Imperium

Behemoth`s Lair

Taro

Ikona woga sprawia, że możesz grać co prawda bez płyty, ale kosztem animacji i tekstów mówionych. Co do nieprzechodzenia bohaterów, to też miałem taki problem. To chyba zależy od wersji gry. Gdy miałem H3 + SoD bohaterowie nie przechodzili. Obecnie gram w Złotą Edycję i bohaterowie...
Znalazłem jedną mapkę, którą robiłem w zeszłym roku i postanowiłem ją dziś dokończyć. Szkoda by się zmarnowała. [url=http://chomikuj.pl/earx/mapki+do+homm]Broken Heart[/url] - krótka historia o tym, jak Sir Christian mści się za to, że jego kobieta wybrała innego. Bardzo...
Zielone i złote smoki. Za ogólny design. Fajne są też niziołki - nie wiem czemu, ale mam satysfakcję mogąc je wyżynać. No i miecznicy - za to, że są miecznikami.
Szeroki temat. Lepiej grać z dodatkami ogólnie, bowiem do wersji 3.0 poprawiono co nieco AI na mapie. Ale nadal jest to kropla w morzu potrzeb. Czytałem artykuły po angielsku o AI w h4, robiłem też własne eksperymenty. I oto ciekawe wnioski: 1) Komputer porusza się znacznie lepiej...
Z mojego konta na chomikuj.pl pod tym adresem: http://chomikuj.pl/earx/mapki+do+homm Jeśli te dwie ci się spodobają, spróbuj innych. Mogę również polecić parę fajnych kampanii (nie moich), które dają średnie lub duże wyzwanie.
Zapominasz tylko, że jesteś hardcorem :D I jestem przerażony wiedząc, że w 3 tygodnie potrafiłeś oczyścić swoją strefę na czempionie. Ty może i nie odczułeś trudności mapy właśnie ze względu na szybką eksplorację. Ale prawda jest taka, że gdy gracz nie odkryje mapy w miarę...
Ogólnie staram się porównywać swoje mapy z poziomem standardowych map. Coś nie coś patrzyłem na mapy z kampanii Karmakelda, jednak on tworzy własną wizję tego co jest trudne. Nie mój styl za bardzo. Zauważyłem, że w jego mapach faktycznie są modyfikacje mapy w zależności od...
Nie, nie robię sobie jaj :D Po prostu ta mapa nie miała być tylko dla graczy twojego poziomu. I powtarzam jeszcze raz - w porównaniu ze standardowymi mapami, ta zasługuje na poziom czempiona. Choć kto wie, może za jakiś czas zrobię kolejną i poeksperymentuję z własnymi poziomami...
Za lorda Hellburna :P Wódka z winem, piwem i szampanem!
Nie to żebym sam był mistrzem w robieniu map, ale kampania na prawdę słaba. Przejrzałem ją na kodach i mogę się przyczepić do następujących rzeczy: * Mapy wyglądają słabo - nie są co prawda totalnie puste, ale teren jest mało ozdobiony i zróżnicowany. * Fabuła wyjaśnia...
Zerknąłem tylko na chwilę i szczerze powiem, że różnica jest wręcz niesamowita! Aż nie chce mi się wierzyć, że ty to zrobiłeś. Nigdy nie widziałem by ktoś tak poprawił design w kilka dni... Poprawiłem w niedzielę ok. 1/4 mapy (okolice startowego miasta). Ale poprawiłeś to...
Ok, oto [url=http://www.sendspace.com/file/c24pg6]moja wersja poprawki[/url]. Może coś cię zainspiruje. Jeśli będziesz kontynuował poprawki, pochwal mi się.
Myślałem, że odpuściłeś. Ale to dobrze, że dalej grasz. I owszem, mapa jest śmieszna - taki był jej zamysł, a materiału nie brakuje :D W zasadzie tylko bywalcy forum mogą się połapać o co chodzi w fabule. Jeśli uda ci się ją skończyć, podziel się potem wrażeniami.
Nie nie, ja jestem raczej ostatnią osobą, która się tego czepia :D Co do mapy: paskudna, ale jeśli jest przeznaczona do gry multi to nie jest to wielką wadą. Jednakże nie wyobrażam sobie takowej w 3 osoby (bo masakrycznie długa) a co dopiero w 5 czy 6 :D
R.A.Salvatore, Legenda Drizzta. Najwyższy czas dowiedzieć się co nieco o historii słynnego mrocznego elfa. Kto grał w Baldur's Gate, na pewno wie o kogo chodzi.
Musiałbyś po prostu zrobić mapę i ją oskryptować. Tzn. jeżeli gracz jest komputerem, powinien dostawać bonusy, w przeciwnym wypadku nie. Co można dać komputerowi? Np: * Zwiększenie jednostek w siedliskach i dostarczenie złota, by komp mógł je wykupić. Kiedyś eksperymentowałem...
Co do samej mapy - jeśli chcesz się bawić w wypełnianie jej pędzlami, to możesz ściągnąć któryś [url=http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=120]Z TYCH[/url]. Dobre są te od Wildbear'a. Gościu jest geniuszem jak chodzi o efekty pędzli.