Imperium

Behemoth`s Lair

Najgorsze jednostki

Permalink

Tutaj wpisujemy w kolejnych poziomach, najmniej przydatne jednostki: (podobnie jak w temacie, "Najlepsze Jednostki"!

1) Chochlik (z Inferno)
2) Krasnolud (z Bastionu)
3) Upiór (z Nekropolii)
4) Ent (z Bastionu)
5) (ten z Infeno, albo biczownik, albo Ifryt) "nie pamientam który jest na 5poziomie, bo nie gram Inferno "
6) Wiwerna
7) Behemot


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 6.08.2012, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Jak możesz mówić, że jakaś jednostka jest najgorsza skoro nawet nie grałeś jej zamkiem?

Dla mnie najgorsze to chochliki i troglodyci. No i enty.

Permalink

1.Rusałki (nimfy)
2.Zombie
3.golem
4.żywiołaki ognia
5.enty
6.wiwerny
7.smoki cienia bądż feniksy

[scalenie: 2007-05-25 16:30:37]

4) Ent (z Bastionu)

ent jest z 5 poziomu!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.05.2007, Ostatnio modyfikował: Meloss

Permalink

1. Familiar
2. Zombie
3. Wraith
4. Silver Pegassi
5. Magma Elemental
6. Manticore
7. Ghost Dragon


Permalink

1-Chochlik
2-Ożywieniec
3-Upiór
4-Pegaz
5-Ent
6-Wiwerna
7-Feniks


Permalink

Chyba nie grali panowie nigdy Bastionem:P skoro Enty najgorsze.


Permalink

Jeżeli jednostka ma wadę to niekoniecznie ta wada czyni ją jednostką najgorszą...


Permalink

Haav, nie wiem dlaczego uważasz inaczej, enty są wolne, nie mają wiele obrony i pkt. ataku! Może wypowiesz się na ten temat "dlaczego ci się podobają" albo "Dlaczego nie są najgorsze"?


Permalink

Enty mimo, że wolne posiadają bardzo dużą jak na ten poziom liczbę hp (zaraz po gorgonach) oraz wspaniałą umiejętność unieruchamiania przeciwnika w miejscu. Poza tym kosztują bardzo mało i mają duży przyrost. Coś jeszcze?

**EDIT:
z postawieniem feniksa na ostatniej pozycji wśród 7 levelowców również się nie zgodzę. Słabe statystyki to jego jedyna wada. Posiada on natomiast 21 pkt. szybkości (najszybsza jednostka w grze), największy przyrost wśród 7 lvl (AŻ 4), ochronę przed czarami ognia oraz odrodzenie. IMO feniks plasuje się w środku stawki.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.05.2007, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

1. Gnolle. beznadziejny przyrost, żadnego specjala
2. Zombie. okropnie powolne, nie mają morale więc jedną upg harpią można tysiące zdjąć
3. Golemy. jak wyżej, choć trzeba przyznać że są dosyć twarde, to zazwyczaj zanim zawalczą to już pozamiatane
4. Rogate demony. wolne, nie za wiele hp, słaby atak i żadnego specjala
5. Żywioły magmy. To co przy golemach i zombie - znikome zastosowanie
6. Cyklopy. Właściwie wszyskie z 6 są fajne, ale dojście do cyklopów jest długie, trudne i drogie, stąd zawsze ich mało
7. Smoki Cienia - mało hp i rzadko wchodzący specjal. Chociaż korci mnie żeby dać tu tytanów, z tego samego względu co cyklopy

może niech każdy uzasadnia czymś swój wybór?


Permalink

Widze że już odpowiedziano na pytanie o Enty, ale ja dodam jeszcze do tego Golemy i Krasnoludy, tak są bardzo wolne ale też bardzo odporne na czary! I często to właśnie te jednostki decydują o wygranej. Zombi jest podobne, jednak mimo wszystko ma zbyt mało zalet. A i mała uwaga, przyrost nie jest własnością jednostki, ale generatora(zamku). Więc feniksy mimo wszystko są najsłabsze.


Permalink

A i mała uwaga, przyrost nie jest własnością jednostki, ale generatora(zamku).

To jest Twoje zdanie. Moje natiomiast jest takie, że jak już się robi testy statystyczne dla jednostek 1 vs 1 to uwzględnia się wszystko, nawet taki przyrost, który decyduje o tym ile jednostek otrzymamy. Wtedy testy były by bardziej wiarygodne.


