Imperium

Behemoth`s Lair

Hellburn

Z tego co wiem Desecrated Lands znajduje się w skarbnicy Kwasowego Smoka.
<[Konqer: Pytanie do Hellburna - gdzie napisałem że chcę gry identycznej z Heroes III?]> A ja nie napisałem, że chcesz gry identycznej tylko o to zapytałem... i jeszcze piszesz, że ja nie czytam ze zrozumieniem... :) <[Konqer: No też błędy widoczne gołym okiem jak np. odgłosy...
Zdenerwowany całą sytuacją gnom począł płakać tak głośno, że nikt go nie usłyszał. Podczas gdy zgromadzenie raczyło się gorzałką, wąpierz zastanawiał się nad trudnością zadania, które im powierzył. Po dłuższym namyśle doszedł do wniosku, że da im małą wskazówkę....
1. Centaur Bojowy - szybkość. 2. Żywiołak Burzy - najlepszy strzelec drugiego poziomu - moim zdaniem nawet najlepsza jednostka. 3. Cerber - 3 głowy, brak kontrataku. 4. Vampirzy Lordowie - brak kontrataku, latanie, odradzanie. 5. Potężne Gorgony - wytrzymałe, zabijają wzrokiem. 6....
<[Ghulk: Sadze raczej nie, ale światu tak. Pierwsze SF miało pojawić się razem z Forge, wcześniej w sadze HoMM nie było o tym wzmianek, były w MM (ten sam świat). Skończmy jednak tego offtopa.]> Co i tak nie zmienia faktu że MM i HOMM mają tą samą fabułę i wzajemnie się...
Właśnie to najbardziej mi się nie podoba w części ósmej. Z jednej strony mamy klasy takie jak Nekromanta rycerz, kleryk, a z drugiej rasy: wampir, smok, troll... chyba panom z nwc brakowało pomysłów skoro wymieszali rasy z klasami :/
<[Haav Gyr: P.S. Hellburn - u Ciebie tylko wampir lata, czy to troszke nie za mało na zdobywanie zamków?]> I znowu odgrzewamy ;P Już kiedyś pisałem, ja podczas gry z ludzkim przeciwnikiem nie bawię się w zdobywanie jego zamków itd. Poprostu zwykle umawiamy się, że pakujemy całą...
Żywiołaki mają to do siebie, że one tak naprawdę powinny być z jednego poziomu... 3-4 bodajże... ale panowie z nwc zadecydowali tak a nie inaczej i technicznie, praktycznie muszę się z wami zgodzić, żywiołaki magmy to zdecydowanie najsłabsza jednostka z 5 poziomu... Chociaż...
<[Ghulk: Ziell stworzył 95%, ale to czeka na Slavę (OŻW) i WoGa 3.59.]> Z tego co JA wiem to brakuje im puzzli i murów zamku na polu bitwy. Ziell też nie stworzył 95% bo na samym początku inaczej to wyglądało, ale wszystko zmieniło się wraz z przejęciem projektu przez WOG team :)
Dobra fabuła, wykonanie mierne. Jedynie część pierwsza jeszcze pociąga swoim klimatem.
Życie: Pikinierzy - IMO najsłabsza jednostka na tym poziomie, wolna, przeciętne statystyki, nic specjalnego. Śmierć: Impy - padają jak muchy, słaba umiejętność. Ład: Nagi - wolne, przeciętne. Chaos: Zbiry - słaba umiejętność, słabe statystki (nadrabiają liczebnością ale to...
Jak powiedziałem tak zrobiłem. Oto [b]zasady[/b], na których przeprowadziłem testy: 1. Neutralne morale, szczęście. 2. 0 ataku, 0 defensywy bohaterów. 3. Bez startowych bonusów - artefaktów, neutralna ziemia, pole bitwy bez jakichkolwiek przeszkód. 4. Specyfikacje bohaterów nie...
<[PenTus: Co to DOKŁADNIE znaczy? tylko przyrost tygodniowy? Czy może miesięczny? A co z dodatkowymi budynkami w zamku które powiększają przyrost? (to jest jeden z mocniejszych zarzutów do np. przyrostu tyg, bo fakt posiadania takiego budynku jest niewątpliwie zaletą)]> Biorę pod...
<[Haav Gyr: to twoja tabela już zawiera pewne "nieścisłości" rankingu, z którymi ciężko się zgodzić. Np: pozycja Gremlinów, ja robiłem podobne rzeczy, ale nawet bez uwzglądnienia przyrostu jednostek to takie gremliny wygrywają większość pojedynków ze szkieletami, troglodytami czy...
<[Haav Gyr: Oj Hellburn:> chyba nie testujesz łuczników w walce tylko w zwarciu? Prawda? Dostarczasz tylko argumenty przeciwnikom testowania, jeśli nie testujesz tego według zasad w samej grze, a taką jest że Gremlin zawsze zaatakuje 2 razy, z dystansu zanim dojdą np: szkielety czy...
<[Haav Gyr: Nie tak znowu marny, szkielet niemal zawsze przegra, a troglodyta wygrywa ale niezaczcnie podobnie jak Gnoll.]> ...will you ever let it go :)? W moim teście gremlin przegrywa i jeżeli mam być dalej obiektywny to nic na to nie poradzę :P <[Haav Gyr:Ależ tak, przewaga...
<[Dragonthan: <[Hellburn: Tak, znam przycisk wait ;) ale nie wykorzystuję go w tych testach :)]> I sie kłócą ze mną wszyscy, że jakieś "siły" jednostek chcą z testów wyciągnąć, a tu podstawowych czynników rozgrywki nie uwzględniają :)]> Nie rozumiem za bardzo Twojego posta, Drag...
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak mogę edytować właściwości/parametry lub dodawać nowe zdolności jednostek? ;P