Hmmm,w piątce mam ten problem,że właściwie jest kilka zamków którymi lubie grać,a
kilkoma nie lubie.Lubie Fortece,bo lubie krasnoludy,Lochy odziedziczyły sympatie
po poprzednich częściach.Lubie też inferno,a nie moge ścierpieć tego,że nie ma stronghlodu.
To zamek o wiele ważniejszy np.od Akademi,która jest tylko uzupełnieniem zamku.
Na dodatek denerwuje orientalizacja Akademi.Forteca z II byłą zamkiem o wiele lepszym
tak w rozgrywce ,jak i pod względem wyglądu.o pozostałych zamkach zdania nie mam
Ulubiony zamek
Twój ulubiony zamek to:
- Inferno
- Academy
- Dungeon
- Fortress
- Sylvan
- Haven
- Necropolis
Haav Gyr /
Oo przepraszam bardzo:P Akademia/Forteca - nigdy nie była uzupełnieniem zamku:P nawet arabska w H5. To jedyne orginalne miasto herosów w serii gier fantasy:P. Niemal każde inne miasto, czy frakcję można znaleźć w każdej grze fantasy.
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Douger /
No chyba nie w każdej grze...
Co jest podstawą społeczeństwa Akademi-Magowie(włąsciwie to jedyni organiczni
mieszańcy tego miasta).Magowie są ,,normalnymi ludźmi,,zaś academia z reguły
w stałym sojuszu z siłami,,Zamkopodobnymi,,.Magów spokojnie można by było
przenieś do Zamku i wtedy Academia straciłą by sens istnienia(no były by to raczej
jakieś wrota magi)
Haav Gyr /
O to chodzi, żadni inni twórcy nie chcą mieć 2 zamków Ludzi.
A inne frakcje są stałe:
Rampart - Elfy w Disciples, Warlords, Lords of Magic i Age of Wonders nawet w Etherlords
Stronghold - barbarzyńcy w Warlords, Lords of Magic, w Disciples są całkiem neutralni, w Age of Wonders jest miasto orków, goblinów....
Castle - Standard
Dungeon - rzadko używany, ale pełno jego elementów znajduje się w grach.(mroczne elfy w Age)
Inferno - Demony w Disciples, miasto ognia w Lords of Magic
Fortress - Miasto wody w Lords of Magic
Necropolis - Disciples, Warcraft3, Lords of magic, Age of Wonders itp...
Więc zamek Magów jest orginałem, jednynie miasto krasnoludów w Disciples lub miasto żywiołu powietrza lekko nawiązują klimatem(śnieg, giganci, niziołki).
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Tristan /
Jeżeli już to zamek krasnoludów w Disciples nawiązuje do Fortress z HV (w obu mamy krasnoludy i hmmm giganty).
Jednakże Akademia wydaje się właśnie tym najbardziej oryginalnym zamkiem. Istnieje praktycznie od herosów II.
Shaggy /
Nie rozumiem narzekania na orientalizację akademii. Według mnie najlepiej to do niej pasuje a w HoMM5 prawie wszystkie zamki są stylizowane na jakąś kulturę. Lepiej akademia niż Przystań na przykład :P Albo Sylwan :P
Haav Gyr /
Wiesz chodziło o jakąś wspólną rzecz;). Bo w sumie nigdzie też nie ma zamku/frakcji Dungeon, ale ogólny klimat mrocznego złego zamku, czarnych smoków itp... wstęupje w dużej ilości w grach, nie tylko turowych.
Ja osobiście z H5 mimo zarabizowania i zmangowania(gry) nadal lubie Akademie, ale teraz po ujrzeniu alternatyw spodobał mi się także nowy Dungeon. Mroczne elfy to zresztą coś, czego od dawna brakowało w serii Heroes.
