Witam wszystkich :) Z miejsca pokornie oznajmiam, że ledwie zacząłem zgłębiać informacje nt. najnowszej odsłony, dlatego wybaczcie, że będzie raczej z grubsza i nie do końca podług powyższego szablonu. Chciałem głównie poruszyć najbardziej dotychczas frapującą mnie "innowację",...
Alchemik
imperium: "Przedpremierowe odczucia" /
<[Acid Dragon: PS. Brak polskich znaków poza "ó" w Twym poście to kwestia systemowa, czy złego przyzwyczajenia? Jeśli systemowa, to z reguły wystarczy zmienić ustawienia klawiatury, a my nie musielibyśmy się czasami wysilać, żeby Cię zrozumieć.]>
Niestety, "kwestia systemowa" w...
imperium: " Jak to się stało, że zacząłeś..." /
Z serią M&M zetknąłem się gdzieś na początku lat 90-tych, jeszcze na Amidze 500. Z pewnością nie zaparła tchu, pamiętałbym. Dopiero po latach, grając w pożyczoną od kumpla grę (jakieś tam sobie "aż miło, musisz spróbować!") w pamięci ożyły znajome twarzyczki bohaterów. I...
imperium: "King's Bounty: The Legend" /
Pozwolę sobie dołączyć do grona zauroczonych klimatem nowej inkarnacji King's Bounty :) Moje zdanie odnośnie porównań z HV... Pomijając oczywiste między nimi różnice powiem tylko, że Nivalowy twór może [b]pomarzyć[/b] o atmosferze i komforcie gry, jakie oferuje KB. Tymczasem nie...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Jeszcze Water Walk i będzie komplet :)
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Kilka słów o jednostkach Lochu - tylko te przejrzałem:
- w opisie Meduzy, wśród jednostek odpornych na jej umiejętność brak Troglodyty (aczkolwiek w jego opisie widnieje info o rzeczonej odporności). Jako jedyna jednostka niewrażliwa na meduzie sztuczki winien tam figurować na...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
[quote=]Wg moich testów nie działa na żadnego.[/quote]
Działa na Kościane, Upiorne, Czarodziejskie, Rdzawe i Kryształowe (i to z tym samym prawdopodobieństwem, wrodzone 20% odporności na magię nie chroni ich przed umiejętnością Meduzy/Bazyliszka). Właśnie przetestowałem -...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
Krótko: czas trwania tur AI na mapach formatu XL i wyżej. Czas liczony w minutach. Nie denerwuje, a czyni rozgrywkę od ledwie po praktycznie niegrywalną.
Przyjemne czytanie! :) Grafa, niedbale rzekłszy, nie szturcha mego bezguścia, aliści dziewczę z reklamy odplamiacza ma się do reszty niczym siodło do świni.
Głównie interpunkcja, która miejscami boleśnie kuleje, domaga się korekty. Z rzadka uświadczysz skuchę ortograficzną,...
osada: "Poznaj siebie - testy osobowości" /
Mnie także niebieski, chociaż "niezbyt lubię" nim grać. Wahałem się przy jednej odpowiedzi. Mogła zaważyć. :P
imperium: "Doświadczenie bohaterów" /
<[Dobrze pamiętałeś, sprawdziłem sobie w walce. 1 hero dostał 282 a dwóch po 141.]>
Tylko dlatego, że byli tego samego poziomu. O ile mnie szare nie zawodzą, algorytm dystrybucji doświadczenia [u]bitewnego[/u] :) jest bardziej złożony, bowiem znaczenie mają zarówno ilość, jak i...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
<[LPPC czarnego smoka to około 309. Jak to wyliczyłem ? W edytorze wziąłem losowego potwora poziomu 4 i w maksymalnej jak i minimalnej sile wpisałem 32767 (max dla armii z edytora) to wyszło mi 106 czarnych smoków. Podzieliłem 32767 przez 106 i wyszło właśnie 309 i kilkanaście cyfr po...
imperium: "Pytania i problemy" /
<[ Np. aby Zdzisław Wodecki (...) ]>
Hy hy, widzę, że nie jestem osamotniony w nazywaniu go Zdzisławem. Od zawsze bardziej pasował mi jako Zdzisiek. :)
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Postaram się uzupełnić specjalności bohaterów (pyt. 98 ):
Adela - bonus do obrażeń = obrażenia podstawowe* x 0,03 x poziom bohatera / poziom jednostki.
* obrażenia zadane z Błogosławieństwem tego samego poziomu dla bohatera bez omawianej specjalności (lub Adeli lvl 1) i z...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Ghulk: Jeden idzie drogą.]>
To już byłoby zbyt łatwe. :) Poruszają się po tym samym gruncie. Załóżmy, że zaczynają ruch z tego samego punktu na mapie i zamierzają pokonać dokładnie ten sam odcinek.
<[Ghulk: W WoGu zdarza się taki błąd przy niszczeniu miast, w SoD nic nie...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Kameliasz: Pierwszy idzie na skos? :)]>
Nie, nie. :) Mają do przebycia dokładnie ten sam odcinek. Idąc na skos pierwszy pokona siedem, a drugi dziesięć pól.
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
<[Kameliasz: Alchemiku, czy możesz sprecyzować to "powyżej pół miliarda"? Tymczasowo uznam tę odpowiedź, jednak wolałbym dokładną :) ]>
Musiałem znaleźć czas, by sprawdzić dokładną liczbę. :) Maksymalny PEONs, na który zezwala edytor to 536870911 i tej wartości armia pojawi...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Kalidor: Czy oni tylko startują na bagiennym czy też dalej nim podążają? Bo może czepiam się ale jeżeli by tylko startowali na bagnie to mogliby przechodzić przez inne tereny i w ogóle (i wtedy ten drugi teren jest rodzimy dla bohatera z gnollami itd)]>
Ruch zaczynają i kończą...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Dragonthan: Drogi Alchemiku, pytanie jest chybione ze względu na jednostki jakimi dysponują bohaterowie. Na bagnach nie mają kar ruchu tylko ci bohaterowie, którzy w swojej armii mają tylko i wyłącznie jednostki z cytadeli. W podanym przez ciebie przykładzie są jednostki mieszane. W...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Yarzappie, nawet jeżeli tych Mumii ma 2k ? ;) Zapewniam Cię, że nikogo nie potrzebuje usuwać.
<[Irydus: Krótko mówiąc, z twoich wypowiedzi idzie wywnioskować, że jednostki neutralne takie jak chłop, mumia, strzelec czy czarodziej nie dają kary za ruch, czy żeby ładniej powiedzieć...