Imperium

Behemoth`s Lair

Extremalna wiedza o Heroes of Might and Magic III

Permalink
Co do artow to w podreczniku mowa jest o liczbie 64, ale teoria to co innego a praktyka tez, szczegolnie ze istnieje masa bledow w grze.

Co do pytania 97;
Mozna wybrac rzeczony Berserk z ksiegi i jesli wyskoczy ramka z info:
"To zaklecie na nikogo nie podziala" to bedziemy wiedziec, ze bohater posiada jeden z wymienionych artow.
Permalink
Błąd, wybierając czar Berserk taka informacja nam nie wyskoczy. Nawet jeśli przeciwnik będzie posiadał Order Męstwa lub Amulet Trzeźwego Umysłu. Dodatkowo jeśli mamy magię ognia na expercie, Berserk ma wtedy zasięg kilku pól, więc mimo posiadania przez przeciwnika artefaktów, będziemy mieli możliwość rzucenia czaru.

Co do tych artefaktów w sakwie (test ma mapie) wynik wynosi 64.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.01.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

91. Skoro Pole Minowe jest czarem 4 poziomu to na miny odporne są Czarne i Złote Smoki.

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 8.05.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Permalink

Ale jak zdejmiesz ten artefakt to czary te również znikną, bo nasz heroes się ich nie nauczy, a tu chodzi o ich nauczenie się.


Permalink

77. - Czy nie chodzi przypadkiem o grób Aragorna z wizji Arweny?
Wybacz, PenTus, tą okropną pomyłkę... Ale na następny raz nie sprowadzaj na ziemię tak ostro, ten wykrzyknik wygląda bardzo złowieszczo!
@PenTus, o wiele xP

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.04.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Permalink

Kiedyś jak czytałem pytanie 77 (nie 79;P) to mi do głowy przyszły grobowce na które się natknąłem w książce Dana Browna - Kod Leonarda Da Vinci. Nie jestem pewien jakie on dokładnie opisywał grobowce, ale to były chyba grobowce Rycerzy Okrągłego Stołu - znajdujące się w jakieś katedrze czy coś. Z opisu w książce wydaje mi się, iż były bardzo podobne do Grobu Wojownika. Jednakże czytałem ją dość dawno i mogę się mylić.

@Kameliasz Czy teraz jest już lepiej? :P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.04.2008, Ostatnio modyfikował: PenTus

Permalink

Kameliasz, pole minowe to czar 3 poziomu. Co do smoków, racja, ale to mało, jest jeszcze parę jednostek :)

Co do pytania 77: to jest "wolne" pytanie, dajemy tutaj propozycje odpowiedzi :) Z grobowcami Rycerzy Okrągłego Stołu dość prawdopodobne, że to jeden z nich, dobrzy by było dać jakieś zdjęcie dla porównania :)


Permalink

U... gafa :P Więc dojdą jeszcze Czerwone i Zielone Smoki... eee... Krasnoludy i Krasnoludzcy Wojownicy (Krasnoludy mają szansę 20%, Wojownicy 40% na uniknięcie złowieszczych i przerażających skutków nadepnięcia - dalej zwanych ZiPSN)..., stwory, których hero ma artefakt dający odporność na magię (od 5 do 30% uniknięcia ZiPSN) i wszyscy, którzy nie są na tyle głupi by wdepnąć na minę x]

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.04.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Permalink

Krasnoludzka odporność ani pozostałe odporności nie zawierają się w tym, że będzie losowanie czy mina pod nim wybuchnie czy nie, bo zawsze wybuchnie, tak samo przechodząc przez ruchome piaski zawsze się tam zatrzyma. Chodzi tu o jednostki, które w naturalny sposób mogą po tych minach chodzić.


Permalink

8. Można zabić Gryfy.

63. Teoretycznie ten bohater powinien pojawić się, gdy pojawią się przed nim wszyscy pozostali bohaterowie z początkowego miasta (jeśli ww. bohater był z początkowego miasta), a jeśli był z innej frakcji niż ta, którą zaczynaliśmy, to muszą chyba przelecieć przez Tawernę wszyscy bohaterowie z pozostałych miast.

EDIT: Co do pyt. 63 zakładam że nie kupujemy żadnych bohaterów, dopóki nie pojawi się ww. hero.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 8.05.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Permalink

Kameliasz -> z 8. to nieźle to wymyśliłeś, i faktycznie można to zastosować do każdej jednostki :P
Wg mnie powinno być dodane do odpowiedzi.

Co do 63. to z bohaterami tej samej frakcji to na pewno masz racje, natomiast co do reszty herosów to będzie trzeba sprawdzić - wystarczy dużo złota, a przede wszystkim cierpliwości do dismissowania herosów.

Permalink

PenTus

Kameliasz -> z 8. to nieźle to wymyśliłeś, i faktycznie można to zastosować do każdej jednostki :P
Wg mnie powinno być dodane do odpowiedzi.

