Polecam [url=http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=397]artykuł o poziomach trudności.[/url] Jeśli mamy mieć możliwie najlepszy dział, przydałoby się podać merytoryczne informacje z tego właśnie tekstu.
Taro
imperium: "Nowe działy Heroes of Might and..." /
Dziwne jest to, że komp rozprasza czary, które sam wcześniej rzucił. Bug i to ciężki. Co ciekawe jak grałem w podstawową wersję, to tak nie było, dopiero w dodatku pojawiły się takie akcje. Zaznaczam jednak, że grałem w wersję dosową, więc nie wiem czy ta szopka pojawiła się w...
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Cóż, dla mnie aby ta gra była naprawdę fajna, potrzeba by:
- poprawić AI na mapie,
- wprowadzić zasadę, że neutralne armie na mapie są zawsze tak samo duże (bez wpływu poziomu trudności),
- zwiększyć doświadczenie zdobywane przez kompa w zależności od poziomu trudności,
-...
- eee... co to niby ma być? Zamiast wódki dostaliśmy anioła i demona. Cześć kochani! I ty Mateusz! - słowa wojownika były poplątane, choć miał dobre intencje.
Głowa zaczynała go powoli boleć, mimo to próbował wymyślić, jak wykorzystać obecną sytuację. Naadir... kto by...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Czy SI potrafi odpowiadać na pytania ustawione w zdarzeniach? Jeśli tak, to jak odpowiada?
Jak zrobić w edytorze, by bohaterowie mieli inne niż zazwyczaj umiejętności początkowe? Np. barbarzyńcę bez walki z taktyką?
osada: "Szczerbata Szczęka [finał 2013]" /
10.
osada: "Humor Jaskiniowy" /
Stary znajomy. I to nie fotomontaż ;)
http://img138.imageshack.us/img138/8854/eg1o.png
osada: "Humor Jaskiniowy" /
Warzyw, powiedz jeszcze, że to zostało opublikowane na jakiejś poważnej stronie :P
osada: "Poznaj siebie - testy osobowości" /
Dawno nikt nie dawał testów. Tutaj jest jeden na nasz wiek mentalny:
http://www.mbti123.com/mental/pl/
Wierzcie lub nie, ale mi wyszło 31 :P
imperium: "Nabijanie kasy" /
Akurat robienie gier dla kasy nie jest niczym złym :P Problem polega na tym, że za kasę wypadałoby dać dobry produkt. A ostatnio to co zaserwowało Ubi fanom hirków, to po prostu bezczelność. Heroes VI tworzone przez 27 miesięcy ma więcej bugów niż Heroes IV robione bodajże w 6 (!)...
osada: "Toasty" /
Dziękuję. Jim Carrey też ma dziś urodziny (tak, dlatego ten awek), więc... za Jima :D
Naadir usłyszał za sobą kroki, których najwyraźniej ktoś nie planował ukryć. Gdy się odwrócił, zobaczył drugiego Ghula i w zasadzie domyślił się kim był:
- Nie będziemy nikomu sssssssłużyć! Gdzie jessssst Hayven? - Taro nie pamiętał co dokładnie się wydarzyło, i że...
imperium: "Strażnicy Krypty poszukiwani" /
Ja jednak się nie zgodzę z Mateuszem co do wyrzucania przeciętnych map. Owszem, słabe mapy nie powinny być dodawane i po to właśnie wybieramy strażników krypty, żeby to ogarnęli. Natomiast przeciętne mapy powinny się znaleźć, tym bardziej, że wiele tych przeciętniaków może i...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Co do pytania o zadawaniu pytań dla AI, zła odpowiedź. Nie wiem jak w EQ, ale w H4 WoW jest inaczej niż napisałeś.
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Wtrącę się: jeśli mamy dwie pary rękawic jeździeckich, to premia u jednego bohatera do ogólnego ruchu armii kumuluje się. Ogólnie "pierścienie" tak mają. Np. dwa P. Wojownika dają skumulowaną premię do ataku.
imperium: "Ranking jednostek Heroes IV -..." /
Wybieram wampiry. Grając na czempionie mając ich nawet tylko 2 można szybko wygrać wiele walk z silniejszym przeciwnikiem i rozwinąć bohatera, zdobyć skarby itd. A potem z nekromancji naspamować ich jeszcze więcej.
Argument, że wampiry są słabe przeciwko nieumarłym i istotom...
imperium: "Nasze mapy" /
Ku mojej rozpaczy strona przeklej.net padła, więc swoje mapy postanowiłem dać na mojego chomika. Polecam tym razem [i]Powrót Mosquy[/i] :D
Stworzyłem ją zainspirowany przez Agona, mapa ma fabułę i jest parę tekstów do czytania. To historia o tym co by się stało, gdyby marzenie o...
imperium: "Nasze mapy" /
Fajnie, że ktoś gra :D Gdy ja grałem, zbierałem potwory z siedlisk i szybko czyściłem okolicę (zwłaszcza na południu). Zbudowałem stajnię niemal natychmiast, dzięki czemu miałem znacznie więcej pkt. ruchu w pierwszym tygodniu. Około 3 tygodnia przeszedłem przez bramę do stoczni i...
imperium: "Nasze mapy" /
Zauważyłem, że na mapie jest dwóch bohaterów, których nie powinniśmy mieć na starcie. Zamieściłem wersję poprawioną. Widocznie wcześniej zauploadowałem nie ten plik, który miałem na myśli.
Odnośnie porad: rush jest możliwy do wykonania. Ja miałem kombinację Płomienny...
imperium: "Pytania i problemy" /
Bohaterowie w tej kampanii zawsze mają umiejętności losowe i nic z tym nie zrobisz. To nie jest błąd ani kaprys Opatrzności, bo każdy kto ukończył tę kampanię musiał się pogodzić z początkowym rozczarowaniem. Więc tak jak Maestro napisał wyżej: losuj umiejki aż trafi się coś...