko modów, a to duża różnica, patch naprawia błędy(jakie wymienilem), mod modyfikuje zasady gry i dodajje nowe....