Ci którzy grali w gry oparte na systemie D& D, np. Baldur's Gate, Neverwinter Nights itp. znają schemat 9 typów charakterów postaci, który jest oparty na osiach dobra - zła oraz prawa - i chaosu. Co o tym sądzicie? Czy taki podział charakterów ma sens? Czy jest to może zwykłe...
Taro
osada: "Poznaj siebie - testy osobowości" /
Hmmm... Czy tylko ja mam wrażenie, że poczucie moralności u naszej młodzieży leży rozglabane na asfalcie? :D Mi wyszło [url=http://img580.imageshack.us/img580/8908/tarocg.jpg]chaotyczny dobry[/url]. Czyli, gdyby opierać się na system ze Świątyni Pierwotnego Zła mógłbym wziąć do...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
DEMONY I TRUPY Z NEKROPOLIS:
SZKIELET:
Opis: co można o nim powiedzieć? Jest wspaniałą zasłoną, co się przyda w opiece nad naszymi herosami. Generalnie są słabi. Ich siła tkwi w ich ilości i "odzysku" z nekromancji. [color=#EF2929]Jako jedyny z pierwszego poziomu nadaje się do...
osada: "Poznaj siebie - testy osobowości" /
Czytałem kiedyś o tym systemie i miałem DOSŁOWNIE te same przemyślenia. No ale, np. CD anarchista - jest osobą dobrą, ale jest też wrogiem państwa i pragnie wprowadzenia chaosu. Natomiast PZ, np. nie władca, ale urzędnik - działa w ramach przyjętego prawa i jeżeli MOŻE, czyni zło....
osada: "Poznaj siebie - testy osobowości" /
No w sumie tak. Nie patrzyłem na to z tej strony... CD nie będzie się buntował, jeżeli prawo jest dobre. A PZ uczyni zło, nawet jeżeli prawo tego zabrania, o ile nie będzie świadków :D Heh, jak na chaotycznego złego, to nie wydajesz się być taki straszny. W zasadzie, to intuicja mi...
osada: "Poznaj siebie - testy osobowości" /
Też robiłem ten test. Mi wyszło 3 level fighter, 14, 13, 16, 13, 15, 10. To zależy jakie dajesz odpowiedzi.
osada: "Poznaj siebie - testy osobowości" /
Mosqua - dawałaś szczere odpowiedzi? Bo nie wierzę, że wieźmiesz na klatę więcej niż ja :D
imperium: "[Heroes IV] Modding - dyskusja" /
Rozumiem, że w razie zmiany poziomów nastąpi zmiana statystyk?
imperium: "[Heroes IV] Modding - dyskusja" /
Minotaury powinny być szybkie tak jak dawniej. Chłopi powinni mieć duży przyrost. Kusznicy - mniejszy przyrost, ale na Boga, większe obrażenia! Mnisi - jeżeli jakimś cudem się da, to dać kilka czarów, ale zmniejszyć wartości bojowe. Ogrzy magowie - nie wiem co, ale niech staną się...
imperium: "[Heroes IV] Modding - dyskusja" /
Jaki format tego portretu? Gdzie go skopiować?
EDIT: spoko, dałem radę.
imperium: "[Heroes III] Horn of the Abyss" /
Jak uda wam się zrobić Grove, to WoG nie zginie od razu :)
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Ok, MiB. Dogadaliśmy się. Daj mi dostęp.
imperium: "Might and Magic Antologia" /
Hmmm.... Mogę powiedzieć tyle, że mam tą samą antologię i wykrywało mi to samo. Ale mam już M&M 6 przez jakieś pół roku i nic mi się nie stało.
imperium: "Pytania i problemy" /
Heh, na początku mi się nie chciało w to wierzyć, ale jak zobaczyłem, to wątpliwości poleciały w pizxx. Masakra. Szkoda tylko, że nie udało mi się zrobić bitwy z samym sobą. :D Powinniście to zamieścić na Heroes Community. I przydałby się jakiś filmik na yt.
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Nie :D popróbuj z małymi jednostkami, np. leprekaunami. Daj leprekauny w obu armiach i daj każdej bohatera, który może przywołać leprekauny, elfy, rusałki itd. Przypominam, że mega dragon może spalić też własne jednostki :D
imperium: "Jakim bohaterem lubicie grać..." /
Alistair - wszystko fajnie, ale zauważ, że jeżeli armie są duże i wojownik traci na znaczeniu, mag nadal pozostaje dobry dzięki czarom wspomagającym lub klątwom. Prosta sytuacja: jedna strona ma 100 behemotów, druga 100 hydr. Postać z rozwiniętą walką zabije (powiedzmy) na strzał 2...
osada: "Humor Jaskiniowy" /
Pierwszy poziom wyjaśnia :D A 5 to co to właściwie jest?
imperium: "HoMM VI nowości" /
Bo ja wiem czy protesty mają jakiś sens? Starsi gracze bojkotują nową platformę Soft: Ubi, nie kupią co do zasady ich kolejnych gier, a oni i tak robią swoje. Komercha niestety rządzi i dobry tytuł został skazany na zagładę :(
imperium: "HoMM VI nowości" /
Ehhh... Powiem tak:
Jeżeli H6 (w przeciwieństwie do "piątki") będzie ogólnie szybsze (w walce i na mapie przygód) i postawi się duży nacisk na fabułę i ogólny klimat, to spróbuję się przekonać. Dam sobie spokój z faktem, że rzecz dzieje się w Ashan, zrezygnowano z dawną...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Odnośnie 4 surowców - mam nadzieję, że to nie przejdzie. Powinno być tak jak dawniej tyle, że z możliwością nowego wykorzystania. Np. jeżeli masz gildię magów 2 poz. i ileś tam danego typu cennego zasobu, możesz zbudować pod miastem jakiś teren bitewny (tereny bitewne tak jak w...