Imperium

Behemoth`s Lair

Ulubiony zamek

Twój ulubiony zamek to:

  • Inferno
  • Academy
  • Dungeon
  • Fortress
  • Sylvan
  • Haven
  • Necropolis
Permalink

Konstruktor

Lakshmi: Wprawdzie wygląd niektórych jednostek jest dość dziwny (np. cerbery bardziej przypominają mi koty i łasice)

O, a to dlaczego?

Też odnoszę podobne wrażenia ;) Dość trudno powiedzieć...Ale chyba przez ten długi ogon i pysk bardziej przypominają mi koty w rodzaju pumy ,niż psa z piekła rodem :D


Permalink

Ja lubie Akademie i Nekropolis, a nie lubie i żadko gram Inferno

[Klej]

Nie lubie Inferno bo:
-Dwa stwory strzelają,
-Słabe jednostki (tylko czarci lord jest dobry),
-Wszystko tam strasznie drogo,
-Arczydiabeł jast słabszy od wszystkich 7 lvele (tylko te widmowe smoki do kitu).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.06.2009, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Oooo-ooo! Będę musiał zaprotestować ;)

Cyrax

Nie lubie Inferno bo:
-Dwa stwory strzelają,

Strzela tylko jeden stwór - Sukkubus ;)

-Słabe jednostki (tylko czarci lord jest dobry),

Co do czarta się zgadzam. Ale nie zapominajmy o cerberach, sukkubach i zmorach. Pierwszy atakuje blokując kontratak i to trzy jednostki! Sukkuby zadają sensowne obrażenia a ulepszenie razi kilku wrogów- to już jest coś ;) A Zmory to bardzo szybkie jednostki. Pierwsze docierają do wroga, obniżają morale i wzbudzają panikę. Problem w tym ,że trzeba stosować inne taktyki jak gra się Inferno.Trzeba atakować szybko i na początku.Bo długa walka powoduje spore straty.

-Wszystko tam strasznie drogo,

A gdzie nie jest, a gdzie nie jest...:P

-Arczydiabeł jast słabszy od wszystkich 7 lvele (tylko te widmowe smoki do kitu).

Też protestuje. Statystyki niezłe ,a przywoływanie Czartów nie raz uratowało mi tyłek w trudnych bitwach ;)


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 10.06.2009, Ostatnio modyfikował: Shaggy

Permalink

Ulubiony zamek to: nie mam jednego a konkurują: nekropolia[nekropolis dla tych co nie wiedzą]
powody:
klimat NEKROMANCJA ogólnie magia ,jednostki średnie czyli liczebność. X atak +magia=uderzanie lepsze niż w lochu+magia = zmiatanie każdej armii z ziemi

drugie to: sylwan
powody: wymienię zalety jednostek to zobaczycie[daje te jednostki które zawsze mam w armii]
- Driada:symbioza[z jakimikolwiek drzewcami dają super duet]
- Tancerz wojny:taniec wojny[wszystkie przyległe jednostki atakowane]
- Wielki łowczy: podwójny strzał[duża odległość:normalne obrażenia mała: podwójne]
- Wielki[albo wielce]druid:przelanie mocy,magia[+15 many dla bohatera jeśli druid nie czaruje]
co jest dalej?.... eeeeee ten no... mam!
- Biały jednorożec:dziecko światła[albo słońca .neo też może być]bo każdy czar światła który wspomaga działa na niego
- Ent:zapuszczenie korzeni ,oplatające korzenie[1:super obrona (raz miałem 100 kilka)i nieograniczony kontr atak 2:nie trzeba tłumaczyć]
- a smoki wybieram raz jedne raz drugie ale i tak są "spoko"

zamek3
:akademia:wszech wiedza i takie sobie jednostki

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 15.06.2009, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Ciężko mi wybrać ulubiony zamek, ale chyba zdecyduje się na akademie. Czemu? otóż:

1. lubię strzelać, a tam jest najwięcej jednostek strzelających ( jeśli liczyć ulepszenia i zwykłe stwory jest ich tam 5 rodzajów)
2. czarować tez lubię więc wybór jest prosty (jedyne co konkuruje z akademią w tej dziedzinie to chyba tylko lochy)
3. wytrzymałe stwory, oprócz dżinów niestety które bardzo często giną jako pierwsze(według mnie żaden zamek nie ma tyle HP razem jak akademia)
4. uwielbiam też jednostki magiczne, a więc dżiny i magowie( w innych zamkach też są oczywiście, ale nie ma chyba aż takiej palety wyborów)
5. bardzo przydatna i ciekawa zdolność rasowa, tworzenie artefaktów dla potworów. Bardzo przydatne w walce, chociasz trochę kosztuje:P ( jedyne co w tej kwestii konkuruje z akademią to chyba tylko nekropolis i ich zamiana stworów w nieumarłych)

