Imperium

Behemoth`s Lair

Hellburn

<[Tabris:Zauważ, że Białe Tygrysy przez ich niewielką ilość HP w porównaniu do statystyk strasznie łatwo wystrzelać. Elfy to genialni strzelcy (jeśli chodzi o umiejętności). Mi trudniej walczy się przeciwko Elfom jak Białym Tygrysom.]> Bo przeciwko strzelcom zawsze się trudniej...
Zgodzę się, że każdy może wyrażać własne zdanie. Powiem także, że w wieku, w którym prawdopodobnie jest Clifotd (pewnie miało być Cliford) takie rzeczy są normalne. To nie zmienia jednak faktu, że ta wizja kupy się nie trzyma (zarówno pod względem językowym jak i...
<[Ptakuba: Mnie najbardziej wkurzają fajerwerki przy każdej okazji.]> Może jestem ślepy, nie widzę takowych. chyba że chodzi Ci o czary, ale to tak ma być ;) <[Ptakuba: Czasami zamiast fajerwerków jest też lejąca się z powietrza hektolitrami krew, niczym w Mortal Combat 4.]> 1....
Jak dla mnie to też jest strata czasu. Inna sprawa, jeżeli twórcy następnej części wzięliby to na poważnie i przeczytali ten temat od deski do deski...
<[Ynaf: Zacinanie się gry!!!]> Gdzie i kiedy ;) ?? <[Ynaf: Zaklęcia- niektóre mogły by być lepsze!!!]> Też tego nie rozumiem :)
ja bym proponował wrzucić to do działu might and magic... tam będzie miał najwięcej wspólnego z fabułą.
Prawda jest taka, że najlepszą postacią na PvM (Player vs Monster) jest Pala Hammerdin. Z full osprzętem czyni największy dmg od magii, a tak się składa, że na poziomie trudności hell jest tylko kilka potworów na nią odpornych. Do MF (Magic Find) najlepsi są Barb i Soso, uzbroić ich...
Moim skromnym zdaniem, jeżeli już coś reformować to powrócić do tego systemu z przed wielkiego padu serwera... czyli pozostawić przyjmowanie nowych praetorianom. "Stara Gwardia" napewno zrozumie o co mi chodzi.
<[MiB: Cała procedura trwała do kilku dni. Głównym zadaniem tej "filtracji" było odsianie zawczasu wszelkich "PoKeMoNóW" i innych dzieci neostrady. Sprawdzany był nick (również pod kątem podobieństwa do już istniejących), biogram (tak - trzeba było pisać biogram w formularzu...
a nie wystarczy przekopiować mp3 w inne miejsce :) ?
Muzyka z Inferno, Fortecy, Twierdzy, te 3 (?) kawałki co podczas walki lecą... @Tabris: Niemożliwe, ten sposób jest pewny.
Twierdza.... :> 1. Goblin Trapper. Początkowo wybierałem Witch-Doctora, bo ma IMO lepszą umiejętność, ale gdy porównałem kolejne poziomy Blood Rage zdecydowałem się na Trappera. 2. Centaur Marauder. Maneuver jest arcyciekawą umiejętnością, ale przy większych bitwach nie...
<[VeeDee: [b]IV[/b] Sky Daughter - tutaj również decyduje się na lepszą obronę. Głównym zadaniem jest przyśpieszanie lub zwalnianie jednostek. Możliwość puszczania łańcuchu błyskawic. Dobra w walce wręcz. Muszę przetestować Earth Daughter, bo wygląda równie ciekawie....
<[Shadey: [b]Córa Ziemi[/b]-lepsze w walce, a by użyć łańcuchu trzeba poświecić gobliny :( .]> W sumie 1 goblin w tą, albo w tamtą nie robi różnicy, gorsze jest to, że tracimy na to całą inicjatywę (chyba).
Słabo szukasz, bo twórcy na razie nie zamierzają wprowadzać nic nowego (przynajmiej teraz). Głównie chodzi im o znaczne zbalansowanie rozgrywki... a o nowym zamku nawet nie masz co marzyć. O generatorze gdzieś słyszałem, nawet przez chwilę miałem go na dysku ale nie umiałem się nim...
Krzyżowiec - Bardzo ładna animacja, dobrze dobrane dźwięki, moja ulubiona jednostka przystani. Czempion - Ładna animacja, druga jednostka po Krzyżowcu. Duchy - Chyba najładniejsze z wszystkich części i dźwięki wspaniałe. Ifryci - Bardzo dobra, ofensywna jednostka.
Polemizowałbym co do orka, wilka i krzyżowca. ten pierwszy bardzo dobrze radzi sobie wręcz i ma całkiem dobry dmg, wilk ma podwójny atak, a krzyżowiec jak na jednostkę KROCZĄCĄ ma całkiem spory ruch... Behemot mógłby IMO konkurować z czarnym smokiem jeżeli chodzi o ogół statystyk...
<[Ynaf: Azyl: Bandyci- typowe mięso armatnie, dla typowych łowczych. Orki- no coment!]> No nie wiem czy te jednostki są takie złe... Bandyci mają duży przyrost i są niezastąpieni przy eksploracji mapy. Orki - patrz wyżej. <[Ynaf: Akademia: Golemy- co z tego, że mają dobra...
Orki to taka słabsza wersja centaurów. Ich przeznaczeniem jest raczej walka wręcz.