Imperium

Behemoth`s Lair

Hellburn

Nic nie muszą :) Przecież istnieje możliwość wyboru czy chce się strzelać, atakować wręcz, rzucić czar itd ... :)
Czasami zastanawiam się co trzeba by było jeszcze zmienić u jednostek aby wprowadzić pełny balans każdego poziomu. Jakieś pomysły?
W IV gra wiele osób (w tym ja), może nie tyle co w III, ale ciągle jest to duża liczba. Przypomnę tylko, że IV jest bardziej znana i preferowana na zachodzie... Głównie chodzi mi o balansowanie jednostek w zamku (bo myślę, że poziomy są chyba w miarę zbalansowane), tak żeby każda...
Kapitał NWC malał w zastraszającym tempie, musieli zwalniać ludzi żeby nie zbankrutować (co i tak im nie pomogło...), a im mniej ludzi pracowało tym gorsze tego efekty były widoczne... "Dodatki" to dla mnie zwykłe patche dodające pare bajerów i nic więcej. To nie były prace...
No i tu się zgadzamy - IV nie ma tak wielkiego grona fanów jak III. ALE. Ja sądzę, że gdyby dokończyć/poprawić/zbalansować IV to dużo osób by jednak wróciło do tej części.
Balans miast, bohaterów, jednostek i magii jest jak najbardziej wykonalny (i każdy o tym mówi). Co do walki i koloru wody na mapie to nie wiem o co Ci chodzi, jak dla mnie w porządku. Wydaje mi się, że Twoje "wyliczenia" są całkowicie subiektywne :) I co poprawiać? jakie modele?...
Chcieliście jednostki ze statystykami: Miasto: Might Teren: Pustkowia Rasa: Nagi (Ludzie węże z dodatkowymi parami rąk) / Giganci (LUDZIE obdarzeni wielkim wzrostem oraz dodatkowymi nienaturalnymi cechami) / Niziołki / Harpie. [b]Poziom 1:[/b] Niziołek wieśniak Att: 2 Def: 2...
1. Gremlin Saboteur - O niebo lepsze statystyki a umiejętność tak samo beznadziejna ;P 2. Obsidian Gargoyle - Chyba nie ma co się zastanawiać. Jego alternatywa potrafi tylko przysporzyć kłopotu. 3. Magnetic Golem - trochę gorszy statystycznie, ale umiejętności wspaniałe! 4. Trudno...
Moim zdaniem rasy takie jak elfy odpadają, bo tego jest na pęczki... to się stało już poprostu takie hmmm pospolite, oklepane. Poza tym chcąc stworzyć coś oryginalnego, nie możemy opierać się na już stworzonych zamkach. Przystań, Necropolis, Inferno... to już było. Haav Gyr...
Żeby wywołać menu nekromancji/przywołań musisz zaznaczyć swojego nekromantę/druida i nacisnąć alt+e (wszystko wykonujesz na ekranie mapy przygody).
1. A co to za różnica? Ważne, że oryginalne. To czy grywalne okaże się na końcu. 2. Kotołaki występują choćby w Diablo II w drugim akcie. Rakshassa z Heroes V jest też w pewnym sensie kotołakiem.
<[Jared: Rycerz też jest niezły, jednostki nie są zbyt wytrzymałe, ale mają bardzo duży atak.]> Tak się składa, że prawie wszystkie jednostki rycerza mają większy współczynnik obroni niż ataku :)
Za Greenmana i przyszłego (chyba) jaskiniowca :P!! oraz żonkę :D PS no i ponownie za TWA! EDIT: ale gafa, przepraszam wszystkich.
<[Martius:*To to, co mieli włócznicy u krasnoludów. Wie ktoś, jak to brzmiało po angielsku?]> Crippling wound Mam takie wrażenie, że niektóre ulepszenia nie są zbalansowane np ostatni poziom.
W edytorze map to się mapy robi :) Mówiąc o 'fanowskiej grze' mam na myśli raczej projekt od samiuśkich podstaw, ale szanse na powstanie takowego są raczej zerowe. Nie masz co marzyć, zajmij się czymś innym (np. modowaniem w Heroes 5 ];-> hehehe).