Imperium

Behemoth`s Lair

Propozycje miast w H6

Permalink

Sheogard

Chyba w Heroes 3. W Heroes 5 Jest taki układ ulepszeń jaki napisałem w swoim poście.

OK. Być może. Jednak uważam to za złamanie dotychczas obowiązującego porządku ewolucji smoków, znanego z wcześniejszych części MM.
Cytat:
Z reguły są wyższą formą Czerwonych Smoków, aczkolwiek w świecie Ashan, w którym często panują odmienne prawa przyrody, ewoluują one ze Smoków Cienia.
Czerwone smoki są dosyć powszechne w Enroth i Antagarichu. Prawdopodobnie występują także na Jadame i Axeoth (Czarne Smoki nie biorą się znikąd :P).
Odwiedź to miejsce:
http://www.acidcave.net/smoki.php


Permalink

Dobra jak ci tak zależy to zmieniłem nazwę Smoka cienia na Zielonego smoka.


Permalink

Wyjaśniam do mojego poprzedniego postu w tym temacie że mówiąc że temat miasta Conflux został wyczerpany miałem na myśli to że nie widzę takiego miasta w świecie Ashan. Jakby wrócono do żywiołaków z H III to co innego.
I wtrącając się do rozmowy:
Owadopolis może i jest ciekawym pomysłem, ale nie pasuje mi za bardzo do świata Ashan, a w poprzednich światach M&M mamy Kreegan z Królową i Robotnikami jak owady, którzy są tam tym czym dla StarCraft'a są Zerg'owie.
Więc czy jest sens robienia takiego miasta ?
I w tym miejscu parę adekwatnych jednostek:
- Smocza Ważka w tłum. polskim (ang. Dragonfly znaczy poprostu Ważka)
- Modliszka
- Pająk
- Skarabeusz
Zresztą jak ktoś szuka jednostek do takiego miasta to dużo kandydatów znajdzie w Wiedźminie (np. Kikimora,Kościej,Przeraza). Inna sprawa że najlepiej spojrzeć w stronę dzisiejszej wiedzy o Stawonogach (jak zobaczyłem szkic Kościeja z Wiedźmina to ujrzałem olbrzymią Amblygę. I pomyśleć że z opisu tego stwora nigdy bym na to nie wpadł. Przy okazji zwątpiłem w wyobraźnie Sapkowskiego odnośnie takich stworów).

Na koniec jeszcze do tego problemu z wilkiem i druidem.
- Wilk pasuję do Barbarzyńców pod postacią olbrzymiego Warga (jak z filmu Władca Pierścieni). W swojej normalnej postaci to jednak lepiej do elfów (w Ashan Wysoki Druid ma na sobie skórę wilka - taki trop w sprawie)
- Druid jak dla mnie powinien być bohaterem, a nie jednostkom. Bo Ranger jako taki jest jak dla mnie za mało konkretny (na jedynego bohatera Sylvan). Z ang. Ranger znaczy Obieżyświat (ewentualnie Leśniczy), a nie Łowca. Czyli taki włóczykij ;)
No, ale niestety w Ashan zostało to już spaprane :(

I jeszcze informuję że dołożyłem parę nowych talentów dla ras
Dla zainteresowanych są w temacie Talenty i Zdolności W H VI


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.11.2008, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Mój najnowszy projekt miasta. Niedługo zrobię budynki. Jak ktoś chce mogę zrobić obrazki do miasta.

Miasto:Zamek
Budynek specjalny: Ołtarz
Talent rasowy:Suzeren
Bohater:Rycerz
Graal:Pomnik światła
Bóstwo: Elrath[ jak w H5]
Znak: Serce Gryfa
Przypisane kolory: Złoty
Opis: Rok po wojnie z demonami kawałek imperium odłączył się. Założył państwo pomiędzy Irolanem a Imperium Jednorożców/Gryfa.
Państwo to jest obecnie największym państwem w Ashan.
Jednostki:
1.Pies-Wilczur

1.Psy zawsze były przyjacielem człowieka. W Zamku służą w wojsku jako jednostka pierwszego poziomu.
Atak:2
Obrona:1
Inicjatywa:3
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:1-2
Szybkość:3
1+.Wilczur to mieszanina psa i wilka. Nie wiadomo czym jest bardziej. Ale wiadomo że jest bardzo groźny.
Atak:3
Obrona:2
Inicjatywa:4
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:2-3
Szybkość:4

2.Strażnik-Gwardzista

2.Strażnicy patrolują ulice miasta dniem i nocą. Są trzonem armi Zamku.
Atak:3
Obrona:2
Inicjatywa:3
Strały:0
Mana:0
Obrażenia:2-3
Szybkość:3

