Imperium

Behemoth`s Lair

Alchemik

Właściwie Twoją odpowiedź już możnaby uznać za prawidłową, tylko dlaczego... :) Miejmy to już z głowy: kogo należy puścić "przodem" ?
<[Corwin: Przodem puszczamy chłopa lub mumie.]> Dokładnie. Mając w armii autochtonów (z terenu "karnego") i jednostki neutralne, można uniknąć kary za tych drugich stawiając ich na przedzie, tj. od lewej, niekoniecznie w pierwszym slocie.
Zastanawiałem się nad pyt. 109 -> Nie wyklucza ono pojedynku z bohaterem komputerowym, więc dopuszczam sytuację, gdy Drzewiec/Ent zostanie zablokowany za wozem z amunicją lub namiotem. Hipnozą przejmujemy kontrolę nad jednostką blokującą, następnie wiążemy ją atakiem na drzewa...
Jak najbardziej spełnia. Umknęło mi nawet wykluczenie ewentualności tak oczywistej, jak spacer drogą (patrz odpowiedź Ghulka), acz szlakiem śmiga się dalej niż to podane w pytaniu. ;) Wracając do pyt. 109, przychodzi mi na myśl jeszcze inne zdarzenie, które powoduje totalny...
<[Yarzapp: Ta, spróbuj tego dokonać bez oślepienia...]> Okee, spróbowałem. ;) [url=http://www.youtube.com/watch?v=i_8hZZxGuLc]"Tak to się robi"[/url] ...z dedykacją. :)
<[Yarzapp: Rozumiem, że jest to poziom trudności 80-100%. Na wyższym poziomie trudności stwory potrafią odejść od hydry, aż zostanie przy niej jeden stack i wtedy ten jeden stack zaatakuje, a po zdjęciu przezeń kontry rzuci się na hydrę reszta.]> Dokładnie tak. Wszak nie...
Nie jestem pewien, Skrzypiec, czy dobrze odebrałem Twój zamysł, ale pojedynczego bohatera można zamknąć (i wprowadzić do gry) np. Strażnikiem misji żądającym danego surowca w kosmicznej ilości. "Dies irae" :) ustalamy zdarzeniem czasowym mapy (odpowiedni zastrzyk tegoż surowca dla...
No, przynajmniej zanim je zdobędzie. :) Widać potraktowałem "w tym momencie" mniej/zbyt mało dosłownie. :) A zsynchronizować to na tip-top, ufff...
System bramek ma jednak jedną, istotną wadę: wzbudza podejrzenia, a nawet demaskuje co się święci. ;) Tym samym element zaskoczenia pryska. A może coś prostszego, jak na [url=http://i51.tinypic.com/2u8yweq.jpg]obrazku[/url] ? Komputer otworzy więzienie dopiero po śmierci ósmego...
Jedna reguła jest taka, ze każdy gracz może mieć ośmiu aktywnych bohaterów. Druga, że AI, gdy tylko jest okazja, połaszczy się na dodatkowego, darmowego. :) Masz ukrytych siedmiu bohaterów - sześciu "nieczynnych" oraz jednego, który przy pierwszej sposobności uwolni kolejnego z...
<[Skrzypiec: Tylko tym ukrytym kolesiom w podziemiach muszę postawić całun ciemności, żeby zasłonili się i nie przeszkadzali po tym, jak Gracz znajdzie kartografa (...)]> W ogóle nie musisz ich ujawniać, o ile wizyta u [u]obu[/u] kartografów nie jest absolutnie konieczna. I raczej o...
<[Mosqua: Prawdą jest to, że 70% społeczeństwa polskiego nie rozumie w znacznej części tekstu pisanego.]> Można poznać zródło tej "prawdy" ? <[Mosqua: Jak była mowa w poprzednim zdaniu - politycy to cwaniacy, złodzieje, zboczeńcy i karierowicze.]> Mowa, owszem, ale i trawa....
Mosqua, "polityk-idealista" budzi we mnie niepokój. :) W najlepszym razie ambiwalentne odczucia. Tak czy inaczej, wrzucanie wszystkich aktorów sceny politycznej do jednego wora i określanie ich mianem kombinatorów, złodziei i zboczeńców uważam za niepoważne. Okee, proweniencja prof....
Mnie, w tego typu ewaluacjach, ocenę jakości gry zawsze mąci jej wartość sentymentalna. :) Weźmy HoMM I. Jakkolwiek prymitywna, dostarczyła mi niebokrotnie większą porcję rozrywki od np. części piątej. <[Fentrir: Teraz jest część szósta i to przed nią stoi próba - czy...
<[Tarnoob Jedwabislav: Banał ten rodzi jednak pytanie: czy jest to mandatem na ignorancję?]> Tak. Wszyscy z tego mandatu korzystamy, bowiem wszyscy jesteśmy ignorantami. :) Lwia część ludzkości, ze mną włącznie, przejawia monstrualną niewiedzę. Czasem dopada mnie refleksja, iż...
Mogą być chronione Mocą Ojca Smoków. Na marginesie, jednostki teleportowane na minę zaklęciem Teleportacja mają chwilową odporność - nie spowodują eksplozji, o ile nie zakończą tury na minie.
Well, może się trafić Forteca usytuowana na Przeklętej ziemi. Nic innego nie przychodzi mi na myśl. :) [color=green]DRAG: no i sprawa rozwiązana :)[/color]