Tak więc w pierwszym punkcie mojej wypowiedzi chyba żaden zamek nie może się z nimi równać(jedynie Sylwan trochę ich dogania)
W drugim punkcie jak już napisałem mogą to być lochy lub ewentualnie nakropolis
Natomiast w trzecim punkcie, według mnie, tylko przystań i sylwan może się z nim równać
Co do czwartego punktu dużo jednostek magicznych( tj. 4+ ) nie ma żaden inny zamek
Jeśli chodzi o punkt 5 to ciekawą zdolność mają także: Nekropolis i przystań:D

Jak widać sama akademia ma tyle plusów ile inne zamki razem wzięte. Ale to tylko moje zdanie. Chciałbym tez tylko podkreślić że jedyny zamek który, według mnie, nie ma żadnych dobrych stron to Inferno

Permalink

Oczywiście że Heaven. Klimat krzyżowców, paladynów i inkwizytorów jest nie do przebicia. Największą wadą tego zamku jest jednak słaby talent rasowy - trening, chyba najgorszy w HoMM V.

Permalink

Tomok

Największą wadą tego zamku jest jednak słaby talent rasowy - trening, chyba najgorszy w HoMM V.

Tylko w przypadku zainstalowania dodatku bądź patchów do podstawki. Nie widzę nic słabego w przeszkoleniu sobie 100 chłopów na 100 łuczników, a potem strzelców wyborowych.
Oczywiście jest także kwestia złota, ale nic za darmo.


Permalink

Konstruktor

Oczywiście jest także kwestia złota, ale nic za darmo.

Nic za darmo? Nekromanci mają za darmo wskrzeszane jednostki, inferno bramę itp. A do efektywnego wykorzystywania treningu trzeba dobrze rozwiniętego bohatera, dwóch budynków i masy złota.

Permalink

Tomok

Nic za darmo? Nekromanci mają za darmo wskrzeszane jednostki, inferno bramę itp. A do efektywnego wykorzystywania treningu trzeba dobrze rozwiniętego bohatera, dwóch budynków i masy złota.

Ale mają ograniczenia energii, i do tego muszą przedtem toczyć duże bitwy (i je wygrać) by wskrzesić coś poważnego.
Zresztą... co z tego, że nekromanta wskrzesi sobie podczas bitwy kilka liszy skoro rycerz przeszkoli sobie chłopów na zbrojnych przy sporej ilości złota.


Permalink

Wtrącę się do waszej rozmowy.
Ja jestem jak mur za Konstruktorem. Co z tego, że potrzeba do ulepszania jednostek kasy? Po prostu zajmujesz kopalnie i po sprawie. Punkty Magii Mroku nie są nieskończone. Mają swoje zalety, ale raczej są tak sobie przydatne. Tak jak powiedział Konstruktor, trzeba wygrać większą bitwę, żeby wskrzesić jakieś silniejsze jednostki. Poza tym, wskrzeszanie silniejszych jednostek zżera okropnie dużą ilość punktów Magii Mroku. Punkty Mroku są uzależnione od poziomu bohatera i trzeba czekać aż zacznie się kolejny tydzień, żeby się zregenerowały. To o Nekromantach z Tribes of the East.

A co do zwyklej piątki to po co ci nekromancja skoro ożywia tylko kilka szkieletów... Już lepiej ulepszyć sobie jednostki z frakcji ludzi.


Permalink

Punkty mroku ograniczają nekromancję, ale podobnie jest z treningiem. Także jest ograniczony jakąś tam liczbą jednostek, które możesz przetrenować na tydzień. A co mi to pomoże, jeśli przetrenuję sobie 30 chłopów na łuczników? Już wolę nekromancję i darmowe szkielety i wampiry. Rzekłem.

Permalink

Trening wcale nie jest słaby. Trzeba tylko z rozwagą z niego korzystać bo może przynieść więcej strat niż pożytku.
Osobiście grając Haven(nie H[color=#EF2929]e[/color]aven!) swoją strategię opieram właśnie na treningu. Przy odrobinie szczęścia można w drugim tygodniu mieć ponad 100 Strzelców wyborowych, a bez wspomnianego szczęścia około 80. A w początkowych fazach gry przeciwko takiej sile tylko niektóre oddziały neutralne są w stanie coś namieszać.
Niestety z biegiem czasu Strzelcy tracą powoli na wartości, ale dzięki wypracowanej dzięki nim przewadze ekonomicznej można spokojnie zająć się dalszymi ulepszeniami.