2+.Gwardziści pilnują zamku króla. Są uzbrojeni w halabardy.
Atak:4
Obrona:3
Inicjatywa:3
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:3-4
Szybkość:4

3.Zakonnik-Templariusz

3.Zakonnicy służą wiernie swojemu zakonowi. Znają podstawy magi.
Atak:4
Obrona:3
Inicjatywa:4
Strzały:5
Mana:7
Obrażenia:3-5
Szybkość:5

3+.Templariusze znają dość dobrze magię. Są najsilnieszymi magami w Zamku.
Atak:5
Obrona:4
Inicjatywa:4
Strzały:7
Mana:10
Obrażenia:3-6
Szybkość:5

4.Gryf-Gryf Królewski

4.Gryfy zawsze były chwałą imperium. Teraz służą w Zamku.
Atak:6
Obrona:4
Inicjatywa:5
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:4-6
Szybkość:7

4+.Gryfy królewskie są najszybszą prawie jednostką w Zamku. Od Gryfów różnią się tym że są większe.
Atak:7
Obrona:4
Inicjatywa:6
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:4-7
Szybkość:10

5.Kawalerzysta-Czempion

5.Kawalerzyści są jedną z najszybszych jednostek w Zamku. Używają lanc.
Atak:8
Obrona:6
Inicjatywa:6
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:4-8
Szybkość:8

5+.Czempioni są najszybszą jednostką w Zamku.
Atak:9
Obrona:8
Inicjatywa:8
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:6-9
Szybkość:12

6.Paladyn-Mistrz Zakonu

6.Paladyni służą wiernie swojemu zakonowi. Zajmują się oczyszczaniem zła z kraju.
Atak:10
Obrona:8
Inicjatywa:8
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:6-10
Szybkość:8

6+.Mistrzowie zakonu są dowódcami paladynów.
Atak:12
Obrona:9
Inicjatywa:9
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:7-12
Szybkość:9

7.Żółty Smok-Złoty Smok

7.Żółte smoki są specjalne hodowane. Dzięki czemu są jeszcze bardziej groźne.
Atak:13
Obrona:14
Inicjatywa:10
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:8-13
Szybkość:10

7+.Złote smoki są najlepszymi mieszkańcami Zamku.
Atak:15
Obrona:16
Inicjatywa:11
Strzały:0
Mana:0
Obrażenia:9-15
Szybkość:10

Budynki:
Rada Miasta- dostarcza 550 złota dziennie
Koszt:100 złota
Wymagania: brak

Ratusz- dostarcza 1000 sztuk złota dziennie
Koszt: 2000 złota,3 drewna, 5 diamentów
Wymagania: Rada Miasta, Kuźnia

No i jak?


Liczba modyfikacji: 7, Ostatnio modyfikowany: 29.12.2008, Ostatnio modyfikował: Nebirios

Permalink

Po pierwsze templariusze nie występowali w świecie MM i wątpię, by kiedykolwiek występowali. Co prawda w MM8 na Jadame mieliśmy do czynienia z Łowcami Smoków Sir Charlesa Quixote'a i w sumie zakony rycerskie nie byłyby tak odległe od tematyki fantasy, z którą mamy do czynienia w całej serii MM. Jednak templariusze nie bardzo tu pasują, podobnie było w przypadku krzyżaków, których ktoś też w swoim projekcie zamieścił.
Po drugie zupełnie nie rozumiem czemu w Twoim mieście zajmowaćby się mieli oni magią. Wszak to prawi rycerze, którzy (przynajmniej w naszym świecie) z magią mieli tyle wspólnego, że zwalczali ją pośród pospólstwa.


Permalink

Invictus, tym razem pozwole się z Tobą nie zgodzić, Templariusze mają w zasadzie takie samo prawo pojawić się jak Krzyżowcy(a przecież w M&M nie było religii chrześcijańskiej).
Co więccej Templariusze występują już w Disciples i nikt nie narzeka(zwłaszcza że są w zamku nekromantów). A zakonny i zakonni rycerze w M&M to już norma, zresztą mase jest takich podobieństw do naszego średniowiecza, np: Gildia Illuminatów w Braccadzie;)


Permalink

W Bracadzie masz Gildie Iluminacji, czyli Gildię Światła. Nie masz żadnych Iluminatów w naszym sensie rozumienia tego słowa.


Permalink

Tak samo jak mamy awans na krzyżowca, bez zakonu krzyżowego i wypraw krzyżowych;) Chodzi o samo istnienie, Gildia Illuminacji - gildia światła (Illuminaci - oświeceni).


