No racja, z tym że to jest forum dyskusyjne, tutaj wszystko jest teorią, więc chcą czy nie musisz umieć się też tym posługiwać. Nie jest ważne jak gracz jest dobry, takie tamaty jak ten ma przynajmniej przybliżyć nas do jakiś obiektywnych wniosków.
Najgorsze jednostki
Takeda /
Taki ładny post mi właśnie diabli wzięli.
Haav: jeśli ktoś uważa, że najgorsza jednostka to ta co jej nie lubi, to jest to dla mnie marne uzasadnienie.
Co do hydr i teleportacji, to był tylko przykład jak można użyć tą jednostkę w szturmie na zamek z resztą nie jedyny, wszak można jeszcze zastosować modlitwę, przyspieszenie, spowolnienie na przeciwnika czy jego oślepienie itd., wszystko zależy od naszej strategii, posiadanych czarów i umiejętności, naszej armii i przeciwnika, jednak nie mogę się zgodzić ze zdaniem, że hydry nadają się tylko do walki w polu, bo to bzdura, fakt, że wtedy pokazują swoją największą siłę, szczególnie jak przeciwnik nieopatrznie źle ustawi swoje jednostki.
Haav Gyr /
Ale sam przyznaj, że nie można w ten sposób podchodzić do przydatności jednostek(czary i jakieś kombinacje), bo w ten sposób niemal wszystkie jednostki będą dobre i żadnych słaby;).
A co do pierwszej sprawy, to brak dobrego uzasadnienia nie wyklucza z rozmowy;) więc gusta graczy jednak są pewnym elementem oceny. Dla mnie np: Smok czarny jest średniakiem, dla innych najmocniejszy i wszyscy mają racje po części. Ale kady jest zobowiązany niejako do uzasadnienia swych "gustów" - dobrego, więc samo podobanie lub nie względem jednostki, rzeczywiście nie jest argumentem, z tym się zgodze.
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Takeda /
No niby masz rację, ale wtedy wracamy do tych nieszczęsnych testów 1vs1, które tak naprawdę niewiele oddają z prawdziwej wartości jednostki, skoro specjale i przyrosty, a także dostępność siedliska bierzemy pod uwagę, musimy też wziąć czary jakimi możemy wesprzeć jednostkę jej, że tak to ujmę strategiczność na polu walki, wtedy uważam, że wyniki są bardziej adekwatne do rzeczywistości, sucha statystyka nie do końca do mnie przemawia.
Haav Gyr /
Nie tyle testów 1 na 1, co zdolności jednostek, tych "suchych" bez wspomagaczy;)
Na przykład: Brak Kontrataku - jedna z najlepszych zdolności, brak wad.
A Odporność na magie(smok) - niby plus (przy armageddonie), ale takie Archaioły zawsze można wskrzesić i wykończą smoki "ręcznie";).
Przyrosty jak dla mnie nie jest kwestią jednostki, tylko cechami zamków. Choćby dlatego, że nigdy nie przewidzisz ilości danej jednostki wroga, w danym momencie gry, a to że jednostka jest odporna na czary jest pernamentem w grze i zawsze występuje, niezależnie od tego czy jest 1 jednostka czy 1000.
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Zguba /
1.chocliki
2.wilczy jeźdźcy
3.golemy
4.ogry
5.lisz
6.tytan
Haav Gyr /
:O To co napisałeś to są najgorsze jednostki?! Bo znaczna część z nich jest bardzo mocna. Więc nie rozumiem:/
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Cristao /
1. chochliki (Inferno)
2. gogi (Inferno)
3. ważki (Cytadela)
4. orki (Twierdza)
5. żywiołaki ziemi (Wrota żywiołów)
6. cyklopy (Twierdza)
7. drakolicze/kościane smoki (Nekropolia)
Gustek /
Cristao
1. chochliki (Inferno)
2. gogi (Inferno)
3. ważki (Cytadela)
4. orki (Twierdza)
5. żywiołaki ziemi (Wrota żywiołów)
6. cyklopy (Twierdza)
7. drakolicze/kościane smoki (Nekropolia)
Mała pomyłka... Orki są z 3 poziomu, a jeśli chodzi Ci o ogry to z pewnością się nie zgodzę :P
Ghulk /
Ze względu na wytrzymałość, ale są przydatne jako mięso ofiarne
2. Gogi, jaszczury i gargulce.
Za niskie obrażenia, a w przypadku gargulca za małą wytrzymałość.
3. Upiory
Co prawda wypadają dobrze w testach 1vs1, ale są słabe.
4. Pegaz i demon
Za szybko pada, a demon ogólnie słaby.
5. Bez 'faworyta'
6. Cyklop
Za trudno się go dorobić, a jak już go mam to za szybko pada.
