No tak, newsy są podzielone na dwie grupy. Wystarczyło przełączyć... W sumie to jeszcze zdrówko tych, którzy poparli kandydatury :)
Taro
imperium: "Wasze postacie w RPG:" /
W większości gier RPG (i pochodnych) musimy wybrać/ stworzyć postać. W zasadzie możemy wyróżnić dwa imperatywy w wybieraniu/ tworzeniu postaci:
1) Kierujemy się gustami - dana postać powinna wyrażać gracza, to znaczy posiada jego imię/ nick oraz jest klasą, do której dany...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Odnośnie bohaterów - jest znacznie lepiej, w zasadzie to byłbym skłonny uznać to co jest, ale:
a) pełne nazwy nie mieszczą się w jednej linii,
b) gdy mamy do czynienia z np. M. Chaosu + M. Chaosu, zamiast umiejętności podstawowych, powinien się wyświetlać komunikat: brak premii...
imperium: "Wasze postacie w RPG:" /
No w sumie mogę jeszcze dodać Obliviona, gdzie grałem typowym wojownikiem - magiem (klasa własna). Dokładnie miecz + tarcza + ciężkie zbroje i głównie magia przemian.
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Skąd wzięłaś ten opis (krasnoluda)? Bo mam wrażenie, że widziałem go na innej stronie... Tabelka mogłaby być brązowa/ beżowa, ale to tylko mój gust.
osada: "Toasty" /
Za Thanta :D Oby kiedyś wrócił...
imperium: "Problem z drugą misją kampanii..." /
Mniej więcej tak jak napisał Dagon. Dodam, że w krótkim czasie można mieć 3 zamki. Trzeba je błyskawicznie rozbudować, żeby mieć więcej jednostek niż barbarzyńcy. Jako, że ma on tylko dwie twierdze, z czasem stanie się za słaby, żeby coś ci zrobić. Potem wystarczy jedna bitwa z...
imperium: "Problem z drugą misją kampanii..." /
3 twierdze, mój błąd. Księgę Magii Ziemi można znaleźć w Smoczej Utopii (jak się ma szczęście).
Co do 3 mapy: nagi traktujesz Spowolnieniem (masowym) i berserkerem. Można też sklonować tytany. Ogólnie w 3 mapie tej kampanii najlepiej chodzić z samymi tytanami (chyba i tak nie...
imperium: "H1 i H2 - jak to jest z tą muzyką?" /
Też mnie to zastanawiało. To chyba kwestia karty dźwiękowej, np. u mojego kumpla muzyka stereo z CD działa normalnie. U mnie nie.
imperium: "H1 i H2 - jak to jest z tą muzyką?" /
Hellburn - fakt, palnąłeś głupotę - kto dzisiaj używa CD - ROM'u ? :D
Miałem kiedyś dosową wersję H2, i owszem takowy setup był, ale tylko midi działało.
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Nieźle... Jak będę miał nieco czasu wypiszę błędy (w zasadzie literówki i parę innych). I nawet sobie zadam trud i sprawdzę czy wszystkie statystyki są poprawne :)
imperium: "Przezabawna old Wersja H2" /
Też mi się coś takiego kojarzy, podobno jakiś koleś zrobił amatorskie tłumaczenie hex edytorem. I to było bodajże pierwsze na polskim rynku.
imperium: "H1 i H2 - jak to jest z tą muzyką?" /
Tak, mam integrę.
imperium: "Który zamek jest najlepszy?" /
Ekhm... tego komentarza o złodzieju nie wybaczę. Jak masz ukrywanie się na GM, to sam bohater staje się niemal niewykrywalny. Są rzadkie sytuacje, w których można na niego "najechać". Po co ci taki bohater? Żeby nękać wroga, atakować samotnie słabo bronione miasta, zajmować kopalnie...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
Spoko. Zdarza się najlepszym. Ogólnie to nie neguję walorów strategicznych na polu bitwy, chodziło mi raczej o klimat. W poprzednich częściach bitwy miały to "coś". Oczywiście, jeżeli ktoś lubi HV to niech zagrywa się do upadłego, każdy ma prawo lubić to, co mu się podoba. Po...
imperium: "Muzyka" /
A [url=http://downloads.khinsider.com/game-soundtracks/album/might-and-magic-vi-the-mandate-of-heaven]TU[/url] masz MP3.
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Chociaż świetnie się bawiłem przy H4, to jednak mimo wszystko wolałbym powrotu do korzeni + nieco nowości. A mianowicie:
1) Zignorowanie fabuły z H4, akcja H6 mogłaby się rozgrywać w starym świecie na Jadame.
2) Powrót do motywu Starożytnych (przynajmniej pośrednio).
3) Kilka...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Tak Enleth, wiem, czytałem już o tym :) Ale piszę tak, aby przeciętny zjadacz chleba mnie zrozumiał. Bynajmniej grafika z H5 jest moim zdaniem nieklimatyczna i takowej sobie w h6 nie życzę.
imperium: "Duży krok w rozwoju" /
Jak dla mnie pomysł godny zbluzgania. :D Po co nam więcej niż 6 poziomów? Już gdy było 7 powstawała powtarzalność jednostek (tzn. takich bez szczególnych zdolności, które miały się klepać). I do tego 3 wersje jednostki na każdy poziom? To jak dla mnie oznaczało by wysyp głupich...
imperium: "Duży krok w rozwoju" /
No tak, tylko co to znaczy ulepszanie? To kwestia subiektywnych upodobań. Jedni wolą 10 poziomów, inni 6. A kto ma obiektywną rację? A kto to wie? :D Ja podałem argumenty, jakie wydają mi się sensowne, więc mógłbyś spróbować mnie przekonać do 10 poziomów i 3 wersji jednostek na...