Permalink

Vendral

Owadopolis może i jest ciekawym pomysłem, ale nie pasuje mi za bardzo do świata Ashan, a w poprzednich światach M&M mamy Kreegan z Królową i Robotnikami jak owady, którzy są tam tym czym dla StarCraft'a są Zerg'owie.
Więc czy jest sens robienia takiego miasta ?
I w tym miejscu parę adekwatnych jednostek:
- Smocza Ważka w tłum. polskim (ang. Dragonfly znaczy poprostu Ważka)
- Modliszka
- Pająk
- Skarabeusz
Zresztą jak ktoś szuka jednostek do takiego miasta to dużo kandydatów znajdzie w Wiedźminie (np. Kikimora,Kościej,Przeraza). Inna sprawa że najlepiej spojrzeć w stronę dzisiejszej wiedzy o Stawonogach (jak zobaczyłem szkic Kościeja z Wiedźmina to ujrzałem olbrzymią Amblygę. I pomyśleć że z opisu tego stwora nigdy bym na to nie wpadł. Przy okazji zwątpiłem w wyobraźnie Sapkowskiego odnośnie takich stworów).I

1. Dla mnie pasują. Jak pisałem rasa podbija inne wymiary więc mogłyby trafić do obu(właściwie 3) światów M&M
2. Jednostki w stylu "wielki owad" są dla mnie dość naiwne i pójściem po najmniejszej lini oporu."Powiększmy biedronkę dodajmy kły i podbijmy świat". Lepiej wymyślić coś nowego niż powielać schematy.
3. Co do dyskusji o "templariuszu"... wypisywanie że co jest złym pomysłem bo nigdy nie było tego w M&M jest dla mnie dziwne. Z takim podejściem zatrzymalibyśmy się na M&M 1 :P

PS: Takie jednostki jak Kikimora i DrgonFly(ważki?) już wykorzystałem w zamku Jeszczuroludzi :P


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.11.2008, Ostatnio modyfikował: Shaggy

Permalink

Jedni mają w swoich miastach 10 jednostek a ty tylko 5.Nebirius Nie sądzisz że to trochę za mało. Ja uważam że to miasto to zwykły zamek z pozmienianymi nazwami jednostek bez anioła. Po co robić kolejne przeróbki tego samego ZAMKU ,skoro można zająć się takimi miastami jak Owadopolis czy Inferno?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.11.2008, Ostatnio modyfikował: Sheogard

Permalink

Shaggy

Co do dyskusji o "templariuszu"... wypisywanie że co jest złym pomysłem bo nigdy nie było tego w M&M jest dla mnie dziwne. Z takim podejściem zatrzymalibyśmy się na M&M 1

Otóż to, panie kolego. Bardzo prawdziwe słowa.


Permalink

Sheogard

Jedni mają w swoich miastach 10 jednostek a ty tylko 5.Nebirius Nie sądzisz że to trochę za mało. Ja uważam że to miasto to zwykły zamek z pozmienianymi nazwami jednostek bez anioła. Po co robić kolejne przeróbki tego samego ZAMKU ,skoro można zająć się takimi miastami jak Owadopolis czy Inferno?

1. Nie Nebirus tylko Nebirios.
2. Przeczytaj cały mój post może wtedy zobaczysz że to tylko początek.


Permalink

Nebirios

No i jak?

Jak zwykle. Bardziej złośliwy być nie mogłem


Permalink

Gratuluje wam, wasze miasta to nawet omawiali w Beerhemocie FM.


Permalink

Nebirios

3.Zakonnik-Templariusz (...)
Zakonnicy służą wiernie swojemu zakonowi. Znają podstawy magi. (...)
Templariusze znają dość dobrze magię. Są najsilnieszymi magami w Zamku.(...)
7.Żółty Smok-Złoty Smok
Żółte smoki są specjalne hodowane. Dzięki czemu są jeszcze bardziej groźne.

Nie wiem: albo ja tu czegoś nie rozumiem, albo tu jakaś herezja się dzieje. Za żadne skarby nie potrafię sobie wyobrazić zakonnika, który by czarował (no weźmy np. takiego Benedyktyna), ale jeszcze bardziej oderwane od rzeczywistości wydaje mi się stworzenie maga-templariusza. Tak już to widzę ;) No wprawdzie Filip IV Piękny zarzucał tempalriuszom, jakieś ciemne sprawki, ale bez przesady.

