Oczywiście :P. W przeciwnym wypadku nawet bym sobie tym nie zawracał głowy.
[Heroes IV] Modding - dyskusja
Taro /
Minotaury powinny być szybkie tak jak dawniej. Chłopi powinni mieć duży przyrost. Kusznicy - mniejszy przyrost, ale na Boga, większe obrażenia! Mnisi - jeżeli jakimś cudem się da, to dać kilka czarów, ale zmniejszyć wartości bojowe. Ogrzy magowie - nie wiem co, ale niech staną się w końcu do czegoś przydatni! Harpie - obrażenia + 1 pkt. Nagi - więcej życia i niech będą szybsze. Tytani - da się zrobić odporność na czary umysłu? Cerbery - więcej życia. Wampiry - zmniejszyć atak i obronę.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.07.2010, Ostatnio modyfikował: Taro
Mosqua /
Co do przydatności ogrów, to wystarczy zmniejszyć amunicję cyklopów np. do 4 oraz odjąć im nieco obrażeń. Aby zwiększyć przydatność Nag usunąć klonowanie u dżinów. Minotaurom można by dodać podwójny atak. No i w ogóle, jak wpakujesz gdzieś neutralnych to zwiększyć im ruch na mapie świata (bo teraz większość ma żałośnie niskie). I na pole grunwaldzkie - NIE dla chłopów w mieście!
@Taro. Można dodać niewrażliwość na magię umysłu, poprzez zrobienie z nich mechanusa bądź zdechlaka. Inaczej się nie da.
Co do Face Tool. Aby program uruchomić potrzeba go wpakować do folderu c:/modding/facetool Potem zrobić portret na 82x82 piksele, skopiować, dać "Paste" i kliknąć na zatwierdzenie pod ceną. A oto twór końcowy.
Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 3.07.2010, Ostatnio modyfikował: Mosqua
Hellburn /
Mosqua:
Próbowałem różnych kombinacji folderowych - na dwóch komputerach! I wynik jest ten sam. Nawet na oficjalnym forum Equilibrisa nie znają odpowiedzi.
Skoro Tobie ten program działa, może mogłabyś dla mnie wrzucić parenaście portretów, a potem odesłać zmodyfikowany plik mailem?
Then again, maybe not.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.07.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn
Mosqua /
Możesz dać. Meile znasz.
EDIT: A o to efekt pracy, gdy nie co przysiadłam to paintu.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 3.07.2010, Ostatnio modyfikował: Mosqua
Taro /
Jaki format tego portretu? Gdzie go skopiować?
EDIT: spoko, dałem radę.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.07.2010, Ostatnio modyfikował: Taro
Hellburn /
Podziękowania dla Mosquy za pomoc przy modzie.
Then again, maybe not.
Świetna robota!
Aż dziwne, że nikt na to nie wpadł wcześniej. Mam tylko prośbę, cobyś dokładniej nieco opisał "znane błędy" po polsku. Na ile są krytyczne, tudzież psujące zabawę/balans?
Hellburn /
Jedyne błędy jakie udało mi się znaleźć:
- Diabły rzucają terror (czar Mrocznego czempiona), a Upiorni rzucają przyzywanie demona (czar Diabła). Jeżeli nie będzie się dało tego zmienić, rozważam zamianę tych umiejętności na jakieś inne.
- By zamienić jednostki w siedliskach na mapie przygód trzeba było "zamienić jednostki miejscami", tak więc jeżeli na liście nekromancji (alt+e) mieliśmy opcję by wskrzeszać zombie, teraz możemy wskrzeszać impy (co wynika z podmiany zombie z impami w siedliskach). To samo tyczy się cerberów. Nie wiem czy upiornych też można wskrzeszać - jeśli tak, to do wyboru będziemy mieć diabły.
Chciałbym kiedyś w przyszłości to naprawić + dodać do listy jadowite pomioty (i upiornych, jeśli jeszcze ich nie ma).
- Ten "błąd" jest dosyć oczywisty: Z powodu braku grafik, zombie będziemy rekrutować w budynkach impów, mumie w budynkach cerberów itd. Chodzi o siedliska zarówno w zamku, jak i na mapie przygód.
Then again, maybe not.
Alchemik /
Brawo. :)
Niestety, u siebie nie mogę uruchomić (0xc0000005 error).
Przepisałem h4r-ki i odpaliłem z h4mod. Bohaterowie są dostępni, opisy budynków zmienione, ale rekrutuję impy, cerbery, diabły...
Coś nie tak robię ? ;)
Hellburn /
Nie odpalasz gry przez h4mod.exe tylko przez h4-necro.exe. Jeżeli nie działa, to nie wiem co jest przyczyną, ale na pewno nie są to pliki moda. SOA#1 - u mnie działa.
Then again, maybe not.
Alchemik /
Start z 'h4-necro' wywala powyższy błąd. Musi u mnie coś...
Sawyer /
Gratulacje Hellburnie!
Wreszcie ktoś oddzielił te dwie frakcje, ja tylko znajdę czas to moda wytestuje.
Mam też takie pytanie, był bodajże jakiś Czech który robił to samo, osobną Nekropolie ale i też nowe Inferno! Nawet zrobił grafikę miasta na mapie. (Tą pierwotną, bez Fortu)
I tu pytanie, ma ktoś może linka do jego strony WWW? Kiedyś patrzyłem na jego stronę i bodajże szukał współpracy, no ale na obecną chwile nie mogę znaleść tej strony.
Mosqua /
Rozdział był wykonywany już wiele razy (BWBmod; MyMod BAD'a i kilka innych nonejmowych), ale pierwszy raz dokonano też podmiany portretów herosów (poprzednikom było to raczej obojętne, że wyrzucono jednostki demoniczne a herosi zostali).
Saw - on nie zrobił nowego Inferna, ale próbuje zrobić. Ma modele, ale nie może je zapisać w formie odczytania przez program. A jeżeli nie możesz znaleźć linku to słabo szukasz, bo jest w tym temacie, stronę wcześniej. A tutaj strona (przypominam, że poprawnie się otwiera tylko w IE).
Alchemik - błąd ten wyskakuje mi, kiedy próbuję dla stwora z 3 umiejętnościami napisać, że ma 4 umiejętności. Zatem to nic z naszej strony.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.02.2012, Ostatnio modyfikował: Mosqua
Witam. Czy jest możliwość zrobienia moda, który zmieniałby dzienny przyrost jednostek, na rzecz tygodniowego, tak jak w poprzednich częściach cyklu i następnych. Pozdrawiam.
Mosqua /
Nie da się.
Agon /
A jest możliwość zrobienia moda, który sprawiłby, że bohaterowie nie braliby udziału w walce, a jednostki same nie mogłyby się ruszać po mapie bez bohatera jak w H3?
Mosqua /
Nie da się.
Agon /
A można usunąć te dziwne zależności pomiędzy frakcjami i normalnie wprowadzić nowe miasto?
Mosqua /
Nie da się.
Nie da się przerobić H4 na H3.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.02.2012, Ostatnio modyfikował: Mosqua