Przepraszam, że olałem sprawę z ftp i nie zrobiłem poprawek. Dziś wieczorem dam kolejne miasto lub dwa.
Taro
imperium: "HoMM VI nowości" /
Faktycznie, nie ma klimatu. Gdy oczekiwaliśmy na 3, a nawet na nieudaną 4, to człowiekowi aż ślina ciekła na widok screenów. A tutaj? Jakoś tak bez zachwytu, za to pojawia się masa wątpliwości. Chyba jedyne co mi się podoba, to okno z wynikiem bitwy - to akurat ma klimat moim zdaniem....
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Dla mnie Learning to kiepska umiejętność. Powyżej 30 poziomu trzeba zdobyć takie ilości doświadczenia, że z tą umiejętnością czy bez i tak raczej nie nabije się wyższego poziomu za szybko. A w miejsce tego skilla zawsze znajdzie się coś lepszego.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Ja nie wiem czemu ludzie się tak uczepili samodzielnego poruszania się jednostek po mapie. Mnie np. wkurzało, że miałem sporą armię w mieście, ale nie miałem kasy na bohatera i wróg z małą armią jeździł sobie swobodnie w okolicy.
Natomiast karawany powinny być, oczywiście z...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Field - zrób eksperyment: włącz h5, a potem h 1-4. I zobacz, co zdążysz zrobić w ciągu godziny w piątce, a co w dowolnej części 1-4.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Dagon - nie odmawiam piątce walorów strategicznych (a przynajmniej wierzę Ci na słowo, że ma owe walory, bo grałem niewiele). Ale gdyby tak połączyć możliwości strategiczne piątki z przejrzystą, dynamiczną i KLIMATYCZNĄ oprawą trójki, wtedy byłoby ciekawie. Trójka wprowadziła...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Mosqua - nie licz na to. Zresztą zauważ, że np. akcja HC: Wojownicy Pustkowi dzieje się jakieś 1000 lat przed Odrodzeniem Erathii, a zmian nie zrobili żadnych Podejrzewam, że analogicznie panowie twórcy nie będą się przejmować tymi 400 latami.
imperium: "Wywiad IJB dla BlackHole" /
1. Czy gra będzie szybsza od piątki (poruszanie się po mapie i w trakcie bitwy)?
2) Czy kampanie będą miały bogatą fabułę (tak jak w h4 czy H. Chronicles)?
imperium: "Kampania Nieświęte Przymierze problem" /
Mi się udało ukończyć całość na 5. To było już jakiś czas temu, także nie pamiętam szczegółów. Niemniej fakt, ta mapa jest ekstremalnie trudna, nawet na 3 poziomie. Ode mnie kilka rad:
1) Yog (tak jak i reszta bohaterów) nie przenosi umiejętności z poprzednich kampanii. Są...
imperium: "Kampania Nieświęte Przymierze problem" /
Misja o Gelu to mniej więcej tak:
1) Restartuj, aż wybierzesz dobre umiejętności. Mądrość, logistyka i magia ziemi obowiązkowo. Przydałaby się jeszcze m. powietrza.
2) Mając silnego bohatera i kilku strzelców możesz szybko opanować okolicę. Jedziesz na wschód i zajmujesz...
imperium: "Pytania i problemy" /
Niestety, to zależy kogo ta jednostka atakuje. To działa tak:
1) Jeżeli atak atakującego i obrona ofiary są sobie równe, obrażenia nie są w ogóle modyfikowane. Np. archanioł zada drugiemu archaniołowi 50 pkt. obrażeń.
2) Atak - za każdy pkt. ataku danej jednostki powyżej...
imperium: "Kampania Nieświęte Przymierze problem" /
Powiem tak, 5, 6, 7 są trudne. A 8 - 12 to to totalny banał... Aż dziwne, że finałowe mapy są tak łatwe nawet na 5 poziomie. Na pocieszenie powiem, że ostatnia kampania na 5 to dobre wyzwanie i wbrew pozorom ciekawe.
imperium: "Kampania Nieświęte Przymierze problem" /
Hehe. Każdy daje z siebie ile może. W sumie to nawet dobrze, że dali wybór trudności w kampaniach SoD, teraz każdy może je ukończyć.
imperium: "Kampania Nieświęte Przymierze problem" /
Co do Spalenia Tatalii:
1) Musisz mieć kilku dobrze rozwiniętych bohaterów, sama Adrienne nie wystarczy.
2) Magia ziemi obowiązkowa, bez miejskiego portalu ta mapa jest bardzo nieprzyjemna.
3) Oddziały, które są w garnizonach MOŻNA DOŁąCZYĆ. Adrienne i jakiś drugi hero leci...
imperium: "Kampania Nieświęte Przymierze problem" /
W pierwszej mapie dostawałeś miejski portal za wykonanie zadania. Ale pewnie nie będzie Ci się chciało zaczynać od nowa, prawda? :) Ja jak skończyłem 3 mapę był miesiąc 2, tydzień 2, dzień 3, więc wypadałoby abyś mniej więcej w tyle załatwił sprawę.
osada: "[Paulo Coelho] - twórczość" /
Ach ten Coelho... Rzeczywiście, namieszał :)
No cóż, moim zdaniem to najlepszy pisarz świata. I nie dlatego, że dał nam odkrywczą myśl intelektualną. Jest nim dlatego, że jego książki są niemal jak żywe. Kiedy je czytasz odkrywasz w sobie duchowy świat i zdajesz sobie sprawę,...
osada: "[Paulo Coelho] - twórczość" /
Grenadier - nieźle przekręciłeś sprawę, ale nie pozwolę Ci na to :)
Mówiąc o zdolności łączenia ludzi, miałem na myśli łączność ponad podziałami religijnymi, kulturowymi itd. Fakt, Coelho nie ma zdolności łączenia różnych prądów intelektualnych i tego nie sugerowałem....
osada: "[Paulo Coelho] - twórczość" /
Tak jak każdy ma suwerenne prawo by kierować się moją wypowiedzią czy też samemu sprawdzić jak sprawa wygląda. To, że twórczość Coelho jest generalnie dla takich a nie dla takich to moje prywatne zdanie. I ja je tylko wyrażam :) No ale jeżeli poczułeś się urażony - przepraszam.
imperium: "Wielki test zamkowy" /
No a dla mnie te testy (co podał Ali) to w ogóle są dziwne. Niby na pierwszy rzut oka ciekawe i sprawiające wrażenie rzetelnych. Ale Sprite przegrywający z Gnolem? Albo Arcydiabeł przegrywający z Tytanem? No way! I pewnie więcej takich nierealnych przypadków by się znalazło.
imperium: "Wady Heroes III" /
Ekhm... Wystarczy w opcjach walki oznaczyć opcję statystyki (prawy dolny róg) i wtedy pokazują Ci się obrażenia :)