Jednak daleko obu moim faworytom, do najmnej lubianych zamków z H3. Taka jest rzeczywistość :/
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Dagon /
Dungeon jest typowym odzwierciedleniem frakcji mrocznych elfów z książek R.A.Salvatore'a. Niedawno przeczytałem kilka z nich i moje wyobrażenia bazowały na HV. IMO programiści z Nivial'u też czytali te książki (za dużo zbiegów okoliczności).
Dlatego uważam, że większość gier typu fantasy zmierza ku pewnym standardom głównie określonym przez Forgotten Realms.
Czy to dobrze, czy źle? Trudno powiedzieć.
Troche szkoda oryginalności :/
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2007, Ostatnio modyfikował: Dagon
Haav Gyr /
Ale to nie świat FR wyznacza te "trendy":P
Bo wielu myśli, że to ludzie z Wizards of the Coast wymyślili mroczne elfy, a to jest już grube nadużycie:// Zresztą sami też łamią prawa autorskie Orków Tolkiena.
Żałuje jednynie tego że mroczne z H5 nie są podobne do tych z M&M8;P
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Shaggy /
Haav Gyr
Ale to nie świat FR wyznacza te "trendy":P
Bo wielu myśli, że to ludzie z Wizards of the Coast wymyślili mroczne elfy,
Potwierdzam ;) O ile dobrze pamiętam pojawiły się już u Tolkiena w silmarilionie. Przynjmniej jeden się pojawił :P
Haav Gyr /
Pojawiły się już o wiele wcześniej:) w mitach i legendach.
A żeby nie było całkiem nie na temat. To bardzo się ciesze bo widze, że Akademia mimo komiczno-tragicznych dżinów i gargulców oraz troche śmiesznych Gremlinów czy Rakszas, jest w czołówce ankiety.
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Evelina /
Ja jestem bardzo przywiązana do przystani,dobre jednostki, i wogóle spoko!
Fentrir /
Mnie najbardziej podobają sie Lochy, za swój mroczny, idealnie pasujący do podziemi i rasy mrocznych elfów wygląd, muzyczkę, która jest dopasowana wręcz do tego miasta, no i przede wszystkim, za rasę mrocznych elfów - jedyna w swoim rodzaju, elegancko tez wyglądają smoki, w zamku tym są fajnie wyglądające budynki, bohaterzy są klimatyczni, łańcuch żywiołów jest doskonały :) Mnie najbardziej podobają się Krwawe Furie, Minotaurzy Strażnicy, Posępni Jeźdźcy, Matrony Cienia, no i Smoki Cienia.
To tyle, chociaż Sylvan u mnie również jest faworytem... Ale ten mrok lochów i te podziemne elfy...
Pozdrawiam!
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.08.2007, Ostatnio modyfikował: Fentrir
e moim zdaniem elfy zarówno te mroczne ja i te leśne są raczej cienkie.Nie podobają mi się,Lochy z trójki
były o niebo lepsze.
Smok Cienia
Jak dla mnie to sylvan rządzi! Zawsze lubiłem to miasto i w poprzednich częściach serii. H3 - Bastion. H4 - Rezerwat. H5 - SYLVAN.
W trójce po prostu lubiłem elfy, jednorożce, pegazy itp.
W czwórce unałem, że magia natury jest po prostu genialna. (Inne też, cała magia w Heroes IV była wypaśna, ale magia natury mi się podobała najbardziej.)
W piątce - nie ma tak świetnej magii, ale podoba mi się muzyka, jednostki, klasa łowcy i ogólnie cały sylvan.
