Nie doszedłem tak daleko, ale dam Ci link do filmiku na yt. [url=http://www.youtube.com/watch?v=i3hWEOG5mag]KLIKNIJ TUTAJ[/url]
Taro
imperium: "Kampania Nieświęte Przymierze problem" /
No tak, kolejna ciężka mapa. I nie wiele da się poradzić:
1) Jeżeli masz dyplomację, którymś z bohaterów to masz szansę na to, że przyłączą się do Ciebie niektóre jednostki. Bez też jest szansa, ale mniejsza.
2) Rozbuduj się jak najszybciej. Jeżeli coś Ci się dołączy...
imperium: "Pytanie dotyczące M&M" /
Mam tą antologię, i jest dźwięk. Niemniej kiedyś ściągnąłem jakąś starszą wersję z neta i nie było muzyki. Ta powinna być dobra.
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Mi też udało się 18. Więc jak Corwinie zrobiłeś 20???
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Daj mi ten zapis jeśli możesz :)
imperium: "Pytania o Heroes 4" /
Muzę z Heroes IV masz [url=http://downloads.khinsider.com/game-soundtracks/album/heroes-of-might-magic-4-waxer-]TUTAJ.[/url] Klikasz LPM na nazwie utworu, a potem prawym na Download to computer PPM i wybierasz "zapisz jako".
imperium: "HoMM VI nowości" /
Driderzy pachną D& D. Także nieźle. Ale jako czempioni - bez jaj! To coś ma walczyć z aniołami, smokami, tytanami itd?! I ma im dorównywać siłą?!
imperium: "Muzyka Heroes of Might and Magic III" /
A mi się utworek podoba. Tylko, że nie pasuje do H3. Ja bym go umieścił raczej w dwójce. Choć jakby było więcej takich utworków, to można by było zmienić klimat gry... Niemniej jeżeli mamy ten jeden i resztę starych, to kupy się to nie trzyma.
imperium: "Zabezpieczenia antypirackie w Heroes 6" /
Hmmm. No fakt, Filus ma rację. Ale zostaje jeszcze single player, i posiadanie dostępu do neta, by grać w sp to przesada.
imperium: "Pytania i problemy" /
Tarczę powinieneś odnaleźć jako pierwszą. [url=http://img714.imageshack.us/img714/2597/26144132.png]Tu masz screenshota.[/url]
imperium: "Pytania i problemy" /
Wtedy albo restart scenariusza albo wykupujesz bohaterów w karczmie aż w końcu trafi się ten ze straconym artefaktem :)
imperium: "Might and Magic - Porady" /
Ktoś mi kiedyś napisał (tu na forum), że można skończyć grę przy pomocy łuków z obrażeniami od ognia. Ale... z miotaczami jest znacznie łatwiej, zwłaszcza zwracając uwagę na szybkość strzałów. [url=http://www.youtube.com/watch?v=TZuIBme9Rqo&feature=related]Zobacz na filmie.[/url]
osada: "Poznaj siebie - testy osobowości" /
4w5. Czyli włóczęga :) Zgadza się, enneagram nie odpowiada charakterom z D&D, choć ktoś mógł sobie to czy tamto dopasować. Sam test jes wadliwy, ponieważ jego wyniki zależą też od nastroju (mi samemu wychodziło poza 4w5, 3w4, albo czysta 4). Ogólnie, żeby uporządkować sprawę...
osada: "Poznaj siebie - testy osobowości" /
Agon - te punkty odnosiły się nawiasem mówiąc do mnie. Czyli jednak chaotic :) Co do dobra i zła - to poruszyłeś tutaj kwestię nieco utylitarystyczną, czyli to co jest użyteczne. Fakt, w niektórych chwilach zło bardziej opłaca się niż dobro. Możliwe, że nawet częściej. Ale z...
imperium: "Might and Magic - Porady" /
Jako, że w końcu postanowiłem ukończyć szóstkę, mam parę pytań:
1) Czy warto rozwijać dyplomację? Osobiście wydaje mi się, że nie, tymbardziej, że reputację po dołączeniu kogoś można nabić w świątyniach.
2) Czy są jakieś ważne zadania, które wymagają bardzo...
imperium: "Might and Magic - Porady" /
Yhmmm. Lepiej najpierw zdobyć mistrzostwo w magii światła czy ciemności? Chyba światła, bo reputację pogorszyć to nie problem. Trudniej ją poprawić.
imperium: "Heroes of might and magic 2 Gracz..." /
Nie jestem moderem, ale... powinieneś bardziej się starać kiedy coś piszesz. Dbaj o interpunkcję i popraw powyższe wypowiedzi.
Najlepiej? A co to dla Ciebie znaczy najlepiej? Jeżeli chodzi Ci o to, która jest najłatwiejsza, to zapewne kampania Rolanda. Jeżeli będziesz w nią grał,...
imperium: "H1 czy H2, czyli co jest naszym..." /
Jedynka. Miłe wspomnienia z kampanii i dynamiczna rozgrywka. W ogóle jedynka ma swój klimat - prostota tej gry jest niemal urzekająca.
imperium: "Ulubione miasto" /
Szkielet - nie bluźnij. Ponieważ:
* Szkielety - faktycznie, słabiutkie. Ale nadają się na zasłonę przeciw strzelcom.
* Chochliki - słabe, ale wystarczy wysyłać małe oddziały przed dużą bitwą by wykraść wrogim bohaterom manę.
* Cerbery - niby zabierają kontrę, ale...
imperium: "Ulubione miasto" /
Hehe. Z chochlikami to jeszcze nic - kiedyś grająć życiem robiłem tak z giermkami, by bohater marnował na nich manę rzucając czary :D A jak wyślesz 7 chochlików w oddziale (w sensie 7*1) to idzie to dość szybko.
Co do duchów a cz. smoków - po prostu chciałem podkreślić fakt,...