Imperium

Behemoth`s Lair

Taro

No tak, newsy są podzielone na dwie grupy. Wystarczyło przełączyć... W sumie to jeszcze zdrówko tych, którzy poparli kandydatury :)
W większości gier RPG (i pochodnych) musimy wybrać/ stworzyć postać. W zasadzie możemy wyróżnić dwa imperatywy w wybieraniu/ tworzeniu postaci: 1) Kierujemy się gustami - dana postać powinna wyrażać gracza, to znaczy posiada jego imię/ nick oraz jest klasą, do której dany...
Odnośnie bohaterów - jest znacznie lepiej, w zasadzie to byłbym skłonny uznać to co jest, ale: a) pełne nazwy nie mieszczą się w jednej linii, b) gdy mamy do czynienia z np. M. Chaosu + M. Chaosu, zamiast umiejętności podstawowych, powinien się wyświetlać komunikat: brak premii...
No w sumie mogę jeszcze dodać Obliviona, gdzie grałem typowym wojownikiem - magiem (klasa własna). Dokładnie miecz + tarcza + ciężkie zbroje i głównie magia przemian.
Skąd wzięłaś ten opis (krasnoluda)? Bo mam wrażenie, że widziałem go na innej stronie... Tabelka mogłaby być brązowa/ beżowa, ale to tylko mój gust.
Za Thanta :D Oby kiedyś wrócił...
Mniej więcej tak jak napisał Dagon. Dodam, że w krótkim czasie można mieć 3 zamki. Trzeba je błyskawicznie rozbudować, żeby mieć więcej jednostek niż barbarzyńcy. Jako, że ma on tylko dwie twierdze, z czasem stanie się za słaby, żeby coś ci zrobić. Potem wystarczy jedna bitwa z...
3 twierdze, mój błąd. Księgę Magii Ziemi można znaleźć w Smoczej Utopii (jak się ma szczęście). Co do 3 mapy: nagi traktujesz Spowolnieniem (masowym) i berserkerem. Można też sklonować tytany. Ogólnie w 3 mapie tej kampanii najlepiej chodzić z samymi tytanami (chyba i tak nie...
Hellburn - fakt, palnąłeś głupotę - kto dzisiaj używa CD - ROM'u ? :D Miałem kiedyś dosową wersję H2, i owszem takowy setup był, ale tylko midi działało.
Nieźle... Jak będę miał nieco czasu wypiszę błędy (w zasadzie literówki i parę innych). I nawet sobie zadam trud i sprawdzę czy wszystkie statystyki są poprawne :)
Też mi się coś takiego kojarzy, podobno jakiś koleś zrobił amatorskie tłumaczenie hex edytorem. I to było bodajże pierwsze na polskim rynku.
Ekhm... tego komentarza o złodzieju nie wybaczę. Jak masz ukrywanie się na GM, to sam bohater staje się niemal niewykrywalny. Są rzadkie sytuacje, w których można na niego "najechać". Po co ci taki bohater? Żeby nękać wroga, atakować samotnie słabo bronione miasta, zajmować kopalnie...
Spoko. Zdarza się najlepszym. Ogólnie to nie neguję walorów strategicznych na polu bitwy, chodziło mi raczej o klimat. W poprzednich częściach bitwy miały to "coś". Oczywiście, jeżeli ktoś lubi HV to niech zagrywa się do upadłego, każdy ma prawo lubić to, co mu się podoba. Po...
A [url=http://downloads.khinsider.com/game-soundtracks/album/might-and-magic-vi-the-mandate-of-heaven]TU[/url] masz MP3.
Chociaż świetnie się bawiłem przy H4, to jednak mimo wszystko wolałbym powrotu do korzeni + nieco nowości. A mianowicie: 1) Zignorowanie fabuły z H4, akcja H6 mogłaby się rozgrywać w starym świecie na Jadame. 2) Powrót do motywu Starożytnych (przynajmniej pośrednio). 3) Kilka...
Tak Enleth, wiem, czytałem już o tym :) Ale piszę tak, aby przeciętny zjadacz chleba mnie zrozumiał. Bynajmniej grafika z H5 jest moim zdaniem nieklimatyczna i takowej sobie w h6 nie życzę.
Jak dla mnie pomysł godny zbluzgania. :D Po co nam więcej niż 6 poziomów? Już gdy było 7 powstawała powtarzalność jednostek (tzn. takich bez szczególnych zdolności, które miały się klepać). I do tego 3 wersje jednostki na każdy poziom? To jak dla mnie oznaczało by wysyp głupich...
No tak, tylko co to znaczy ulepszanie? To kwestia subiektywnych upodobań. Jedni wolą 10 poziomów, inni 6. A kto ma obiektywną rację? A kto to wie? :D Ja podałem argumenty, jakie wydają mi się sensowne, więc mógłbyś spróbować mnie przekonać do 10 poziomów i 3 wersji jednostek na...