Było już o tym gdzieś wspominane (nie pamiętam niestety gdzie) - mimo powyższego opisu, gra nie przenosi bohaterów między kampaniami. Po prostu nową kampanię bohater zaczyna od danego poziomu, a jego umiejętności są losowane przez komputer.
Jedyne znany mi sposób (poza edytorami) na obejście tego problemu, to rozpoczynanie danej kampanii/misji tyle razy, aż komputer wylosuje dla bohatera pożądane przez ciebie umiejętności - jest to niestety bardzo czasochłonne.
Pytania i problemy
Myślisz, że nie próbowałem? :D
A swoją drogą to nie jest tak, że to jest całkowity random. Mam kilka save'ów i zdarzało mi się dostawać dany układ kilka razy.
Jednak czekam na normalne rozwiązanie tego problemu bo nie po to przez cztery kampanie ładnie układałem sobie skille według własnego mniemania, żeby teraz chodzić z nawigacją czy Eagle Eye...
Avonu /
"Normalnego" rozwiązania się raczej nie doczekasz. Taka jest struktura H3 i nic na to nie poradzisz (przynajmniej nic o jakimkolwiek rozwiązaniu tego problemu nie wiem).
Co do "drzewka umiejętności", to wydaje mi się, że w grze istnieją jakieś gotowe schematy jakie umiejętności na jakich poziomach będą oferowane bohaterowi (przynajmniej tak jest w HV, a ta najnowsza część w dużej mierze bazowała na H3). A że komputer przeważnie wybiera "najpożyteczniejsze" umiejętności (eagle eye, navigation), to efekt "losowań" bohatera 24-poziomowego jest taki jaki widać. Niestety.
Pipiru piru piru pipiru pi!
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.08.2007, Ostatnio modyfikował: Avonu
To po co jest napisane, że bohater wraz z doświadczeniem, umiejętnościami i czarami trafi do następnej kampanii. Ja tymczasem nie widzę u niego nawet księgi? Nie mówię już o tym, że przez cztery kampanie zapier... po wszystkich budynkach by podbić statsy (atak, obrona etc.). Tymczasem mój Crag Hack na 20 levelu miał wyższe statsy niż ten na 25 poziomie, którego dostałem na początku "Nieświętego przymierza".
Nie chodzi o relacje między Roe, AB, SoD! Chodzi o relacje w ramach JEDNEGO dodatku - jednego drzewka kampanii...
Jestem wściekły :/
Haav Gyr /
Bo komputer daje ci na 25 poziomie, tylko ilość pkt do podstawowych umiejętności, wynikających z awansu na następny poziom. A normalnie odwiedzasz też budowle, które tee statystyki polepszają.
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Logos /
Tak znam to, ale tak na dobra sprawe najwazniejsze jest by przejsc cala kampanie i niewazne czy z takimi skillami czy innymi, nieprawdaz? Nerwowac sie nie ma po co tylko psyche sobie zniszczysz i zycie zatrujesz i do czego to prowadzi? Zaklad Umyslowo Spiep... (ZUS :D)
Emanet /
Zwracam się do szanownego grona z następującym problemem:
Właśnie ukończyłem kampanię Nowy Początek z wynikiem, który mnie satysfakcjonuje. Niestety obok wyniku pojawił sie opis "Oszust"
Za każdym razem, gdy używałem jakiegoś kodu, żeby coś sprawdzić, wczytywałem stan poprzedni.
Najwidoczniej w którymś miejscu tego nie zrobiłem.
Czy jest jakaś opcja, żeby sprawdzić, w którym momencie zostałem "Oszustem"?
Wolałbym uniknąć przechodzenia całej kampanii.
Pozdrawiam
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.11.2007, Ostatnio modyfikował: Emanet
Haart /
Mam pytanie odnośnie taktyki gry w Heroes of Might and Magic III. Otóż jak m.in. rozbudowywać miasto ? Na sam początek budować budynki potrzebne do uzbierania kasy (typu ratusz, kapitol itd.) ?? Czy może od razu budować te od jednostek, a pieniądze starać się zdobywać z zasobów na mapie ? Proszę o odpowiedź :)
Pozdrawiam.
Logos /
Powiedzmy, ze mamy bohatera z Logistyka (co daje nam 5% do kazdego osiagnietego poziomu doswiadczenia), a w swoich umiejetnosciach drugorzednych posiada tez Logityke, czyli 10% na starcie wiecej ruchu.
Jak przedstawia sie sprawa z liczeniem? Czy jest to ogolem 15% czy 10,5% [drugi poziom doswiadczenia(5% z 10-ciu% to 0,5%)]? A nastepny poziom to 5% z ktorej liczby: z 15% (ewentualnie 10,5%), z 10% (jako podstawy)?
Z gory dzieki za wyczerpujaca odpowiedz
pozdrawiam
MiB /
To dotyczy zarówno logistyki, jak i łucznistwa, płatnerstwa, ataku (offense) itd.
Tak samo przedstawia się sytuacja z artefaktami.
Pozdrawiam
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.
Logos /
Jak wiadomo najwyzsza ranga po przejsciu scenariusza/kampanii jest Archaniol.
A jak przedstawia sie ogolne zestawienie wszystkich potworow bioracych udzial w rangach w liscie wynikow i od czego to zalezy?
pozdrawiam
http://img254.imageshack.us/img254/1927/64624434ce7.jpg
http://img139.imageshack.us/img139/8007/30960021bd6.jpg
Ktoś pomoże w identyfikacji ich specjalności?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.01.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
Moandor /
Drugi - nie pamiętam w tej chwili..
Trzeci ---
czwarty - gen. Morgan Kendal, rycerz, dowódca obrony Steadwick.
piąty - Yog, barbarzyńca, choć początkowo był czarodziejem.
Drugie zdjęcie
Bohaterowie z SoD, Sandro i Gem, nekromanta i druidka.
Tych dwóch, których nie wymieniłem nie pamiętam, dawno grałem w AB..
Czekać i nie tracić nadziei!
Avonu /
- Finneas Vilmar (SoD - kampania Sandra)
- Orwald (AB - kampania Mutare)
- sir Christian (AB - ukryta kampania)
- generał Morgan Kendal (RoE)
- Yog (SoD - kampania Yoga)
Co do opisów - większość, poza Kendalem i Orwaldem, masz w instrukcjach do gry.
Pipiru piru piru pipiru pi!
Hellburn /
Then again, maybe not.
Erin /
Haart /
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.01.2008, Ostatnio modyfikował: Haart
Pentacz /
Ghulk /
Hellburn
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak mogę edytować właściwości/parametry lub dodawać nowe zdolności jednostek? ;P
Część można edytować przez plik CRTRAITS.TXT. Najlepiej przeglądać go ERM Scripterem (tu spolszczenie, tu ERM Scripter. Jeśli nie chcesz instalować WoGa, zmień rozszerzenie pliku z .wog na .rar i wypakuj.).
By się z własną pieśnią zmierzyć."