Imperium

Behemoth`s Lair

Taro

Cóż, trzeba się douczyć. Ale zawody z samymi dobrymi zawodnikami byłyby nudne xd
Graj. Przynajmniej sprawdź dla siebie jak szybko jesteś w stanie to ukończyć.
Ile można prosić o nie sugerowanie wyników? Ehhh.
Kumulacja jednostek czyli co? Że możesz ich zbierać co raz więcej? :P
Oto moja nowa mapa: [url=http://przeklej.net/file_details.php?file_id=106882]King of the Hill.[/url] Scenariusz wygląda dość standardowo, jednakże wszystko jest tak poustawiane, że rozgrywka może sprawić problem. Nie ma określonej drogi by ją ukończyć, rozwiązanie zależy tylko od...
Jeśli chodzi o mnie: [color=#F57900]Martwi i pogrzebani[/color] - głównie dlatego, że była to moja pierwsza mapa (dostępna w demo h3). [color=#F57900]Morowe jezioro[/color] - bo trudna. [color=#F57900]Gryfie Klify z kampanii Niech Żyje Królowa[/color] - za wygląd.
Nie wiem czy było wspomniane, ale brak wyboru czy chcę się nauczyć umiejętności z chatki wiedźmy. Wkurza mnie gdy wyleci mi jakaś słaba umiejętność i wezmę ją głównym bohaterem. Specjalnie z tego powodu trzeba podjeżdżać hirkiem pobocznym by sprawdzić co tam jest. W czwórce...
To są style gry komputera. Budowniczy unika walki i mało odkrywa. Ogólnie najsłabszy typ przeciwnika. Odkrywca z kolei stara się jak najszybciej odkryć mapę, co w praktyce pozwala mu zebrać dużo wolno leżących zasobów. Unika walki początkowo, po prostu leci jak najdalej i zbiera co...
Na Heroes Community ktoś napisał, że budowniczy obiera drogę do kapitolu na początku. Więc jakaś różnica jest na pewno.
Hm, nie znałem tego tricku z bezpiecznym podnoszeniem. To niesamowite, jak można omijać duże armie neutralne bez strat. Jaki miałeś wynik? Jeśli byś chciał spróbować, to miałem relację na zagranicznym forum jak ktoś skończył moją inną mapkę (Druid Slayer) w 7 dni na...
To byłeś ty? Cóż, świat jest mały. W takim razie zapytam o jeszcze coś. Jaki wynik miałeś w Challenge for Haters? I w ile dni to ukończyłeś?
To zależy czy chcesz się uczyć gry na singlu czy na multi. W pierwszym wypadku coś by się znalazło (choćby nagrania Mateusza). Natomiast co do multi - musiałbyś sporo poczytać, a potem praktykować parę lat.
Cóż, jeśli chodzi o mnie to zmieniła mi się perspektywa. Zupełnie inaczej patrzę na tą grę i chyba muszę zdefiniować ponownie pojęcie "trudna mapa". Nie rozegrałem wszystkiego z lenistwa ale i tak było fajnie. Czegoś tam się nauczyłem. Ogólnie zastanawiam się jakby można...
Hm, jestem zdecydowanie za dwoma rodzajami sejwów. Tym bardziej, że być może stworzę wszystkie mapy do kolejnego sezonu (jeśli Mateusz się zgodzi). A chciałbym stworzyć coś trudniejszego i pewnie nie każdy dałby radę na 200%. Tak, tamta mapa miała być w kampanii. Co ciekawe,...
Przerobiłem jedną mapkę z oryginalnej gry dodając do niej nowe poziomy trudności. Gracze widzą od początku całą mapę, a AI od trzeciego poziomu w górę ma bohaterów na wysokich poziomach (im wyższy poziom trudności tym wyższe poziomy bohaterów). Jak ktoś lubi wyzwania na pewno...
Ta bitwa jest do wygrania. U mnie wyglądało to tak: 1) Orki na samej górze blokowane przez cyklopy tak, aby roki do nich nie doleciały. 2) Trolle na samym dole, blokowane przez wilki. 3) Moja tura: pomijam wilki i cyklopy, rzucam promień osłabienia na roki i strzelam. Komp rzuca...
Ciekawe. Jesteś pewien Dagon, że ten z piątki jest lepszy niż z czwórki? Bo jakoś tak zawsze trafiam na opinie, że czwórkowy jest najlepszy w ogóle. Chodzi mi oczywiście o możliwości, nie o wygodny interfejs.
Czy w edytorze do h5 da się zwiększyć doświadczenie, które po bitwach otrzymują gracze komputerowi? Lub dodawać np. jednostki wszystkim bohaterom komputerowym co tydzień? I uzależnić to od poziomu trudności gry?