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 24.06.2009, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Tomok

A co mi to pomoże, jeśli przetrenuję sobie 30 chłopów na łuczników?

Chociażby to, że z dziesięciu początkowych bitw można wyjść bez strat?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.06.2009, Ostatnio modyfikował: Konstruktor

Permalink

Tak jak powiedzieli poprzednicy pierwsze bitwy można wygrać bez strat w armii.
Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy chłopem, a łucznikiem to ja już nie wiem...
Uświadomię cię, że łucznicy są jednostkami dystansowymi i to jedna z ich cech, które czynią ich lepszymi od chłopów. Druga rzecz to to, że są lepsi statystycznie. (lepszy atak i obrona)


Permalink

Lochy The Best xD

Po pierwsze najlepsze zdolniachy ;)
Po drugie najlepsze jednostki np: Prześladowca, Krwawe Furie, Minotaury Nadzorcy, Czarni Jeźdźcy, Hydry Kwasowe, Matrony Cienia, Czarne Smoki :)
Po trzecie potęga magii np na 19lvl-u Fenix 1055 hp 61 ataku 61 obrony i 190-200 damage 16 inicjatywi itd. (także zaklęcia bitewne np. wzmocnione głębokie zamrożenie)
Po czwarte zawsze grałem lochem i zawsze będę grał. ;)

LOCHY THE BEST !!!


Permalink

Bebonaga

Lochy The Best xD

Po pierwsze najlepsze zdolniachy ;)
Po drugie najlepsze jednostki np: Prześladowca, Krwawe Furie, Minotaury Nadzorcy, Czarni Jeźdźcy, Hydry Kwasowe, Matrony Cienia, Czarne Smoki :)
Po trzecie potęga magii np na 19lvl-u Fenix 1055 hp 61 ataku 61 obrony i 190-200 damage 16 inicjatywi itd. (także zaklęcia bitewne np. wzmocnione głębokie zamrożenie)
Po czwarte zawsze grałem lochem i zawsze będę grał. ;)

LOCHY THE BEST !!!

A ja się z tobą w pewnych kwestiach nie zgodzę. Np. To czy są najlepszymi jednostkami nie jestem pewien, ale przecież każdy zamek ma dobrane jednostki tak, aby mogły wygrywać bitwy poszczególnymi taktykami. Po drugie:
Są to najdroższe jednostki w grze i mają najmniejszy przychód. Po trzecie: Zanim twój bohater osiągnie 19lv. komputer lub inny gracz ludzki może cię po prostu roznieść w drobny pył. Jednak zgodzę się co do zaklęć. Nie ma wątpliwości, że bohaterowie Lochu posiadają talenty, dzięki którym ich zaklęcia są najlepsze.


Permalink

Nie mam ulubionego zamku. Lubię każdy z nich, ale najczęściej grałem Przystanią.


Permalink

Konstruktor

Tomok: A co mi to pomoże, jeśli przetrenuję sobie 30 chłopów na łuczników?

Chociażby to, że z dziesięciu początkowych bitw można wyjść bez strat?

No tak, ale na początku rozgrywki raczej nie mamy możliwości budowy placu ćwiczeń, a co dopiero treningu jednostek.


Permalink

@Up
No nie do końca. Na poziomie ciężkim Plac ćwiczeń można mieć już w 1tygodniu. Chociaż osobiście nie polecam, bo straszliwie rujnuje gospodarkę. Dobry moment na budowę to koniec 2tygodnia (razem z Aulą bohaterów) z kilku przyczyn:
- Najpewniej mamy już Ratusz więc finanse nie stanowią już takiego kłopotu
- Koniec jednego tygodnia i początek następnego to już razem daje 40 jednostek
- Zwykle wtedy zaczynają się potyczki z bardziej wymagającymi jednostkami neutralnymi
Jednak z budową trzeba też uważać. Przede wszystkim dobrze sprawdzić pobliskie tereny w poszukiwaniu zasobów. Nie ma nic gorszego jak postawienie budynku, którego nie można potem wykorzystać, a trening jak wiadomo tani nie jest.


Permalink

A moim zdaniem najlepsze jest Inferno.

Po pierwsze ma dużo silnych jednostek :)
Po drugie Władczynie Sukubusek kątratakują na odległość.
Po trzecie ma talent gniew Urgasha :)
Po czwarte zawsze grałem Inferno i będę grał ;)