Permalink

Nie kłućcie się już o te feniksy, wyjśnijmy może sprawę 7 lvl. "Gorsze są Feniksy czy Smoki cienia (w końcu)?" Bo wszyscy stawiają tylko na te dwa potworki!
A ja mimo wszystko na gorsze postawiam FENIKSY!!! (za długo grałem Nekropolią :D)


Permalink

Feniksy mają podwójny przyrost, odporność na ogień, są najszybsze w grze, atakują 2 hexy, odradzają się.

Smoki Cienia są nieumarłe, postarzają (co bardzo rzadko się zdarza...), -1 do morale przeciwnika.

Feniksy mają więcej specjali i do tego bardziej przydatnych. IMO smoki ssą.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.04.2008, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Hellburn

To jest Twoje zdanie. Moje natiomiast jest takie, że jak już się robi testy statystyczne dla jednostek 1 vs 1 to uwzględnia się wszystko, nawet taki przyrost, który decyduje o tym ile jednostek otrzymamy. Wtedy testy były by bardziej wiarygodne.

TO nie jest moje zdanie, tylko fakt. Bo na niższych poziomach nie uwzglądaniasz przyrostu. PO drugie pomyśl, na prosty chłopski rozum, dany budynek produkuje daną jednostkę. Jej ilość jest cechą budynku, a nie samej jednostki. Możesz logicznie sobie porównać do produkcji w naszych fabrykach, dowolnego produktu.
Po trzecie nie mów mi o testach 1 na 1, bo ani SŁOWEM nie wspomniałem o tym. Po prostu Feniks przegrywa statystykami i tyle. Po czwarte wkońcu, Temat masz jasny i nie masz określone, czy najlepsze względem przyrostu. PO piąte tylko po nielubianym teście jesteś w stanie stwierdzić obiektywnie, co jest lepsze, to działa we wszystkim, zawsze porównujesz dwie rzeczy ze sobą, a nigdy nie porównujesz jedej rzeczy w stosunku do 2 tych samych innych rzeczy. TO Logiczne.

Poza tym spójrz co napisałeś

Hellburn

Feniksy mają podwójny przyrost, odporność na ogień, są najszybsze w grze, atakują 2 hexy, odradzają się.

Smoki Cienia są nieumarłe, postarzają (co bardzo żadko się zdarza...), -1 do morale przeciwnika.

Czemu dajesz przyrost tylko feniksowi jako właściwości?
Przecież równie dobrze to samo powinieneś uwzględnić na każdym poziomie.
Idąc takim tokiem myślenia, to np: na pierwszym poziomie najlepsze są gremliny bo: Wykupując 2 herosów oraz ilość z generatora(ulepszonego) w pierwszym dniu mamy około 80 łuczników! Co daje na wygraną z np: około 40 Halabardnikami z tego samego 1 dnia. Mimo to nikt ni twierdzi że Gremliny są lepsze od Halabardników. Bo niemal każdy w domyśle porównuje podobną ilość danej jednostki na dany poziom.

I ostatnia rzecz, wszyscy tutaj piszą niby co jest lepsze a co gorsze, ale niby na jakiej podstawie ktoś ocenia czy np: Wszkrzeszanie Archanioła czy odporność na czary jest lepsze? W jaki obiektywny sposób to stwierdzić?

Odpowiedź jest prosta NIE DA SIĘ, bo każdy zawsze znajdzie gdzieś plus lub minus, a to są już gusta a nie obiektywne oceny jednostek. Np: Czemu wielu uważa że Archanioł jest najlepszy? Bo suma jego statystyk i zdolności powoduje że odnosimy wrażenie w walce, że są najlepsze.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.05.2007, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Hav, każdy ma prawo przy wyborze jednostki którą uważa za najlepszą lub najgorszą kierować się własnymi kryteriami, niektórym może przeszkadzać że większość jednostek 7 poziomu zajmuje 2 pola i dlatego ich ulubionym potworkiem będzie arcydiabeł albo tytan. Wszystko zależy od taktyki, postrzegania gry, upodobań... Biorąc pod uwagę moje doświadczenia z ligi najlepszymi 7 levelowcami są anioł i behemot, bo tylko do nich da się dojść by mieć z tego jakis pożytek.

Jak dla mnie przyrost jest ważną cechą, a także łatwość w uzbieraniu surowców potrzebnych do wybudowania konkretnego budynku, ilość budowli które trzeba zbudować najpierw, by go wznieść. Spójrz na cyklopy, gorgony, diabły czy tytanów - to wszystko fajne jednostki, ale otrzymanie ich jest trudniejsze niż innych i jest to ich minusem. Same statystyki i zdolności niewiele dają, jeśli nie jesteśmy w stanie zatrudnić odpowiednio szybko/odpowiedniej liczby jednostek. Wywerny są słabe, ale można je mieć bardzo szybko i przez pierwsze 2 tygodnie są dużo lepszą jednostką niż np. te nieszczęsne cyklopy, których w najlepszym wypadku na koniec 2 tygodnia będzie się miało 2...

