Imperium

Behemoth`s Lair

Might and Magic - Porady

Permalink

Lepiej najpierw światła.

Mam kolejny problem z M&M 7[color=red].[/color] Gram po ścieżce światła,[color=red]_[/color]na samym początku. Po dotarciu do Gavina Magnusa, otrzymałem to zadanie z[color=red]e[/color] [color=red]Ś[/color]cianami mgły.[color=red]_[/color]Tylko nijak nie mogę tego przejść. Wiem, wiem, w karczmie są podpowiedzi, ale do sześćdziesiątego levela mi daleko, a zaklęcia niewidzialności również nie posiadam. A czy istnieje możliwość ominięcia tego zadania lub dostania nowego?

Ps:[color=red]_[/color]Którędy dojść do Eofolu i Nighonu?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.02.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Ominąć można chyba tylko przy pomocy edytora sejwów, ale nie polecam. Najlepiej zdobądź niewidzialność. Jeśli jesteś w Celeste to można popróbować z sklepem i techniką sejw/load. Powinno się dać kupić kilka zwojów niewidzialności.


Permalink

Ponieważ zadanie od Magnusa z Torem Przeszkód polega na tym, by nikogo tam nie zabić, to na upartego można po prostu przebiec pod ostrzałem całe te podziemia.

Do Eeofolu dostaniesz się z Nighonu, zaś by dotrzeć do Nighonu, trzeba wybrać się do Doliny Kurhanów i odwiedzić Kamienne Miasto oraz kopalnie pod nim.


Permalink

Witajcie jestem tu nowy :P
Mam pyatnie dotyczace areny w mm7. A dokladnie chodzi o to ze gdu chce zrobić questa na czempiona i chce odpalić walke rycerza na arenie to wysadza mi gre do pulpitu i wyskakuje jakis blad... czytalem wczesniej ze komus w tym momencie wieszala sie gra, ale mi ja calkiem wywala i obawiam sie ze zwykle zapamietywanie gry przed wyruszeniem na arene moze nie pomoc... jak ktos wie co mozna z tym zrobic (moze jakas latka;)) to prosze o pomoc PZDR

Permalink

A i jeszcze dodam tylko ze mam jakiegos pacha MM7 pl v1.24 BETA bo bez pacha wogole nie chciala mi sie gra odpalic

Permalink

Mam z Might and magic VII nastepujący problem:
Kiedy miałem odnaleźć w świątyni słońca fragment ołtarza, (na zaklęciu niewidzialności) przez pomyłkę wtargnąłem do zamku jasności i zapsiałem grę , następnie zdobyłem w świątyni słońca i ciemności fragmenty ołtarza, pokonałem Tolbertiego i teraz miałem spotkać się w zamku jasności po questa ale drzwi są zamnknięte a stowry w środku atakują mnie. CO mam zrobić, nie będę przecież od nowa przechodził gry :(

Permalink

Maqmaq, spróbuj zainstalować od nowa, tylko sobie sejwy skopiuj.

Kirriemuir musisz poczekać, aż nastąpi respawn zamku, czyli za jakieś 2 lata :P


Permalink

wielkie dzieki, smiga elegancko i moge teraz powalczyc o awans :D

Permalink

Mam problem z MM8 wersja pl. a problem polega na tym że mam windows7 i mm8 nie chce mi śmigać na tej wersji win... Próbowałem zgodność z win 95/98/nt ale pokazuje się czarny obraz jak by się gra ładowała po czym zrzut na pulpit... szukałem jakis pachy do tej czesci gry ale znalazłem tylko jakieś do angielskiej wersji... PZDR :)

Permalink

Witam, gram w MM6 od jakiegoś czasu, niestety odkładałam zadanie z księciem Nicolaiem na później, jak będzie okazja... Dorobiłam się szybkich podróży dzięki czarowi teleport i postanowiłam dokończyć zadanie, jednak jest pewien problem. Obskoczyłam wszystkie trzy miejsca, w których znajduje się cyrk w ciągu kilku dni, ale w każdym dostaję wiadomość, że cyrk się przeniósł. Czy ktoś wie, dlaczego tak się dzieje? Przez to nie mogę ukończyć innych zadań, które zlecił król z Ironfist i trochę jestem zablokowana... Jest na to jakaś rada czy trzeba zaczynać od początku? Nie pamiętam jakie zadania zrobiłam, dużo tego nie było, ale nigdzie nie znalazłam informacji, żeby nie wykonywać konkretnych questów, bo mogą zablokować kolejne. Proszę o pomoc :)

Permalink

Cyrk można znaleźć: w Blackshire (otwarty w kwietniu), w Mire of the Dammed (sierpień) lub w Bootleg Bay (grudzień).


