Imperium

Behemoth`s Lair

Hellburn

Od strony fabularnej lubię Yoga (za fajną biografię), Dracona (wygląd), Sandro (ach ten zimny drań ;P) W normalnej rozgrywce preferuję bohaterów o specyfikacjach innych niż potwory (łatwo takową jednostkę wyeliminować poza paroma wyjątkami, ale o tym później). Castle: IMO...
Jakie taktyki przyjmujecie grając każdym z zamków i dlaczego? Ja robię następująco: **Life:** 2 poziom: Balista (IMO pikinierzy są najsłabsi na tym poziomie a balista ma doskonałe umiejętności strzeleckie) 3 poziom: Krzyżowcy (w sumie trudny wybór, bo statystyki mniej więcej...
ale co z tego, puszczę "blind" i potwory zablokowane do czasu mojego ataku lub "dispell" przeciwnika na co znowu mogę odpowiedzieć czarem "blind" i tak w kółko. Jedynym wyjątkiem są żywiołaki magii bo na nie nie da się puścić żadnego czaru :)
<[Haav Gyr: Ale tak zakładając, można niemal wszystko zanegować, każdą umiejętność.]> nie sprecyzowałeś swojej wypowiedzi :) no ale jak już to powiedz mi jakim sposobem zanegujesz "odporność" lub "ofensywę"? Większą mocą zaklęć? Płatnerstwem i dużym współczynnikiem...
Mullicha nie brałem pod uwagę bo nie pojawia się we wszystkich wersjach gry... I Rashka ze swoją lipną umiejętnością drugorzędową "zwiad" ....
Chciałem się dowiedzieć czy wersje gier znajdujące się na płytce zawierają jakieś błędy utrudniające/uniemożliwiające rozgrywkę. Byłbym wdzięczny gdyby jakaś osoba posiadająca ową antologię wypowiedziała się na ten temat.
<[Stachnie:brak kontrataku - teoretycznie 1 Rusałka może pokonać 1000 Hydr)]> Nawet teoretycznie jest to niemożliwe :) Hydra musiałaby stać bezczynnie a to raczej bezsensowne jest ;P
1. Familiar 2. Zombie 3. Wraith 4. Silver Pegassi 5. Magma Elemental 6. Manticore 7. Ghost Dragon
1000 ludzi, 1000 **RÓŻNYCH** zdań. [s]Ja przykładowo nie przywiązywałem dużej wagi do fabuły w serii HoMM (sprawa ma się odwrotnie w stosunku do M&M gdzie - chcąc nie chcąc - bezpośrednio w niej uczestniczymy). Dla mnie Heroes zawsze była grą przede wszystkim **STRATEGICZNĄ**....
Wgrywam avatar spełniający wszelkie wymagania, jednak końcowy efekt jest taki, że mój emblemat ma pogorszoną jakość...
Jeżeli jednostka ma wadę to niekoniecznie ta wada czyni ją jednostką najgorszą...
Z tego co wiem to nie można rzucać czarów ofensywnych na własne jednostki... coś pokręciłeś :)
Enty mimo, że wolne posiadają bardzo dużą jak na ten poziom liczbę hp (zaraz po gorgonach) oraz wspaniałą umiejętność unieruchamiania przeciwnika w miejscu. Poza tym kosztują bardzo mało i mają duży przyrost. Coś jeszcze? **EDIT: z postawieniem feniksa na ostatniej pozycji...
<[A i mała uwaga, przyrost nie jest własnością jednostki, ale generatora(zamku).]> To jest **Twoje** zdanie. **Moje** natiomiast jest takie, że jak już się robi testy statystyczne dla jednostek 1 vs 1 to uwzględnia się wszystko, nawet taki przyrost, który decyduje o tym ile jednostek...
To co z tego, że latają. Jeżeli atakujesz wrogą jednostkę to w ten sposób tracisz ruch. Musiałbyś mieć maxymalnie pozytywne morale a wróg maxymalnie negatywne i operować cały czas komendą 'wait'. Wtedy to może by miało sens. Poza tym jak Douger już wspomniał to trwało by...
Feniksy mają podwójny przyrost, odporność na ogień, są najszybsze w grze, atakują 2 hexy, odradzają się. Smoki Cienia są nieumarłe, postarzają (co bardzo rzadko się zdarza...), -1 do morale przeciwnika. Feniksy mają więcej specjali i do tego bardziej przydatnych. IMO smoki ssą.
Haav weź pod uwagę to, że Feniksy jako **JEDYNE** mają podwójny przyrost, więc moim zdaniem jest to ich cecha. <[Haav: Wykupując 2 herosów oraz ilość z generatora(ulepszonego) w pierwszym dniu mamy około 80 łuczników! Co daje na wygraną z np: około 40 Halabardnikami z tego samego...
Czyli poprostu nie chciałbyś Heroes 6 tylko Reedycję Heroes 3 z większą ilością bajerów. Twoja wizja jest całkiem ciekawa, ale wątpię by weszła w życie.