7. Złoty smok
Na piątym poziomie nie ma zaklęć wspierających (za wyjątkiem magicznego zwierciadła które w walce z komputerem NIGDY nie działa), a sam smok wypada blado.
By się z własną pieśnią zmierzyć."
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 29.11.2007, Ostatnio modyfikował: Ghulk
PenTus /
2. gogi, i krasnoludy (!)- nie wiem czy tak mozna, bo w zasadzie to dobra, b.dobra jednostka, jednakże są za "mała użyteczność"
3. zdecydowanie upiory (chociaż odkrywczy heros z 7x jeden ulepszony upiór potrafi wkurzyć) i oczywiście orki - bieda zupełna nawet łucznictwo niewiele im pomaga, jedynie dobrze, że potrafią walczyć w starciu
4.umieścić tu pegazy to tak jak umieścić oślizgi na 3 levelu... więc wybieram demony, są takie nijakie, meduzy także mnie nie zachwycają
5.na tym levelu nie ma słabych jednostek, więc z musu wskazuję na mnicha, bo po prostu go nie lubię, czarci lord także nie zachwyca, ale jakie ma możliwości!
6.niby wiwerna jest najsłabsza, ale przecież jej wielkim plusem jest możliwość wybudowania w pierwszym dniu, nie mówiąc już co się dzieje jak na mapie są siedliska oślizgów (nie jestm pewien jak się ten budynek nazywa). wybieram więc mantikorę, uważam ją z b. słabą jednostkę
7.no cóż: drakolicz? raczej :D
w zestawieniu nie brałem pod uwagę zamku żywiołaków. dziekuję za uwagę :D
Haav Gyr /
A co do meduzy i mantykory, to musisz uważać, bo ktoś ci może zarzucić że się nie znasz;) - bo według niektóry to świetne jednostki:P;)
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Zyrpak /
1. Imp: tutaj się prawie każdy zgadza, mają po prostu słabe statystyki, nie latają, nie strzelają.
2. Walking dead: słabsza wersja krasnoluda.
3. Wight: orc też jest słaby, ale pełni w swoim zamku ważną funkcję.
4. Pegasus: jedyna zaleta, to że szybki i dobrze blokuje strzelców.
5. Earth elemental: słabe statystyki
6. Wivern: to samo co przy pegazach.
7. Green dragon: strasznie drogi generator (20 crystals + crystale potrzebne na generator pegazów i wieżę magii), drogi prawie ze jak anioły, a nieporównanie słabszy. Do tego dochodzi fakt, że nie ma zaklęć wzmacniających 5 poziomu. Na piątym poziomie są za to najlepsze ofensywne (implozja, armageddon), na które oczywiście odporny już nie jest. Na wspomagające odporny, a na mega silne ofensywne już nie. Ogólnie najgorzej wypada chyba.
Liczba modyfikacji: 7, Ostatnio modyfikowany: 30.11.2007, Ostatnio modyfikował: Zyrpak
Zyrpark
4. Pegasus: jedyna zaleta, to że szybki i dobrze blokuje strzelców.
I podwyższa koszt zaklęć przeciwnika :)
MiB /
Zyrpak
Na piątym poziomie są za to najlepsze ofensywne ([...] armageddon)
Ten jest na poziomie czwartym ;)
Pozdrawiam
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.
Pentacz /
Haav Gyr
A co do meduzy i mantykory, to musisz uważać, bo ktoś ci może zarzucić że się nie znasz;) - bo według niektóry to świetne jednostki:P;)
Marna prowokacja:]
od meduzy chyba gorzej wypadnie bazyliszek, demon i pegaz ale ogólnie 4lv jest chyba dosyć wyrównany pegazy pewno troche słabsze ale szybkie
Mantykora jest słaba ale szybka, w każdym razie chyba na swoim poziomie mimo wszystko najgorsza.
Kastylia /
A z jednostek zamkowych to:
1. Chochlik/Gnoll
2. Jaszczurołek/Magog
3. Zjawa
4. Żywiołak Ognia/Demon
5. raczej wszystkie jednostki są dobre
6. jak wyżej
7. Gigant (nieulepszony)/Kościany Smok (nieulepszony)
Haav Gyr /
A Bazyliszki ogólnie są mocniejsze, być może nie strzelają, ale wykorzystują to co meduza, ale znacznie lepiej(ze wzglądu na staty).
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Pentacz /
1. każdy wie o kogo chodzi
2. chcesz mi dogryźć
3. chcesz ciągnąć głupi wątek w nieskończoność(niejeden)
4. nie udała ci się ta prowokacja bo z tobą nie dyskutuję =marna
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.12.2007, Ostatnio modyfikował: Pentacz
Ghulk /
By się z własną pieśnią zmierzyć."