<[Ptys: rzecz raczej dotyczy małej lub całkowitego braku informacji na temat gry,
nie każdy wie co miał namyśli twórca gry i czasem nasze działania mogą zawieszać grę ale jest to raczej spowodowane kolejnością lub nieodpowiednią czynnością na mapie (...)]>
Sorry, ale...
Alchemik
imperium: "Nowa Kampania" /
A ja tak bez związku z propozycją kampanii, a więc i tematem, [b]za co wielkie pardon[/b], mam pytanie do historyków i biegłych w dziedzinie. :)
W pierwszych wersach Chronologii Świata M&M (w linku powyżej) jest informacja o tym, że "(Starożytni) przepędzili Władców (Żywiołów) na...
imperium: "Nowa Kampania" /
To wiele wyjaśnia. Wielkie dzięki ! ;)
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Oprawione oko smoka x 2 => +2 do ataku i obrony
Artefakty generujące złoto i surowce (z wyjątkiem płaszcza oczywiście), a więc:
- mieszek, sakiewka, sakwa, tygiel i wozy (maks. x 5)
- pierścienie (maks. x 2)
Skorzystam z okazji i przypomnę jedno z moich pytań zakopanych na str. 31....
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Nie chciało mi się szukać pełnych nazw artefaktów. :P Oczywiście te generujące minerały.
Zatem raz jeszcze i dokładniej:
- Oprawione oko smoka (x 2 => +2 do ataku i obrony)
- Pierścień płonącej siarki i Pierścień nieskończonych bogactw,(x 2 => 2 siarki/klejnoty dziennie)
-...
osada: "Ulubiony poeta, ulubiony wiersz" /
Czy można wiedzieć dlaczego usunięto ostatnie wpisy - w tym i mój - z wybraną poezją jednego z moich ulubionych poetów - J. Tuwima ?
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Ilość Ifrytów w "stacku" nie ma wpływu na siłę tarczy. Liczy się ilość ubitych i w ten sposób zadanych obrażeń. I tak np. grupa Archaniołów atakujących 20 czy 100 Ifrytów poniesie te same straty od Tarczy Ognia, ale już atakując ostatniego, "rannego" Ifryta o HP równym 40 pkt...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Dokładnie tak, Alistair.
A streszczenie... bo ja wiem, wzór możnaby zapisać tak:
Obrażenia Tarczy Ognia (Ifryt) = 0.2 * Obrażenia (zadane Ifrytom) / (1-a)*(1-b)*(1-c)…
gdzie a, b, c itd. odpowiadają redukcjom obrażeń/bonusom do obrony. Jakiś mogłem pominąć, ale istotne w...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Alchemiku jeżeli podajesz jakikolwiek wzór to powinieneś udowodnić go liczbami, testami które przeprowadziłeś i powinny one być dokładne.]>
Grunthorze, udowodniłem to na trzech przykładach (patrz ostatnie 2 wpisy). Twoje założenia nie sprawdziły się w normalnej grze, ponieważ...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Takowa hybrydyzacja nie zachodzi. :)
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Pozwolę sobie zacytować moją odpowiedź do Kalidora, dwie strony wstecz:
Kalidor:
"co tydzień pierwszy bohater musi być z twojego miasta."
Alchemik:
"...pod warunkiem, że rozpocząłeś grę tym miastem. Decydują o tym warunki startu. W przypadku, kiedy zaczynamy bez miasta...
osada: "Nowe Szaty Imperium" /
Powiem tak: będę tęsknił za starą szatą. :)
Cóż, przyjdzie przywyknąć.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Pytanie krótkie, ale czy doczeka się jednoznacznej odpowiedzi... W grę wchodzi tak wiele czynników, jak atak i obrona bohaterów, siły armii, parametry i specyfika ataku jednostki, zaklęcia, wreszcie przebieg walki, że należałoby chyba rozpatrywać poszczególne scenariusze z osobna. :)...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Dlaczego oślepiony, wystarczy mizerny klon. :) Korzystniej zaatakować jednego choćby strzelca niż kopię kilku krasnoludów czy kilkudziesięciu chłopów. Można zapytać: "po co komu taki klon ?" :) - ja chciałem jedynie powiedzieć, że nie zawsze [u]musi[/u] on być tym "primary target"....
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Yarzapp: W sumie to pewności nie mam, ale wydaje mi się, że AI ma ustawiony priorytet walenia w klony, więc balista będzie naparzać w klona, choćby to był sklonowany jeden chłop (...)]>
Nie ma żelaznej reguły. [url=http://www.youtube.com/watch?v=gGISc-QNkVI]Test[/url].
osada: "Jak tam wasze oceny?" /
Szkoła, kiedy to było... ;)
Na studiach były 3 oceny, większość kursów zaliczyłem na najwyższą (VG).
I tak nie czerpię korzyści z wyuczonej profesji od kilku ładnych lat. :)
imperium: "Błędy w Heroes VI" /
Jednym z najbardziej irytujących mnie [u]partactw[/u] w MMH6 jest brzmienie jednostek podczas przyśpieszonej (do prędkości grywalnej) walki. Te piski, kwiki i miauki są tragikomiczne. :) W skrócie rozchodzi się o to, że głosy przypisane animacjom zmieniają [i]pitch[/i] przy zmianie...
imperium: "Błędy w Heroes VI" /
<[Avonu: A nie jest to przypadkiem tak zrobione, że animację stwora i jego dźwięk wrzucono do jednego pliku i to właśnie ten plik jest skalowany?]>
Tak jest na pewno, z tym tylko, że dźwięk nie jest skalowany. W tej chwili to jak przyśpieszenie obrotów gramofonu z 33¹/3 do 78 rpm....
imperium: "[Heroes IV] Modding - dyskusja" /
Brawo. :)
Niestety, u siebie nie mogę uruchomić (0xc0000005 error).
Przepisałem h4r-ki i odpaliłem z h4mod. Bohaterowie są dostępni, opisy budynków zmienione, ale rekrutuję impy, cerbery, diabły...
Coś nie tak robię ? ;)
imperium: "[Heroes IV] Modding - dyskusja" /
Start z 'h4-necro' wywala powyższy błąd. Musi u mnie coś...