Mój najnowszy projekt miasta. Niedługo zrobię budynki. Jak ktoś chce mogę zrobić obrazki do miasta.
Miasto:Zamek
Budynek specjalny: Ołtarz
Talent rasowy:Suzeren
Bohater:Rycerz
Graal:Pomnik światła
Bóstwo: Elrath[ jak w H5]
Znak: Serce Gryfa
Przypisane kolory: Złoty
Opis: Rok po wojnie z demonami kawałek imperium odłączył się. Założył państwo pomiędzy Irolanem a Imperium Jednorożców/Gryfa.
Państwo to jest obecnie największym państwem w Ashan.
Jednostki:
1.Pies-Wilczur
1.Psy zawsze były przyjacielem człowieka. W Zamku służą w wojsku jako jednostka pierwszego poziomu.
Atak:2
Obrona:1
Inicjatywa:3
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:1-2
Szybkość:3
1+.Wilczur to mieszanina psa i wilka. Nie wiadomo czym jest bardziej. Ale wiadomo że jest bardzo groźny.
Atak:3
Obrona:2
Inicjatywa:4
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:2-3
Szybkość:4
2.Strażnik-Gwardzista
2.Strażnicy patrolują ulice miasta dniem i nocą. Są trzonem armi Zamku.
Atak:3
Obrona:2
Inicjatywa:3
Strały:0
Mana:0
Obrażenia:2-3
Szybkość:3
2+.Gwardziści pilnują zamku króla. Są uzbrojeni w halabardy.
Atak:4
Obrona:3
Inicjatywa:3
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:3-4
Szybkość:4
3.Zakonnik-Templariusz
3.Zakonnicy służą wiernie swojemu zakonowi. Znają podstawy magi.
Atak:4
Obrona:3
Inicjatywa:4
Strzały:5
Mana:7
Obrażenia:3-5
Szybkość:5
3+.Templariusze znają dość dobrze magię. Są najsilnieszymi magami w Zamku.
Atak:5
Obrona:4
Inicjatywa:4
Strzały:7
Mana:10
Obrażenia:3-6
Szybkość:5
4.Gryf-Gryf Królewski
4.Gryfy zawsze były chwałą imperium. Teraz służą w Zamku.
Atak:6
Obrona:4
Inicjatywa:5
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:4-6
Szybkość:7
4+.Gryfy królewskie są najszybszą prawie jednostką w Zamku. Od Gryfów różnią się tym że są większe.
Atak:7
Obrona:4
Inicjatywa:6
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:4-7
Szybkość:10
5.Kawalerzysta-Czempion
5.Kawalerzyści są jedną z najszybszych jednostek w Zamku. Używają lanc.
Atak:8
Obrona:6
Inicjatywa:6
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:4-8
Szybkość:8
5+.Czempioni są najszybszą jednostką w Zamku.
Atak:9
Obrona:8
Inicjatywa:8
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:6-9
Szybkość:12
6.Paladyn-Mistrz Zakonu
6.Paladyni służą wiernie swojemu zakonowi. Zajmują się oczyszczaniem zła z kraju.
Atak:10
Obrona:8
Inicjatywa:8
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:6-10
Szybkość:8
6+.Mistrzowie zakonu są dowódcami paladynów.
Atak:12
Obrona:9
Inicjatywa:9
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:7-12
Szybkość:9
7.Żółty Smok-Złoty Smok
7.Żółte smoki są specjalne hodowane. Dzięki czemu są jeszcze bardziej groźne.
Atak:13
Obrona:14
Inicjatywa:10
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:8-13
Szybkość:10
7+.Złote smoki są najlepszymi mieszkańcami Zamku.
Atak:15
Obrona:16
Inicjatywa:11
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:9-15
Szybkość:10
Budynki:
Rada Miasta- dostarcza 550 złota dziennie
Koszt:100 złota
Wymagania: brak
Ratusz- dostarcza 1000 sztuk złota dziennie
Koszt: 2000 złota,3 drewna, 5 diamentów
Wymagania: Rada Miasta, Kuźnia
No i jak?