Imperium

Behemoth`s Lair

Vokial

Zobaczywszy, gdzie wszedł kaznodzieja zaklął pod nosem i przepychając się przed tłum, oglądnął budynek inkwizycji z każdej możliwej strony, poszukując jakiegoś okna czy drzwi, najlepiej żeby było w jakimś zaciemnionym miejscu lub w zaułku, aby mógł się wślizgnąć bez...
1. boi się rózgi... 2. cichcem podmienia karpia na dorsza... 3. chętnie wręczy prezent przedmówcy... 4. czuje zbliżającą się transformację w bałwana... 5. dostaje rózgę... 6. katuje wątrobę dwunastoma potrawami... 7. lęka się Ducha Przyszłych Wigilii... 8. ma 35%...
Nie widząc sposobu na podsłuchanie lub dowiedzenie się czegoś od służb specjalnych, ruszył w kierunku świątyni z zamiarem posłuchania co tam w polityce piszczy i kogo lubi lub nie lubi tutejsza religia. W miarę możliwości zajmuje miejsce, z którego może szybko się ulotnić.
Witam starych znajomych jak i nowe twarze. Jak widać żyję, no, nie do końca, i mam się całkiem dobrze, czego nie można powiedzieć o GŁP i o duchu odgrywania w Osadzie. Nawet korytarze Gildii są zakurzone, choć to jakoś mnie nie dziwi, zawsze brakowało tu czystości i porządku. Z...
Jako, że zebrała się odpowiednia liczba osób, oto jak będzie wyglądać karta postaci: 1. Imię, nazwisko, przydomek, przezwisko, jakakolwiek nazwa postaci. 2. Rasa 3. Cechy po dodaniu 12 punktów i uwzględnieniu cech rasowych. Postać rasy człowiek musi mieć znak "+" i "-" po liczbie...
Biorąc pod uwagę osoby, które wysłały mi swoje karty postaci i zgłosiły chęć mamy już 6 osób. Zapisy na pierwszą sesje uważam za zakończone.
Dodaję część kart postaci, które przydadzą się wam podczas sesji. Pełne imiona postaci mogą pozostać przez was ukryte, przez co ich nie udostępniam. 1.Imię: Weedee 2.Rasa: Człowiek 3. Wygląd: Weedee był człowiekiem po przejściach, stąd na jego okrągłej głowie było...
[i][b]Przykładowe zaklęcia[/b][/i] [b]Magia Właściwa[/b]: - Telekineza - Czytanie Myśli - Iluzja - Przejęcie Kontroli - Spowolnienie Czasu [b]Magia Ciemności[/b]: - Pocisk Ciemności - Całun Ciemności - Transfuzja - Rozkład - Ożywienie Ciała [b]Magia Światła[/b]:...
[b]System Ognisk RPG[/b] System składa się z dwóch podstawowych statystyk, cech i umiejętności. Są one głównie drogowskazem dla MG czy dany gracz musi wykonać rzut, a jeśli, to jaką kością. [b]Cechy[/b] Postać posiada 6 cech, Siła, Zręczność, Kondycja, Inteligencja,...