Jako ,że przez adwent omijałem z dala wszelkie komputery, moglem dopracować i wymyślić nowe zamki. Zaczynamy!
Miasto: Cytadela
Motto: Ojczyzną, bogiem i krwią!!
Społeczność: Reptilioni (Jaszczuroludzie)
Państwo: Tatalis- unia 4 królestw
Stolica: Tatalar-Miasto skryte w mgle
Filozofia: Jesteśmy wyrzutkami, ale kiedy świat upadnie to my będziemy stać na jego gruzach.
Kolory: Brunatny, Ciemno zielony
Bóstwo: Valeshe-wąż o twarzy człowieka
Terytorium: Bagna Marmir-na wschód od Stonehelm; Wyspy Junna i Nodela-na wschód od Heresh
Jednostki
Poziom 1
Oslizgi- krzyżówki insektów i węży, niezwykle szybkie i atakujące rojem.
Umiejętności:
-Lata
-Atak Rojem- za każde 30 jednostek w oddziale dochodzi premia +1 do ataku i obrony.
Ul.Smoczy Oślizg
Umiejętności:
-Lata
-Atak Rojem
-Ognisty oddech
Poziom 2
Banita- podstawowa jednostka piesza, średnia statystycznie
Umiejętności:
-Strzelec
-Pełna skuteczność w walce wręcz
-Ograniczony zasięg
Ul.Bandyta
Umiejętności:
-Strzelec
-Pełna skuteczność w walce wręcz
-Ograniczony zasięg
-Uniki
Poziom 3
Czarownica- czarodziejka o dobrym ataku ,ale o słabym życiu i obornie
Umiejętności:
-Strzelec
-Istota Magiczna
-Lalka Voodoo - istota tworzy lalkę wrogiego oddziału. Może "nakuwać" jej części ciała rzucając klątwy i zadając obrażenia
Ul. Wiedźma
Umiejętności:
-Strzelec
-Istota Magiczna
-Lalka Voodoo
-Potęga Voodoo- wiedźma może 2 razy rzucić klątwę na jedną część ciała
Poziom4
Meduza- świetny strzelec, jedyna wada to małą inicjatywa i szybkość
Umiejętności:
-Strzelec
-Kamienne spojrzenie- po każdym ataku ginie parę istot wroga
-Nieskończona amunicja
Ul.Królewska Meduza
Umiejętności:
-Strzelec
-Kamienne spojrzenie
-Nieskończona amunicja
-Podwójny strzał
Poziom 5
Gorgona- powolna ale silnie opancerzona bestia.
Umiejętności:
-Szał
Ul.Demigorgona
Umiejętności:
-Szał
-Zabójczy wzrok-po każdym ataku ginie parę istot wroga
Poziom 6
Strażnik Świątynny- duży przyrost, mało HP, dobry atak jak i obrona
Umiejętności:
-Negacja szarży
-Trzymanie na dystans-istota znajdują się już 2 pola przed wrogim odziałem może zaatakować unikając przy tym kontrataku
-Zwiększone obrażenia przeciwko dużym istotą
Ul.Gwardzista Świątynny
Umiejętności:
-Negacja szarży
-Trzymanie na dystans
-Zwiększone obrażenia przeciwko dużym istotą
-Postawa obronna- jednostka utrzymuje pozycje. Zwiększa jej się obrona i odpowiada zawsze kontratakiem.
Poziom 7
Bazyliszek- wolne, potężne monstrum z wielkimi obrażeniami i atakiem
Umiejętności:
-Szał
-Przemiana w kamień- jednostka może unieruchomić wrogi oddział na czas 2 tur. Jest to samodzielny atak
Ul.Bazyliszek Królewski
Umiejętności:
-Szał
-Zamiana w kamień- jest szansa 45% że po ataku wroga istota skamienieje na czas 3 tur
Poziom 8
Kikiomora- szybkie i niezwykle zabójcze krzyżówki gadów i pajęczaków
Umiejętności
-Przerażenie- po ataku nastąpi szansa że wroga jednostka w padnie w panikę
-Pajęcza zwinność- istota ta może przekraczać mury i bezpiecznie przechodzić po fosach.
Ul.Kikimora Tkacz
Umiejętności
-Przerażenie
-Pajęcza zwinność
-Kokon- istota może oplątać kokonem wybraną wrogą jednostkę, Istota nie może się poruszać przez 3 tury. Po tym czasie umiera 1/5 oddziału.Można uratować jednostkę niszcząc kokon( kokon posada własne punkty HP zależne od liczby Kikimor)
"Jak co mniej więcej wygląda...."
Kikimora:
http://www.meupapeldeparedegratis.com.br/starwars/pages/acklay.asp
http://images3.wikia.nocookie.net/swg/images/thumb/d/d7/Acklay.JPG/300px-Acklay.JPG
Bazyliszek: jak w HoMM3
Gorgona:jak w HoMM3
Meduza: jak w HoMM4
Oślizg: Jak w HoMM3
Bohater
Profesja: Władca bestii
Atrybut głowny: Atak
Atrybut drugorzędny: Wiedza
Talent początkowy: Tresura
Talent:
-Tresura:
Pozwala na ulepszanie statystyk i umiejętności oślizgów, banitów i czarownic.Przysługuje jedno ulepszenie na jeden rodzaj istoty.
Oślizgi: Zatrucie/Brak Kontrataku/+2 do ataku i 1+ do obrażeń
Banici:+1 szybkość i +1 inicjatywy/+3 obrona/Grabież
Czarownice: +5 many/+3 obrona/Magiczna pijawka
-Lepsza tresura:
Pozwala na ulepszanie statystyk i umiejętności Meduz, Gorgon, Strażników Świątynnych.Przysługuje jedno ulepszenie na jeden rodzaj istoty.
Meduzy:+1 inicjatywa i +1 szybkość/+5 HP/+5 obrażeń
Gorgony: Szarża/+2 obrona/+2 inicjatywa
Strażnicy Świątynni:+4 obrona/+10 HP/Odporność na czary umysłu
-Ekspercka tresura:
Pozwala na ulepszanie statystyk i umiejętności Bazyliszkom i Kikimorą .Przysługuje jedno ulepszenie na jeden rodzaj istoty.
Bazyliszki:+7 do obrażeń/+1 do inicjatywy/Odporność na magię 50%
Kikimory:Zręczność/Druzgocący atak/+1 inicjatywy
-Mistrzowska tresura:
Przysługują dwa ulepszenie na jeden rodzaj istoty.
Talenty poboczne
a)Hodowla- pozwala na zwiększanie przyrostu istot,w specjalnym budynku, z połowę ceny ich rekrutacji.
b)Stworzony z many- bohater może wykorzystać swoje punkty magi aby uleczyć i wskrzesić wybraną jednostkę a polu bitwy.
c)Ulubiony cel- jednostki bohatera zadadzą wybranej jednostce podwójne obrażenia
d)Zrodzeni z many (umiejętność najwyższa)- bohater może wykorzystać swoje punkty magi aby uleczyć i wskrzesić jednostki na polu bitwy. Istnieje 65% szans ,że jakiekolwiek zaklęcie rzucane przez wroga zostanie przechwycone przez najbliższą jednostkę i ilość many potrzebne ja jej rzucenie uleczy ją.