Imperium

Behemoth`s Lair

Might and Magic - Porady

Permalink

Właśnie tam dotarłem. We wskazówce było, że cel jest na NE a tam było wejście to kanałów. Dzięki.

Permalink

Dwie sprawy. Odwiedziłem jaskinie Tidewater przed zleceniem misji promocyjnej na kapłana. Mapy, którą mam zdobyć nie było. Wróciłem i też jej nie ma. Nie chce bluzgać ale ta część jest naprawde irytująca. Jak nie naczynia to teraz to.
Druga sprawa.Nie moge zalogować się na poprzednio założony login. Musiałem stworzyć nowe konto.

Permalink

Jesteś pewny że znalazłeś ukryte drzwi na statku w jaskiniach tidewater? Bo ja zawsze zapominam, że tam jest mapa i też się potem wkurzam :]


Permalink

Postępując zgodnie z radą poszedłem wpierw po naczynia do Celeste. Były!![color=red]_[/color]Hurra. No to do Dey[color=red]j[/color]i. Zachodzę sobie do Lisza... a ten twierdzi, że ich nie mam :[ (w plecaku są)[color=red]_[/color]I co teraz?[color=red]_[/color]Do Nighonu czy jak?[color=red]_[/color]A może czegoś nie zrobiłem. Ps. Nie należe jeszcze do gildii ciemności (tor przede mną dopiero)[color=red].[/color]
Aha. Jak przejść strefę? Na niewidzialności jak Tor w Celeste czy trzeba użyć siły (mam dopiero 25 lvl więc słabe postacie mam jak na Behemoty)[color=red].[/color]

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 19.01.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Upewnij się, że każdy z bohaterów ma po jednym z naczyń dusz w plecaku. Pamiętam, że trzeba było trochę je poprzekładać, bo jeśli jedna postać miała więcej niż jedno naczynie w plecaku, lisz nie chciał zaliczyć zadania.

Co do Strefy wylęgu - musisz jedynie dotrzeć do drugich drzwi i nimi opuścić podziemia. Czy zrobisz to siłowo, czy wykorzystując niewidzialność (behemoty blokują przejście, więc łatwo nie będzie), to już Twój wybór.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.01.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Działa. Jeszcze tylko jedno pytanie. Czy Strefa Odradza się po wyjściu i wejściu na powrót?

Permalink

Tak, podobnie jak Tor Przeszkód w Celeste.


Permalink

Nie moge zlokalizować najwyższej Gildii Powietrza (potrzeba mi Gwiezdnego Deszczu). Może mała podpowiedz?

Permalink

Nie.

I proszę mu nie podpowiadać, wystarczy ruszyć trochę głową, ewentualnie pozwiedzać krainy, a gildia sama się znajdzie.


Permalink

Mam parę pytań co do Centrum Kontrolnego w Might and Magic VI:
- Niedaleko wejścia znalazłem miotacz. Czy w głębi centrum znajdę jeszcze jakieś przydatne wyposażenie?
- Co polecacie na jednostki patrolujące? Dobrze działa na nie elektryczność, jednak te największe, wymazujące stanowią spory problem.
- Czy sprzęt możliwy do znalezienia w centrum jest niezbędny do wybicia Kreegan? Naprawdę nie dam rady "zwykłym" orężem i łukami?

Pisze, ponieważ jak dotąd nie miałem większych problemów, zamek Darkmoor, Tomb of VARN, jeszcze parę innych, wszystko w porządku, ale w Centrum Kontrolnym te jednostki strażnicze nie pozwalają mi wejść głębiej, niszczą ekwipunek, atakują całą drużynę naraz, największe wymazują. Macie na to jakiś sposób?

Permalink

Ktoś mi kiedyś napisał (tu na forum), że można skończyć grę przy pomocy łuków z obrażeniami od ognia. Ale... z miotaczami jest znacznie łatwiej, zwłaszcza zwracając uwagę na szybkość strzałów. Zobacz na filmie.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.01.2011, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Fentrir

- Niedaleko wejścia znalazłem miotacz. Czy w głębi centrum znajdę jeszcze jakieś przydatne wyposażenie?

Więcej miotaczy i to większego kalibru.

Fentrir

- Co polecacie na jednostki patrolujące? Dobrze działa na nie elektryczność, jednak te największe, wymazujące stanowią spory problem.

Strzelanie zza rogu (wychylanie si, oddanie salwy i ukrycie się), ewentualnie wykorzystywanie ścian i sufitów, by strzelały w nie, gdy tymczasem drużyna łoi im pancerz swym żelastwem.

Fentrir

- Czy sprzęt możliwy do znalezienia w centrum jest niezbędny do wybicia Kreegan? Naprawdę nie dam rady "zwykłym" orężem i łukami?

Reaktor teoretycznie jest oporny na każdą broń poza miotaczami, ale w praktyce łuk z zaklęciem ognia (nie pamiętam czy zwykły, of the Dragon czy też of Carnage) też sobie z nim radzi.


Permalink

Witam.Mam problem z M&M 7,a właściwie dwa.

1-Jak dostać się do latającego miasta w Bracadzie?Wydaje mi się, że znalazłem właściwy teleport,ale jak na niego wchodzę,to nic się nie dzieje...

2-Jak wykonać zadanie Katarzyny z początku gry? Te, w którym trzeiba uratować tego agenta?Bo przez cały czas wchodzę do tej jaskini, a nijak nie mogę go znaleść...

Permalink

1. Musisz zostać zaproszony przez ambasadora Bracady (zaraz po tym jak wybierzesz wrighta na nowego arbitra).
2. Przeszukaj całą jaskinię, musi tam być. Ale równie dobrze możesz skorzystać z alternatywnego rozwiązania...


Permalink

Przeszukałem wszystkie korytarze,jeden prowadzi do zamku elfów,drugi do tych białych dzwi,a trzeci do troglodytów i wiwerny,chociaż po otwarciu jednej ze skrzyń dowiedziałem się o jakiś tam niewidzialnych drogach(nie zdążyłem sprawdzić bo zaraz potem zginąłem),dzięki za odpowiedz.

Permalink

Mam wrażenie, że wybrałeś się tam zbyt wcześnie :). Zdobądź lepszy sprzęt i doświadczenie i wtedy spróbuj (ale pamiętaj o tym, że masz 1 miesiąc na wykonanie tego zadania).


Permalink

Jako, że w końcu postanowiłem ukończyć szóstkę, mam parę pytań:

1) Czy warto rozwijać dyplomację? Osobiście wydaje mi się, że nie, tymbardziej, że reputację po dołączeniu kogoś można nabić w świątyniach.

2) Czy są jakieś ważne zadania, które wymagają bardzo wysokiej lub bardzo niskiej reputacji?


Permalink

1. Nie

2. Nie, ale jeśli chcesz mieć mistrzów w magii światła i ciemności, musisz posiadać odpowiednio najlepszą i najgorszą reputację.
Wynika stąd, że jedynie z uzyskaniem mistrzostwa w magii światła mogą być problemy, gdyż trzeba pilnować reputacji, a zyskuje się ją wypełniając niektóre zadania (jednak niektóre misje pogarszają reputację).


Permalink

Yhmmm. Lepiej najpierw zdobyć mistrzostwo w magii światła czy ciemności? Chyba światła, bo reputację pogorszyć to nie problem. Trudniej ją poprawić.