Co do pytania 97;
Mozna wybrac rzeczony Berserk z ksiegi i jesli wyskoczy ramka z info:
"To zaklecie na nikogo nie podziala" to bedziemy wiedziec, ze bohater posiada jeden z wymienionych artow.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.01.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
91. Skoro Pole Minowe jest czarem 4 poziomu to na miny odporne są Czarne i Złote Smoki.
Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 8.05.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz
Ale jak zdejmiesz ten artefakt to czary te również znikną, bo nasz heroes się ich nie nauczy, a tu chodzi o ich nauczenie się.
77. - Czy nie chodzi przypadkiem o grób Aragorna z wizji Arweny?
Wybacz, PenTus, tą okropną pomyłkę... Ale na następny raz nie sprowadzaj na ziemię tak ostro, ten wykrzyknik wygląda bardzo złowieszczo!
@PenTus, o wiele xP
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.04.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz
Kiedyś jak czytałem pytanie 77 (nie 79;P) to mi do głowy przyszły grobowce na które się natknąłem w książce Dana Browna - Kod Leonarda Da Vinci. Nie jestem pewien jakie on dokładnie opisywał grobowce, ale to były chyba grobowce Rycerzy Okrągłego Stołu - znajdujące się w jakieś katedrze czy coś. Z opisu w książce wydaje mi się, iż były bardzo podobne do Grobu Wojownika. Jednakże czytałem ją dość dawno i mogę się mylić.
@Kameliasz Czy teraz jest już lepiej? :P
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.04.2008, Ostatnio modyfikował: PenTus
Kameliasz, pole minowe to czar 3 poziomu. Co do smoków, racja, ale to mało, jest jeszcze parę jednostek :)
Co do pytania 77: to jest "wolne" pytanie, dajemy tutaj propozycje odpowiedzi :) Z grobowcami Rycerzy Okrągłego Stołu dość prawdopodobne, że to jeden z nich, dobrzy by było dać jakieś zdjęcie dla porównania :)
U... gafa :P Więc dojdą jeszcze Czerwone i Zielone Smoki... eee... Krasnoludy i Krasnoludzcy Wojownicy (Krasnoludy mają szansę 20%, Wojownicy 40% na uniknięcie złowieszczych i przerażających skutków nadepnięcia - dalej zwanych ZiPSN)..., stwory, których hero ma artefakt dający odporność na magię (od 5 do 30% uniknięcia ZiPSN) i wszyscy, którzy nie są na tyle głupi by wdepnąć na minę x]
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.04.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz
Krasnoludzka odporność ani pozostałe odporności nie zawierają się w tym, że będzie losowanie czy mina pod nim wybuchnie czy nie, bo zawsze wybuchnie, tak samo przechodząc przez ruchome piaski zawsze się tam zatrzyma. Chodzi tu o jednostki, które w naturalny sposób mogą po tych minach chodzić.
8. Można zabić Gryfy.
63. Teoretycznie ten bohater powinien pojawić się, gdy pojawią się przed nim wszyscy pozostali bohaterowie z początkowego miasta (jeśli ww. bohater był z początkowego miasta), a jeśli był z innej frakcji niż ta, którą zaczynaliśmy, to muszą chyba przelecieć przez Tawernę wszyscy bohaterowie z pozostałych miast.
EDIT: Co do pyt. 63 zakładam że nie kupujemy żadnych bohaterów, dopóki nie pojawi się ww. hero.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 8.05.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz
Kameliasz -> z 8. to nieźle to wymyśliłeś, i faktycznie można to zastosować do każdej jednostki :P
Wg mnie powinno być dodane do odpowiedzi.
Co do 63. to z bohaterami tej samej frakcji to na pewno masz racje, natomiast co do reszty herosów to będzie trzeba sprawdzić - wystarczy dużo złota, a przede wszystkim cierpliwości do dismissowania herosów.
PenTus
Kameliasz -> z 8. to nieźle to wymyśliłeś, i faktycznie można to zastosować do każdej jednostki :P
Wg mnie powinno być dodane do odpowiedzi.
Do KAŻDEJ, PenTusie, wystarczy odpowiednio duża ilość "naszych" i odpowiednio mała Gryfów.
Znów coś wymyśliłem:
Spotykają się dwaj bohaterowie. Jeden z nich ma naukę czarów na poziomie mistrzowskim. Jakich czarów, oprócz piąto-poziomoych nie będą mogli między sobą wymienić?
