Odnośnie magii mroku i rozbicia mroku, odpowiedź jest moja bardzo prosta, ja raczej należe do graczy którzy grali głównie w kampanie i jakieś niestandardowe mapki, nie multi, więc z racji, że w zdecydowanej większości moim przeciwnikiem był komputer to nie brałem pod uwagę rozbicia mroku bo komputer nawet jeśli ten mrok posiada to nie zawsze go potrafi uzyć :)
A obrona dla Twierdzy moim zdaniem jest ważna, w sumie dla wszystkich jest ważna ale z racji iż twierdza nie może się boostować w obronie za bardzo magią i dużo walczy w zwarciu to moim zdaniem to mus. Jak dobrze pamiętam to ekspercka obrona zmniejsza obrażenia o 30%? To jest bardzo dużo.
Ale wiadomo, gdybył grał multi, jakies arenki czy zwykłe mapki z ludźmi to na pewno musiałbym to wziąć pod uwagę bo ja nie należe do ludzi którzy lekceważą magię mroku. Dlatego też w poprzednim poście napisałem jak niebezpieczna ta magia może być dla orków :) Wystarczy grupowe spowolnienie i już Twoja walka zamienia się w koszmar :)
Wszystko zależy przeciwko komu się gra, ludzie którzy grają dużo multi trochę inaczej na to patrzą niż taki przecietny Kowalski który gra dla funu przeciwko komputerowi.
Mówisz też o logistyce i tu też może być duży dylemat bo biorąc logistykę musisz zrezygnować np ze szczęścia a szczęście u barbarzyńcy mega istotne. Pomijając szczęśliwe uderzenia to jeszcze jest odporność na magie + szczęście barbarzyńcy. Jeśli się nie idzie w rozbicie to przynajmniej powinno być szczeście i liczenie na farta :) Dowodzenie to mus, atak to mus, dążenie do kary boskiej to priorytet dla orków. Zawsze wybierając jeden talent musimy zrezygnowac z innego i za to uwielbiam HV, że daje Nam tyle różnych możliwości :)