Imperium

Behemoth`s Lair

Taro

Hm, mi ciągle brakuje w edytorach opcji lub skryptów globalnych, które pozwalałyby modyfikować pewne ogólne cechy gry. H5 jak widzę tego tez nie ma. Co ciekawe, w modzie Ironfist do h2, który ma niedługo wyjść takie skrypty będą możliwe. Czyli: nie daj jednostek konkretnemu...
Zobacz temat "Nasze mapy". Ratinis zrobił ładną kampanię. Polecam również wzorować się na kampanii "Zew przygody", która jest dostępna w naszych zbiorach.
W zasadzie zawsze biorę artefakt - dla siebie i dla kompów. Zawsze to jakieś urozmaicenie, bo komp może czymś zaskoczyć.
Też bym zagrał. Z tego co pamiętam to dawno temu wysyłałeś mi niedokończone mapy. Wydaje mi się, że warto ją dokończyć. Gdyby się ją przetłumaczyło na angielski, można by zamieścić ją na Celestial Heavens, bo tam zdobyła by większą "oglądalność" niż u nas.
Szare niebo i wiatr, opadające liście i nieco podmokła ziemia - była jesień. Wóz z trzema pasażerami zaprzęgnięty w dwie kobyły wlókł się powoli. Na przodzie powoził ogro podobny karzeł, obok którego zasiadał zapryszczony człowiek z krótkimi tłustymi włosami i "końską"...
Gdy Gothicdiego i Owczar odjechali oddać konie i wóz (były wynajęte) Taro wszedł do swojego domu. Tego mu brakowało - powietrze przesiąknięte zapachem kawy z mlekiem, którą pił od lat. To mu przypomniałem zdarzenia sprzed paru lat, gdy chciał wraz z Mateuszem oraz Hirem stworzyć...
Zgodzę się z podziałem, bo sam nad takim myślałem w sumie. Ale co to znaczy, że "czarnoksiężnik wskrzesza truposzów" wasza wysokość?
Taro spał jak zabity i choć brak ruchów ciała na to nie wskazywał, w głowie wojownika zaczęły się różne sny. Najpierw, że mógł się wznieść na kilka metrów w górę wysiłkiem woli, jednakże niezbyt wysoko, bowiem bał się ewentualnego upadku. Mógł jednak latać i...
[b][color=#FCAF3E]GRUPA G:[/color][/b] Zaiste 2:1 Taro Nekropolia 0:1 Zamek Zamek 1:1 Nekropolia Cytadela 1:1 Wrota Ż. (remis) Cytadela 2:1 Wrota Ż.
To i moje typy: 1) Rusałka. 2) Harpie wiedźmy. 3) Smocze oślizgi. 4) Srebrne pegazy. 5) Ptaki gromu. 6) Sułtańskie ifryty. 7) Feniksy. Jednostki bardzo szybkie. Feniksy gwarantują rzucenie czaru na końcu tury i nie da się ich oślepić by temu zapobiec. Jeśli założyć, że...
Szedł długo, bardzo długo. Za długo... Ale ból głowy był tak dokuczliwy, że oddałby duszę diabłu za flaszkę czegokolwiek co zawierało %. Musiał iść, by trafić do jedynego monopolowego w okolicy i się napić. Na szczęście Oberża pod Rozbrykanym Ogrem była otwarta całą...
Za Mateusza i LP! Kufelek Żywca dla wszystkich!
Lord Corlagon - rycerz śmierci? Nie ma takiej klasy, choć rozumiem, że ktoś chciał wstawić klimatyczny opis. Drakonia - czarodziejka/nekromanta? Jej klasa się zmienia? No i nie ma kodów :D
No tak, napisałem, zanim zacząłem czytać dalej. Spox. A ogólnie dział bardzo miły dla oka. Aż się chce klikać w buttony. Podrozdziały w mechanice "o grze" i "błędy" są zaznaczone na biało i nie działają.