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 1.10.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Dziękuję za odpowiedź, korzystałam z pewnego źródła gdzie było napisane "Solution: Go into the main tent of Circus, talk to Nicolai, and return with him. While this quest is in progress, you cannot visit the castle. The circus is at Bootleg Bay (December-March), Blackshire (April-July), Mire of the Damned (August-November). " i szukałam w tych miejscach w podanych przedziałach czasowych i dlatego nie znalazłam :). Dziękuję jeszcze raz za pomoc.

Permalink

Gram w M&M 8 i mam następujący problem. Mam misję z zawieraniem przymierzy i gdy wykonam misję potrzebną do zawarcia przymierzy z kapłanami z Murmurwoods to drzwi do komnaty przywódcy nekromantów są zamknięte co uniemożliwia mi wykonanie misji dla niego. Próbowałem też robić na odwrót wykonując najpierw zadanie dla nekromantów i tym razem były zamknięte drzwi u przywódcy kapłanów. Co z tym zrobić? To jakiś błąd gry czy robię coś źle?

Permalink

Możesz zawrzeć przymierze tylko z jedną z tych dwóch organizacji. Albo przyłączysz do przymierza Świątynie Słońca albo Gildię Nekromantów.


Permalink

Czy w M&M3 da się jakoś unikać pułapek? Dopiero zacząłem grać, więc na razie spotkałem się tylko z ruchomymi toporami i za każdym razem, gdy stały mi na drodze przechodziłem przez nie. Przy okazji, czy da się otwierać też te zablokowane przejścia inaczej jak poprzez wyważanie? W ogóle zna ktoś jakiś dobry poradnik lub bardziej instrukcję? Bo chciałbym po prostu poznać możliwości gry i samemu dochodzić do tego, co najlepiej robić.

Permalink

Pułapek tego typu nie da się uniknąć. Trzeba sobie przygotować czary ochronne i leczące i iść dalej.
Ukryte przejścia też można "odkryć" tylko siłą.

Co do poradników, to kilka jest w języku angielskim - poszukaj wyrażenia "walkthrough" poprzez Google.
RPGShrine i Gamefaqs przychodzą mi na myśl.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.04.2012, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Jednak trochę poprawię tę wypowiedź.

Nie da się może uchronić od efektu pułapki jak już się na nią wejdzie (wtedy rzeczywiście przydadzą się tylko czary ochronne i leczące), ale da się uniknąć samego wejścia na pułapkę.

Pomogą tutaj czary Jump, Teleport i Etherlise, które pozwalają na "przeskakiwanie" pól z pułapkami.
Czar Etherlise jest też odpowiedzią na drugie pytanie i pozwala przechodzić przez zamknięte przejścia. Generalnie jednak z reguły wyważanie będzie częstsze i mniej problematyczne (chociażby pod względem klawiszologii - wystarczy klawisz B zamiast wybierania i rzucania czaru ;).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.04.2012, Ostatnio modyfikował: Acid Dragon

Permalink

Jeśli chodzi o poradniki, to ja korzystałem (w sumie ciągle korzystam ;) ) z tego, tego oraz tego. Polecam jednak zapoznać się tylko z częściami dot mechaniki i ewentualnie przejrzenie jakichś ogólnych porad. Przechodzenie tej gry samodzielnie daje ogromną satysfakcję. :)

Szczególnie warto, moim zdaniem, przejrzeć opisy czarów - nie zawsze ich działanie jest oczywiste, a niektóre zdecydowanie ułatwiają grę.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 4.04.2012, Ostatnio modyfikował: Kapoan