A poza tym, ja uważam że gremliny na 1 lev są najlepsze :]


Permalink

Ja nikomu nie odbieram prawa mowienia, tego co myśli. Mówie jedynie że przyrost nie jest cechą jedostki tylko generatora(zamku). Poza tym, jeśli ktoś będzie mowił, że Archanioł jest najgorszy, to też mam tego nie komentować? Skoro każdy ma prawo do własnej oceny przydatności, to tak samo każdy ma prawo do oceny tej wypowiedzi. A jeśli ktoś mówi tutaj o jakimś obietywizmie oceny, to się mija z prawdą po prostu. Tym bardziej jeśli uważa testy za nieobietkywne, a to co on uważa za jedyną obietkywną prawde.


Permalink

Haav weź pod uwagę to, że Feniksy jako JEDYNE mają podwójny przyrost, więc moim zdaniem jest to ich cecha.

Haav

Wykupując 2 herosów oraz ilość z generatora(ulepszonego) w pierwszym dniu mamy około 80 łuczników! Co daje na wygraną z np: około 40 Halabardnikami z tego samego 1 dnia.

Y-y. Nie rozumiesz mojego toku myślenia. Niepotrzebnie włączasz w to podstawowe armie herosów.
Mi chodzi tutaj o uwzględnienie wszystkich możliwych właściwości jednostek łącznie z przyrostem, ponieważ jedna jednostka może być słaba ale ma bardzo duży przyrost (przykład - sprite), a druga może być silna ale mały przyrost (przykład - halabardier). Gdyby twórcy gry myśleli jak Ty to wszystkie przyrosty na każdym poziomie byłyby takie same. TU CHODZI O ZBALANSOWANIE.
Tylko wtedy można otrzymać wiarygodne do bólu wyniki testów statystycznych.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.05.2007, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Widzę, że robi się kolejny temat w stylu Mag vs. Wojownik ;)
Ale do rzeczy.
1. Gnole-ani to szybkie, ani odporne na jakieś czary
2.Zombie-beznadzieja zupełna, wolne (zawsze przerabiałem je na szkielety), szkoda na nie miejsca w armii
3. Golemy-gdyby były szybsze wpisałbym tu Upiory
4. Rogate Demony-Van już napisał
5.Żywiołaki magmy- ni w kij ni w oko, reszta z poziomu jest o wiele lepsza
6.Cyklopi-chociaż je lubię, to niestety ciężko się ich dorobić (priorytet Behemoty), a jak dojdzie do zwarcia to po nich.
7.Smoki z nieumarłych-beznadzieja jak na ten poziom, czempioni bezproblemu są w stanie je pozamiatać

Van: Nie wiem dlaczego chciałeś tu wpisać Tytanów, ich wielkim plusem jest łatwość zbudowania siedliska gigantów, schody zaczynają się dopiero przy ulepszeniu, jednak jeśli trafi się na bogatą mapkę to nie jest źle (jeśli nie to tragedia), poza tym jak się trafi odpowiedni łuk (ten od kolegów Gelu) to wtedy wymiatają.

(yellow)Ja w ogóle za Tower nie przepadam, ale chodzi mi o to że budowanie świątyni w obłokach żeby mieć giganty które aż strach do boju posłać bo a nuż któryś padnie i 2 tygodnie zbierać gemy na upgrejd do tytanów, jest dosyć frustrujące. Wolę rush gremlinami i Torosarem. Van


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 30.05.2007, Ostatnio modyfikował: Vandergahast

Permalink

Moje typy najgorszych jednostek pokrywają się z typami Vana. Z 2 niewielkimi zmianami:

3. Wraith (Necro, 3lvl - nie buduję ich urodziska, więc nawet nazwy dokładnej nie pamiętam :P)
6. Wywierna

W/w zmiany podyktowane są 2 głównymi czynnikami:
- w ogóle nie lubię Cytadeli - nie jest to zły zamek, ale jakoś nie potrafię się do niego przekonać.
- W Necro urodzisko Wraithów nie jest wymagane do postawienia jakiegokolwiek innego budynku, dlatego gdy w końcu dojdę do momentu, w którym mogę wznieść ten budynek ("bo nie ma nic lepszego"), nie jest to opłacalne.

Pozdrawiam