Ja też postanowiłem wymyślić moje zamki oto pierwszy z nich (wyjaśnienia umiejętności podam później)
Zamek
Rasa: ludzie
frakcje: imperium gryfów i wolne miasta
bohaterowie:(będą 3 rodzaje- siły,magii i sprytu)
a) Rycerz
b) Kleryk
c) Tropiciel
talent rasowy: podatek- każda jednostka dostarcza tygodniowo 1/2/3% swojego kosztu
graal: Pomnik bohatera- dostarcza 5000 szt. złota tygodniowo i zwiększa jednorazowo
atak i obrone każdego bohatera odwiedzającego miasto o 2
jednostki:
1.
a)chłop-poborowy
Chłopi, którzy wspierają imperium gryfów. Uzbrojeni są w widły, nie posiadają
żadnego pancerza. Poborowi to wosko utworzone z chłopó uzbrojone w włócznie i lekkie
kolczugi
Umiejętności podstawowe: żywa istota, humanoid, włócznik(poborowy)
umiejętności zaawansowane(będzie można wyczuczyć jednostki nowych umiejętności)
wzmocniony pancerz
b)pies gończy-pies bojowy
Te zwierzęta szkolone są aby wspomagać ludzi w walce. Częściej wykorzystywane przez
wojsko wolnych miast. Są dość szybkie i zwinne, choć mało odporne.
Umiejętności podstawowe: Żywa istota, zwierze
umiejętności zaaawansowane: potężne ugryzienie
2.
a)łucznik- kusznik
strzelcy imperium gryfów, czasem służą także wolnym miastom. Ich łuki i kusze nie s
może zbyt potężną bronią, ale są skuteczne przeciw piechocie wroga, a po specjalnym
przeszkoleniu także wspomagającym ją zwierzętom.
umiejętności podstawowe: żywa istota, humanoid, stzelec
umiejętności zaawansowane: łowca, wzmocniony pancerz
b)pikinier-halabardnik
Podstawowa jednostka wolnych miast. są powolni i słabo się bronią z powodu braku tarczy.
Świetni przeciw jeżdzcom. Uzbrojeni są w średnie zbroje i piki lub halabardy
umiejętności podstawowe: Żywa istota, włócznik, humanoid
umiejętności zaawansowane: potężny cios
3.
a)miecznik-krzyżowiec
Cięzko zbrojni wojownicy uzbrojeni w miecze i tarcze. Dobzi przeciw pikinierom.
Ich jedyną wadą jest to, że są dosyć powolni. Krzyżowcy to elitarna grupa żołnierzy
imperium, która poświęciła swoje życie walce z demonami. Dzięki profesjonalnemu
przeszkoleniu zawsze potrafią kontratakować wrogie cios
Umiejętności podstawowe: Żywa istota, humanoid, zbrojny, zawsze kontratakuje(krzyżowiec),
niszczyciel zła(krzyżowiec)
umiejętności zaawansowane: Święta tarcza(tylko dla krzyżowca)
b)Savather-prastary savather
Savatherowie to rasa stworzona przez Sylatha. Wyglądają jak humanoidalne orły. Są
świetnymi stzelcami, potrafią wypuścić dwie strzały podczas gdy inni łucznicy strzelą
tylko raz. Prastarzy Savatherowie potrafią rzucać przyspieszenie na sojusznicze
jednostki.
Umiejętności podstawowe: Żywa istota, humanoid, strzelec, lata, rzuca przyspieszenie,
dwukrotny strzał
umiejętności zaawansowane: lodowa strzała
4.
a)kapłan-inkwizytor
kapłani Elratha, którzy walczą za swego boga. Ich zaklęcia są bardzo potrzebne dla armii
imperium gryfów. Inkwizytorzy to kapłani, którzy po specjalnym szkoleniu specjalizują się
w zwalczaniu niumarłych i demonów.
umiejętności podstawowe: Żywa istota, humanoid, czarodziej, rzuca zaklęcia:
błogosławieństwo, uzdrowienie, magiczne światło(tylko inkwizytor)
umiejętności zaawansowane: Święta tarcza
b)pegaz- srebrny pegaz
Pegazy to skrzydlate konie, które służą Sylathowi. Dosiadają je jęźdźcy z wolnych miast
uzbrojeni w lekkie zbroje i długie miecze. Pegazy są bardzo szybkie, i atakują dość mocno,
lecz nie są zbyt odporne.
Umiejętności podstwowe: Żywa istota, jeździec, lata
umiejętności zaawansowane: potężny cios
5.
a)gryf-gryf królewski
Ta istota ma głowę i skrzydła orła, a resztę ciała lwa. Służą elrathowi. Mimo tego, że są
oswojone nie dają się dosiąść. Są bardzo szybkie i potrafią pikować na wroga. Te istoty
stały się symbolem swego państwa.
umiejętności podstawowe: żywa istota, zwierze, pikowanie
umiejętności zaawansowane: wzmocniony pancerz
b)mag powietrza- arcymag powietrza
To strażnicy wiary w Sylatha specjalizujący się w magii powietrza. Są bardzo słabi w
walce w zwarciu, lecz na dystans radzą sobie bardzo dobrze. Ich czary są bardzo
potrzebne armi wolnych miast.
Umiejętności podstawowe: Żywa istota, humanoid, czarodziej, rzuca czary: przyspieszenie,
błyskawica(arcymag powietrza)
6.
a)kawalerzysta-paladyn
główne jednostki uderzeniowe imperium. Szarżująć uderzają wroga z niesamowitym impetem.
Uzbrojeni są w kopie i ciężkie zbroje płytowe. Paladyni to święci wolownicy dosiadający
najlepszych koni w imperium, specjalizują się oni w walce z siłami zła.
umiejętności podstawowe: Żywa istota, jeździec, szarża, niszczyciel zła(paladyn)
umiejętności zaawansowane: Święta tarcza(paladyn)
b)Savather rycerz-savather krzyżowiec
Ci savatherowie uczeni są już w młodości jak posługiwać się mieczem, przez co stają się
świetnymi wojownikami. Dzięki swym skrzydłom mogą poruszać się bardzo szybko.
umiejętności podstawowe: żywa istota, lata, humanoid, zbrojny
umiejętności zaawansowane: wzmocniona zbroja
7.Anioł-Archanioł
Wcielenia Eratha w Ashanie. Są niezwykle groźne w walce. Archanioły są jeszcze
potężniejsze od Aniołów, jako zastępcy Elratha potrafią wskrzeszać poległych wrogów
umiejętności podstawowe: Żywa istota, lata, humanoid, wskrzeszenie(Archanioł)
umiejętności zaawansowane: potężny cios
Istota Graala- Urhorius- Jest to syn samego Elratha. Podobny jest do Anioła, uzbrojonego
w długi miecz i lśniącą zbroję. Podobnie jak Archanioły potrafi wskrzeszać poległych
towaryszy. Jest naprawde potężny i zabicie go jest niemal nie możliwe
umiejętności: Żywa istota, humanoid, wskrzesza, potężny cios