Rozbroił mnie też "Żółty smok". To jest po prostu genialne! Opis też jest dobijający, pozwolę sobie powtórzyć:

Nebirios

Żółte smoki są specjalne hodowane. Dzięki czemu są jeszcze bardziej groźne.

Ciekawe na czym ta "specjalna" hodowla polega, skoro czyni SMOKA jeszcze groźniejszym.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.11.2008, Ostatnio modyfikował: Sanctum

Permalink

- Z tymi stawonogami z Wiedźmina napisałem bo uważam że owadopolis nie powinno aż tak wychodzić z klimatu fantasy do science-fiction. A te pomysły z wiedźmina mogą w tym pomóc. I nie jest to pójście na łatwiznę, chyba że ściąganie pomysłów z mitologii to też pójście na łatwiznę. A moje odczucia z Kościejem wynikały z tego że kiedyś interesowałem się pajęczakami i miałem okazje wiedzieć jak Amblygi wyglądają (w odróżnieniu od większości ludzi na tym forum jak sądzę). Po za tym te stwory naprawdę nadawałyby się jako bestie w tym mieście.
I w tym miejscu jak ktoś nie widział tego stworzenia, to polecam znaleźć sobie film na YouTube bo warto coś takiego zobaczyć (tym bardziej że to naprawdę istnieje :D )
- Templariusz może być bo jak dla mnie ang. Templar brzmi jak coś w rodzaju Świątynik czyli ktoś związany z religią. Więc Templariusz powinien być jednym z ulepszeń mnicha.
- A z Krzyżowcem to jest tak że postać ang. Crusader pojawia się w wielu grach i nie jest tam tym czym była w historii. I nie powinno to dziwić bo jak zobaczymy na znaczenie słowa krzyż po ang., czyli na znaczenie słowa cross to już wiadomo dlaczego tak różne postacie niezwiązane z krucjatami są nazywane krzyżowcami (cross znaczy np. pokrzyżować, przerżnąć, przeciąć, itd. prze...)


Permalink

Vendral

- Templariusz może być bo jak dla mnie ang. Templar brzmi jak coś w rodzaju Świątynik czyli ktoś związany z religią. Więc Templariusz powinien być jednym z ulepszeń mnicha.
- A z Krzyżowcem to jest tak że postać ang. Crusader pojawia się w wielu grach i nie jest tam tym czym była w historii. I nie powinno to dziwić bo jak zobaczymy na znaczenie słowa krzyż po ang., czyli na znaczenie słowa cross to już wiadomo dlaczego tak różne postacie niezwiązane z krucjatami są nazywane krzyżowcami (cross znaczy np. pokrzyżować, przerżnąć, przeciąć, itd. prze...)

Vendral, ale co mnie obchodzi angielski jak mówię po polsku i nazwa jest wymyślona po polsku. Jeżeli zaś się upierasz za taką nazwą w wersji angielskiej, to znajdź sensowne tłumaczenie w języku polskim. Słownik Języka Polskiego (wydanie internetowe) podaje, bowiem wyrażnie, że

Templariusz to członek francuskiego zakonu rycerskiego o regule zbliżonej do cysterskiej, działającego w latach 1118–1312

Jest to ztem grupa ludzi realnie istniejących w historii i dodawanie ich do postaci w grze po prostu ją wypacza. To tak jakby wprowadzić np. jednostkę "piłsudczyk", zamiast dajmy na to kawalerzysty. Niby podobne, ale przecież to byłoby idiotyczne. Nieprawdaż?

Permalink

Poza Amblygami, Solfugi są też fajne.
A poważnie, to jakbyś Sanctum popatrzył do ang, nazw jednostek w Heroesach to byś za uwarzył że problemy w tym temacie z nazewnictwem jednostek najczęściej miały swój początek od złego tłumaczenia na polski i od nierozumienia co twórcy mieli namyśli nazywając tak jednostkę, a nie inaczej (bo twórcy dawali nazwy po ang. i zgodnie z myśleniem amerykańskim jak sądzę).
Kończę to jałową dyskusję, bo nie ma sensu chyba że jakieś miasto miałoby być opublikowane na forach zagranicznych.
Końcowy wniosek dla kogoś kto chce Templariusza w Heroes, jest taki że może być tylko pod nieprzetłumaczoną nazwą na polski - Templar, bo Templariusz wg Słownika Języka Polskiego to...


Permalink

Irydus

Gratuluje wam, wasze miasta to nawet omawiali w Beerhemocie FM.

A dokładnie kogo zamki?


Permalink

Te najgłupsze:P
Owadopolis, Renesans, Cesarstwo Chin, Loch, Wieś...słowem Vinrael się kłania.