63.
Z tego co wiem, taki bohater którego nie zdążymy wykupić w ciągu tygodnia w którym uciekliśmy wraca do puli bohaterów ogólnie dostępnych i jego wylosowanie tzn. fakt, iż już w następnym tygodniu pojawi się w tawernie jest równa: 2/podzielić przez liczbę bohaterów ogólnie dostępnych dla danego scenariusza.
2 - dlatego, że dwóch bohaterów jest dostępnych w tawernie.
Jak wiadomo liczba bohaterów dla poszczególnych scenariuszy może się różnić w zależności od ustawień autora danego scenariusza.
Nie ma tu żadnych wyjątków - bohater wraca do puli ogólnie dostępnych i prawdopodobieństwo jego wylosowania jest równe wylosowaniu bohatera który jeszcze ani razu nie był dostępny (miał pecha w pewnym sensie:))
Dragonthan
Znów coś wymyśliłem:
Spotykają się dwaj bohaterowie. Jeden z nich ma naukę czarów na poziomie mistrzowskim. Jakich czarów, oprócz piąto-poziomoych nie będą mogli między sobą wymienić?
Takich:
1. Tych które już posiadają :)
2. Trzecio i czwartopoziomowych, bo nie jest powiedziane że mają mądrość na poziomie mistrzowskim i wogóle ją mają.
3. Takich które mają tylko z pomocą ksiąg zaklęć i magicznych zwojów.
tse tse
63.
Z tego co wiem, taki bohater którego nie zdążymy wykupić w ciągu tygodnia w którym uciekliśmy wraca do puli bohaterów ogólnie dostępnych i jego wylosowanie tzn. fakt, iż już w następnym tygodniu pojawi się w tawernie jest równa: 2/podzielić przez liczbę bohaterów ogólnie dostępnych dla danego scenariusza.
2 - dlatego, że dwóch bohaterów jest dostępnych w tawernie.Jak wiadomo liczba bohaterów dla poszczególnych scenariuszy może się różnić w zależności od ustawień autora danego scenariusza.
Nie ma tu żadnych wyjątków - bohater wraca do puli ogólnie dostępnych i prawdopodobieństwo jego wylosowania jest równe wylosowaniu bohatera który jeszcze ani razu nie był dostępny (miał pecha w pewnym sensie:))
Jeśli dobrze pamiętam (a nie jest to takie pewne), to na początku nowego tygodnia przynajmniej jeden z bohaterów jest z naszego zamku (dopiero po jego wykupieniu może pojawić się na jego miejscu heros z innego zamku).
tse tse
Takich:
1. Tych które już posiadają :)
2. Trzecio i czwartopoziomowych, bo nie jest powiedziane że mają mądrość na poziomie mistrzowskim i wogóle ją mają.
3. Takich które mają tylko z pomocą ksiąg zaklęć i magicznych zwojów.
4. Zaklęć z mapy przygód - nie można ich rzucać podczas walki (przynajmniej teoretycznie).
Avonu de Odihs
<[Jeśli dobrze pamiętam (a nie jest to takie pewne), to na początku nowego tygodnia przynajmniej jeden z bohaterów jest z naszego zamku (dopiero po jego wykupieniu może pojawić się na jego miejscu heros z innego zamku).
4. Zaklęć z mapy przygód - nie można ich rzucać podczas walki (przynajmniej teoretycznie).
Co do pierwszego - to niestety tak nie jest, że mamy bohatera z naszego zamku.
Zaklęcia z mapy przygód można jak najbardziej wymieniać.
Tse Tse
Co do pierwszego - to niestety tak nie jest, że mamy bohatera z naszego zamku.
Jak nie jak tak. Na początku nowego tygodnia dostajemy zawsze możliwość wykupu bohatera z naszego rodzimego, pierwszego, startowego zamku.
Dragonthan
Jak nie jak tak. Na początku nowego tygodnia dostajemy zawsze możliwość wykupu bohatera z naszego rodzimego, pierwszego, startowego zamku.
Dokładnie, a drugim jest losowy bohater z każdej frakcji oprócz rodzimej, pierwszej, startowej frakcji.
No tak, ale jak i ma dostępnych bohaterów z naszego zamku to wtedy jak to działa?
Właśnie tak jak napisałem :)