Do KAŻDEJ, PenTusie, wystarczy odpowiednio duża ilość "naszych" i odpowiednio mała Gryfów.

Permalink

Znów coś wymyśliłem:

Spotykają się dwaj bohaterowie. Jeden z nich ma naukę czarów na poziomie mistrzowskim. Jakich czarów, oprócz piąto-poziomoych nie będą mogli między sobą wymienić?


Permalink

63.

Z tego co wiem, taki bohater którego nie zdążymy wykupić w ciągu tygodnia w którym uciekliśmy wraca do puli bohaterów ogólnie dostępnych i jego wylosowanie tzn. fakt, iż już w następnym tygodniu pojawi się w tawernie jest równa: 2/podzielić przez liczbę bohaterów ogólnie dostępnych dla danego scenariusza.
2 - dlatego, że dwóch bohaterów jest dostępnych w tawernie.

Jak wiadomo liczba bohaterów dla poszczególnych scenariuszy może się różnić w zależności od ustawień autora danego scenariusza.

Nie ma tu żadnych wyjątków - bohater wraca do puli ogólnie dostępnych i prawdopodobieństwo jego wylosowania jest równe wylosowaniu bohatera który jeszcze ani razu nie był dostępny (miał pecha w pewnym sensie:))


Permalink

Dragonthan

Znów coś wymyśliłem:

Spotykają się dwaj bohaterowie. Jeden z nich ma naukę czarów na poziomie mistrzowskim. Jakich czarów, oprócz piąto-poziomoych nie będą mogli między sobą wymienić?

Takich:

1. Tych które już posiadają :)
2. Trzecio i czwartopoziomowych, bo nie jest powiedziane że mają mądrość na poziomie mistrzowskim i wogóle ją mają.
3. Takich które mają tylko z pomocą ksiąg zaklęć i magicznych zwojów.


Permalink

tse tse

63.

Z tego co wiem, taki bohater którego nie zdążymy wykupić w ciągu tygodnia w którym uciekliśmy wraca do puli bohaterów ogólnie dostępnych i jego wylosowanie tzn. fakt, iż już w następnym tygodniu pojawi się w tawernie jest równa: 2/podzielić przez liczbę bohaterów ogólnie dostępnych dla danego scenariusza.
2 - dlatego, że dwóch bohaterów jest dostępnych w tawernie.

Jak wiadomo liczba bohaterów dla poszczególnych scenariuszy może się różnić w zależności od ustawień autora danego scenariusza.

Nie ma tu żadnych wyjątków - bohater wraca do puli ogólnie dostępnych i prawdopodobieństwo jego wylosowania jest równe wylosowaniu bohatera który jeszcze ani razu nie był dostępny (miał pecha w pewnym sensie:))

Jeśli dobrze pamiętam (a nie jest to takie pewne), to na początku nowego tygodnia przynajmniej jeden z bohaterów jest z naszego zamku (dopiero po jego wykupieniu może pojawić się na jego miejscu heros z innego zamku).

tse tse

Takich:

1. Tych które już posiadają :)
2. Trzecio i czwartopoziomowych, bo nie jest powiedziane że mają mądrość na poziomie mistrzowskim i wogóle ją mają.
3. Takich które mają tylko z pomocą ksiąg zaklęć i magicznych zwojów.

4. Zaklęć z mapy przygód - nie można ich rzucać podczas walki (przynajmniej teoretycznie).


Permalink

Avonu de Odihs

<[Jeśli dobrze pamiętam (a nie jest to takie pewne), to na początku nowego tygodnia przynajmniej jeden z bohaterów jest z naszego zamku (dopiero po jego wykupieniu może pojawić się na jego miejscu heros z innego zamku).

4. Zaklęć z mapy przygód - nie można ich rzucać podczas walki (przynajmniej teoretycznie).

Co do pierwszego - to niestety tak nie jest, że mamy bohatera z naszego zamku.

Zaklęcia z mapy przygód można jak najbardziej wymieniać.


Permalink

Tse Tse

Co do pierwszego - to niestety tak nie jest, że mamy bohatera z naszego zamku.

Jak nie jak tak. Na początku nowego tygodnia dostajemy zawsze możliwość wykupu bohatera z naszego rodzimego, pierwszego, startowego zamku.


Permalink

Dragonthan

Jak nie jak tak. Na początku nowego tygodnia dostajemy zawsze możliwość wykupu bohatera z naszego rodzimego, pierwszego, startowego zamku.

Dokładnie, a drugim jest losowy bohater z każdej frakcji oprócz rodzimej, pierwszej, startowej frakcji.

Permalink

No tak, ale jak i ma dostępnych bohaterów z naszego zamku to wtedy jak to działa?

Właśnie tak jak napisałem :)