Heh, magia natury jest o tyle fajna, ze mozna rozne jednoski przywolywac z frakcji "rezerwatu" z zywiolakami wlacznie. Natomiast tak jeszcze w sprawie magii H4 to mi najbardziej jednak pasowala magia Chaosu, ale to tylko dlatego, ze lubie czary atakujace.(Jeszcze Magia Zycia bardzo przydatna jest). No ale dzieki Magii Natury pokonalam kolege ktory mial niby to miazdzaca przewage nademna, hehe >: D
No ale wracajac do tematu. Nie znam wszystkich zamkow gdyz gralam tylko w wersje demo, gdzie byl tylko Castle i Inferno. oba mi przypadly do gustu. I nie moge o nich powiedziec zlych zeczy (no moze poza designem jednostek (u ludzi niepodoba mi sie gnomowatosc i sam wizerunek chlopa, natomiast u Inferno.. przydalby sie bardziej powazny wizerunek diabla, i cos ta rogata bestia tak srednio)
I moze zabrzmi to dziwnie, ale jestem bardzo zainteresowana Akademia. I kurcze tez szkoda, ze nie dali zamku z jaszczurami, ehhh tesknie za nim. Natomiast moze moj ost wielu zdziwi, ale jakos nigdy niebylam zainteresowana rasa krasnoludow :/
Thausael /
Sylvan - nieporównywalnie najbardziej odpowiadający mi zamek w całym HoM&M.
Dopiero w piątej odsłonie zamek natury jest dokładnie takim, jakim chciałbym go widzieć. Zamek wróżek z pierwszych herosów nawet nie był blisko... Bastion w trzeciej części prezentował się dobrze ale brakowało mi tego specyficznego klimatu magii druidzkiej. Rezerwat w czwartej części to też była pomyłka... W każdym razie nie zmierzało to w dobrym kierunku, cieszy mnie że Ubisoft włożył tutaj swoją wizję. Miasto na wielkim drzewie życia to wspaniały pomysł, wszystkie zamki w H5 są wyjątkowo artystycznie zrobione ale Sylvan zapiera mi dech ilekroć go widzę :)
Jeżeli chodzi o same atuty:
-Jednostki idealnie się uzupełniają (mamy świetne Tanki, shooterów i chyba najlepszych spellcasterów),
-Prawie wszystkie jednostki posiadają duży przyrost i inicjatywę,
-Odpowiednio wykorzystana magia natury może dać nam ogromną przewagę,
-Umiejętność klasowa Łowcy to potężna broń (szczególnie w pvp),
-Każdą jednostkę można odpowiednio wykorzystać (nawet driady ze swoim rojem i brakiem kontrataku ze strony przeciwnika),
-Zaklęcie przyzwania Feniksa. To świetny pomysł by jego statystyki zależały od umiejętności magicznych herosa.
minusy ?
-Green dragon to najsłabsza jednostka względem siły do poziomu w Sylvanie, ale definitywnie nie jest najgorszą 7-poziomową.
-Niedoświadczeni gracze mogą mieć problemy z odpowiednim wykorzystaniem magii i umiejętności Avenger.
Może i Sylvan nie jest najpotężniejszym zamkiem, ale naprawdę przyjemnie mi się nim gra.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.02.2008, Ostatnio modyfikował: Thausael
Autor: Kaligula
Jaskier /
Drahau /
Klimat jest fajny.
Golemy w Tribes of The East sa niesamowite i wreszcie brzmia mechanicznie.
Mnoza sie na potege i....
Buduje sie artefakt z speedem dla nich, potem skill Golem march i mamy golemy przebiegajace mape w 1 turze.
Tytani.
Toporne, duze i wali na odleglosc.
Magowie.
Railgun.
Master Gremlin
Walki wychodza bez strat w golemach.
Rakshasa.
W ulepszonej versji z Tribes atakuje jak chyda, wszystko na okolo siebie.
No i powtarzam, mozna klechcic artefakty dla potworkow wzmacniajac je konkretnie. Np tytan ktory z amuletem atakuje tak jakby mial +6 ataku albo inne bajery.
Bohaterowie.
Nie pamietam jak sie zwal ale mial Mass Weakness. NIezle, zadaje obrazenia, sciaga armora i jest masowe. Tak jak wszystki corruptiony inne bajery. Poprostu piekne.
SpecjalnoscCursed soil + corruption.
Zanim sie rusza sporo ich pojdzie do diabla.
Cos jeszcze :D?
builders give their strength and courage to the Tower,
placing the body of a brave man in every third layer
of bricks".
--Yed Nuren, Nimbian Brick Layer